Yude 30.09.2007 20:49:15 | |
---|
nonni nyt o häirinny se et pitäskö pääte rykästä suoraa kii samoihi kajareihi ku muilla vai pitäskö laittaa se menemää nii et mikittäis oman kaapin ja sitä kautta koko bändin PA-laitteistoon "kun aamulla on krapula tietää että eilen oli kivaa" |
nonni nyt o häirinny se et pitäskö pääte rykästä suoraa kii samoihi kajareihi ku muilla vai pitäskö laittaa se menemää nii et mikittäis oman kaapin ja sitä kautta koko bändin PA-laitteistoon Tä? Mihin samoihin kajareihin? Miten sää sen suunnittelit tekeväsi? Meinaatko, että ajaisit samoja kajareita useammalla päätteellä yhtäaikaa? Ei välttämättä se kaikista terveysvaikutteisin vaihtoehto kenenkään/minkään kannalta. Kyllähän ne yleensä mikitetään tai otetaan vaan linjatasoisena DI:n läpi... Vai onko tässä nyt haettu jotain elämää suurempaa, mitä mä en nyt vaan tajua? Tyhymä |
Terttu 01.10.2007 20:30:22 | |
---|
nonni nyt o häirinny se et pitäskö pääte rykästä suoraa kii samoihi kajareihi ku muilla vai pitäskö laittaa se menemää nii et mikittäis oman kaapin ja sitä kautta koko bändin PA-laitteistoon Kaikki on hyvin, kunhan muistat sen sun Marshall kaapin impedanssin ja sen et buustaat tarpeeksi 27,6Hz, jotta saat sen kitaran alapään kuulumaan myös salin takaosaan. Siis oikeesti, mitähän ihmettä sä nyt tolla haet? Älä nyt vaan tee mitään vaan kerro ongelma alkutekijöistä pitäen. Lähden laittamaan popcornia. "kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?" |
Locrian 02.10.2007 13:50:17 | |
---|
Kaikki on hyvin, kunhan muistat sen sun Marshall kaapin impedanssin ja sen et buustaat tarpeeksi 27,6Hz, jotta saat sen kitaran alapään kuulumaan myös salin takaosaan. Siis oikeesti, mitähän ihmettä sä nyt tolla haet? Älä nyt vaan tee mitään vaan kerro ongelma alkutekijöistä pitäen. Lähden laittamaan popcornia. Ja sit viel viisseiskat overeiks ;) Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua. |
Terttu 04.10.2007 00:11:03 | |
---|
Ja sit viel viisseiskat overeiks ;) Heiheihei! Nyt sivutaan ihan asian vierestä! Nimittäin ne 57:t on OIKEESTI helvetin hyvät overheadit, riippuen halutusta lopputuloksesta. Nim. ääni kuin ääni, sieppain kuin sieppain, hyvät valot pelastaa paljon raporttia erikoisista olosuhteista mun ja Viltsun blogeissa... "kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?" |
Locrian 04.10.2007 22:01:57 | |
---|
Heiheihei! Nyt sivutaan ihan asian vierestä! Nimittäin ne 57:t on OIKEESTI helvetin hyvät overheadit, riippuen halutusta lopputuloksesta. Nim. ääni kuin ääni, sieppain kuin sieppain, hyvät valot pelastaa paljon raporttia erikoisista olosuhteista mun ja Viltsun blogeissa... Kyl mä sen tiedän ku demosit mulle sitä Matti Johanneksen keikalla Hämeenlinnassa. Toimii sellaseen meininkii kyl ku nyrkki py... silmään. Paskat akkarit on sit asia erikseen... :) Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua. |