Seba 28.08.2007 00:25:47 | |
---|
Sanokaas nyt valvedriven omistajat että pitäisikö tuosta vintage namiskasta muuttua muutakin kuin valon väri? Aika minimaalinen ero jos on aktiivi päällä ainakin? |
Lou 28.08.2007 00:27:36 | |
---|
Sanokaas nyt valvedriven omistajat että pitäisikö tuosta vintage namiskasta muuttua muutakin kuin valon väri? Aika minimaalinen ero jos on aktiivi päällä ainakin? Minulla kuuluu aivan selvä ero. Vintagessa särö on ikäänkuin "taustalla" ja modernissa on enemmän ylpäätä yms. www.jermaine-rocks.com |
Seba 28.08.2007 00:34:03 | |
---|
ihan tuon activenkin ollessa päällä? Mulla ei juurikaan ole kuin mitättömän pieni sävyero? Pitää testata vielä huomenna lisää ja kiikuttaa takuuhuoltoon jos en saa eroja kuuluviin... |
Lou 28.08.2007 00:44:19 | |
---|
ihan tuon activenkin ollessa päällä? Mulla ei juurikaan ole kuin mitättömän pieni sävyero? Pitää testata vielä huomenna lisää ja kiikuttaa takuuhuoltoon jos en saa eroja kuuluviin... No jos se active ei ole päällä niin eihän se koko pedaali tee yhtään mitään. :) Ja en minä tiedä minkälaista eroa sinä odotat, kyseessä on kuitenkin säröpedaali ja säröä sieltä tulee vaikka kuinka painaisi vintagea tai modernia. Itse kuulen kyllä eron. www.jermaine-rocks.com |
Seba 28.08.2007 00:51:35 | |
---|
Niinno :) Bypassihan se on muuten ja tuskin juu hirveästi silloin muut toiminnot vaikuttaa :) Enpä kyllä ole juuri ehtinyt laitetta kuin hätäisesti säädellä, mutta ei siitä ainakaan selkeää eroa tule, säröä kyllä ihan sama miten potikat on ja tyytyväinen olen laitteeseen joka tapauksessa. Ihmetyttää vain kun suht virattomalta napilta tuntuu koko vintakes? Ainakin classic rock säädöissä. Pitää testailla eri säätöjä jos vaikka eron saisi selkeästi kuuluviin. Jos ei, niin kitarapaja kutsuu. Takuukorjattu "uusi" peli on kyseessä joka on jo kerran soundatalla kuulemma pantu kuntoon, siksi epäilyttää vähän jos vaikka olisi vähän vikaakin kun en tiedä mitä siitä on korjattu jos jotain on ollut rikki.. Jos on korjattu mitään. |
flowerpower 28.08.2007 02:27:39 | |
---|
Minul on MultiComp. On ollut hintansa väärtti, ainakin tuplasti. |
Seba 30.08.2007 01:52:00 | |
---|
Löytyihän sieltä saundeja kun oli kerrankin aikaa ruuvailla ja tosissaan tuo vintakenamiskakin toimii moitteettomasti :) |
Van Hannes 30.08.2007 09:32:05 | |
---|
Pääsenkö klubiin BassIQ:lla? "There Can Be Only One Hannes" |
Johannes_t 30.08.2007 11:35:59 | |
---|
Tottakai pääset! Se on suht funkee pedaali. |
Cornflake 31.08.2007 16:22:55 | |
---|
Seba: Sanokaas nyt valvedriven omistajat että pitäisikö tuosta vintage namiskasta muuttua muutakin kuin valon väri? Ihan selkeesti selkee ero:-) Siitä vintagesta tykkään itse enempi. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Seba 02.09.2007 00:18:19 | |
---|
Joo pääsin jo toteamaan tuon kun oli kerrankin aikaa testailla rauhassa. MultiComp pantiin tilaukseen... |
potatomoto 03.09.2007 17:40:46 | |
---|
En kehannut uutta aihetta alottaa tän takia ja ajattelin että täällä varmaan osataan kertoa aika hyvin että mitä mieltä ihmiset on ollu tosta EBS MultiDrive pedaalista? Onko hintansa väärti? Joo. |
okabass 03.09.2007 17:50:02 (muokattu 03.09.2007 17:52:23) | |
---|
En kehannut uutta aihetta alottaa tän takia ja ajattelin että täällä varmaan osataan kertoa aika hyvin että mitä mieltä ihmiset on ollu tosta EBS MultiDrive pedaalista? Onko hintansa väärti? MOI Ei käyttökelpoinen minulla. Kolme soundivaihtoehtoa, joita en pystynyt (mm.perusrockissa) käyttämään: bändisoitossa tärkeä presence ja tietynlainen kiinteys hävisi. Myin pois. Tuossa SVT-kloonissa ei tarvitse erillistä säröboxia: sen oma, gainilla ja masterilla tehty särö toimii minulla paremmin kuin yksikään kokeilemani säröpetaali. Ceterum censeo moderator esse delendam |
Wilkeson 03.09.2007 18:04:33 | |
---|
Mun mielestä se on ihan jees purkki. Tosin SVT:n kanssa se ei toiminu ihan niin hyvin ku oisin halunnu mutta esim.nyt ton Fafnerin kanssa se on iha erilainen. EBS:sän sivuillahan on saundiklippejä tosta ja muista speduista. Parhaan röpötyksen siitä sain aikaseks silleen että mulla oli vielä EBS:sän MultiComp siinä messissä. Sullon ehkä isompi hauis...mut mullon vittu KARISMAAA - Keny - |
Cornflake 04.09.2007 12:21:30 | |
---|
okabass: Tuossa SVT-kloonissa ei tarvitse erillistä säröboxia: sen oma, gainilla ja masterilla tehty särö toimii minulla paremmin kuin yksikään kokeilemani säröpetaali. Mulla on SVT2Pro:n kanssa sama fiilis. Särö on nupissa tarvittaessa kohdillaan. Tosin toi Valvedrive voi olla oikein säädettynä ihan sikanasta vempuke siinä keulilla. Pienellä gainilla ja sopivalla buustilla tuo kivaa läskiä messiin. Toi on tosin aika hienovaraisen säädön tulos, etusen asetukset sun muut vaikuttaa myös ratkaisevasti. Toisekseen saa olla tarkkana jos ei halua että toi VD lyttää dynamiikkaa liikaa ennen etusta. Ton nupin kanssa on kuitenkin nastaa se että pystyy omalla tatsilla sääteleen sen särön määrää. Viimeaikoina en ole jaksanut hienosäätää. Pidän nupin silleen kivasti säröllä ja otan kunnon rähinäsärön Valvedrivestä tarvittaessa. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
blessed 30.09.2007 16:26:40 | |
---|
Tervehdys tietämättömyyden suloisesta maailmasta. Nyt tarvis tietoa EBS 2000 combosta, tai tuolla nimellä myyjä sitä ainakin kutsui. Googlesta ei mitään järkevää löytynyt, ja tämänkin kerrottuani myyjä sanoi combossa tuommoiset merkinnät lukevan. Myyjä ei siis ole basisti, saanu joskus jossain vaihtokaupassa tuon pelin ja nyt sitä minulle tarjottelee. Kyseessä on sukulainen (siskon mies), joten uskon hinnan olevan hyvä, kun hän niin sanoo, mutta auttaisi myös jos täällä joku osaisi jotain kertoa tuommoisesta vehkeestä ( hieman speksejä, arvoa yms.) Jos tuo ebs 2000 combo tieto ei ole riittävä niin kertokaa mitä minun pitäis myyjältä vielä kysyä, jotta osaisitte auttaa. Etukäteen kohteliaimmin jo kiitän. Aikaisemmin tällasta kyselin ja niinhän se vaan paljastu, että siskon mies ei vaan tiedä mitä on myymässä. Kyseessä ei siis ole kombo, vaan EBS410 kaappi, eli tällanen http://www.musik-produktiv.com/shop … 3249012/sid/!x32fific/quelle/listenNoin isolle kaapille ei oikeastaan olis mitään tarvetta, kun ei ole isoa vahvariakaan, mutta kun sen nyt todella edukkaasti saa, niin täytyy kai se ostaa pois kuljeksimasta. Ostaa joskus myöhemmin sitten kunnon nupin. Elikkäs tommosella tultais sitten klubiin mukaan. |
Charger 30.09.2007 22:53:23 | |
---|
Kaappi ois tarkoitus hankkia ja kovasti kiinnostaisi tuo tuleva Classic 2x12 pömpeli. Onko tuo Classic 4x10 minkämoinen laite? Kellään kokemuksia? |
Seba 30.09.2007 23:44:34 | |
---|
Itse ainakin tykkään kovasti. Ainakin rokkimeininkeihin pöhisee mukavasti eikä äärirajoja ole tullut tehonkeston puolesta vastaan. Hinta/laatusuhde mielestäni vitun hyvä. Nyt ois se multicomppikin repertuaarissa ja täytyy todeta että paljoa en kompuraksi hankitulta purkilta odottanut, mutta yllätyin suht laajasta soundin muokkausmahdollisuuksista iloisesti. Mitähän seuraavaksi? |
Keny 01.10.2007 09:05:14 | |
---|
Multicomp on paras spedu ikinä.4x10 neo muuten potkii myös ja viellä kun sais mun entisen Fafnerin takas niin aaah. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Multikompura löytyy. Sanoisin kuitenkin, että erilaisia saundeja irtoo enemmän trankkuvahvistimella kuin täysputkella. Hyvä laite joka tapauksessa. |