willie 29.09.2007 21:19:01 | |
---|
Minusta tuo olisi ihan hyvä idea ja ennen kaikkea just niin että ne annetut pojot joutuisi kommentoimaan. Osallistujilla säilyttäisin mahdollisuuden antaa pelkkiä pisteitä. Juuri näin, kuten Mad asian oivallisesti kiteytti. Kun/jos osallistujia on vaikkapa 31, alkaa kommentit loppupäässä olemaan samojen adjektiivien toistoa. Toisto on tehokasta John Fogertyn soitossa, mutta ei Sooloskaban kommentoinnissa.. :) Bassoa vuodesta 1972. |
blaekie 29.09.2007 21:32:49 | |
---|
blaekie Ei ihan täsmäsoolo (mikäs se on..) mutta hienoa iisiä kitarointia blaekieltä Hendrix hengessä ! Tän tyyppisestä kitaroinnista pidän kovasti ! kiitos, täsmäsoolo ei ollu, koska taimi oli ihan pielessä, siis toteutus huono, eli soinnut oikeet mut vääräs kohtaa :-) Blaekie: Ok perusveto, hieman Henkkaa kuultavissa? henkka ei ollu kyllä mielessä, enemmänkin joku Solomon Burke tms. (ei ole kitaristi, mutta tommonen R&B/Soul saarnaaja) henkka tosin heittää paikoin noita samoja jutskia. Kiitos kommentista Nii onkii ... |
MadMatt 29.09.2007 21:58:56 | |
---|
Olisi mielenkiintoista tietää käyttikö joku clikkiä pitämässä tempoa kuosissa. Meinasin itse testata sitäkin mahdollisuutta mutta jotenkin tuntuu että fiilis katoaa... Nothin' but the blues |
Jucciz 29.09.2007 22:05:18 | |
---|
Ei ollu klikkiä mulla. Ilmankos ei herättänykään tunteita. ;) Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_ |
Kuha 29.09.2007 22:59:43 (muokattu 29.09.2007 23:00:46) | |
---|
Ei ollu klikkiä, rokin pitää kiilaa ja sleepaa. |
BigPapa 29.09.2007 23:47:20 | |
---|
BigPapa: Hoho, hevipapa pistää tiluttaen. Erittäin hyvin sanottu siellä takana.....8DDD....olen musiikkiin avarakatseisesti suhtautuva, nuorehko blueskitaristi, vaikka toisin joskus luullaan. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
Manetti 30.09.2007 00:25:59 (muokattu 30.09.2007 00:29:48) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Manetti 30.09.2007 11:01:04 (muokattu 30.09.2007 11:08:42) | |
---|
Olisi mielenkiintoista tietää käyttikö joku clikkiä pitämässä tempoa kuosissa. Meinasin itse testata sitäkin mahdollisuutta mutta jotenkin tuntuu että fiilis katoaa... Mie polin jalalla tahtia niin maan per...se muuten kuuluu, jos tarkkaan kuuntelee. Itseasiassa mikitinkin sen jalanpoljennan, mut laitoin sen kanavan sitte tarkotuksella lähes kiinni, ku jummarsin tsäännöistä, et vedossa saa olla vaan pelkkä kitara.) Edit: piti laittaa tää ton edellisen jatkoks, mut aamupökkyrässä tuli tehtyä uus kirjotus vahinkossa, tsori. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Lennu 30.09.2007 12:24:11 | |
---|
No kyllä se delay tavallaan toimi klikkinä. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Onko kukaan harkinnut sooloskabojen pitämistä sokkona? Tuntuu että pisteitä jaellaan paljolti soolon soittaneen nimimerkin perusteella. Ei muuta kuin jostain ilmaiselta serveriltä tila sooloskaboja varten ja soolot sinne. Skaban vetäjän tehtäväksi jäisi vain numeroida tiedostot ja ilmoittaa niihin linkit. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
-AjA- 30.09.2007 14:33:29 | |
---|
Onko kukaan harkinnut sooloskabojen pitämistä sokkona? Tuntuu että pisteitä jaellaan paljolti soolon soittaneen nimimerkin perusteella. Ei muuta kuin jostain ilmaiselta serveriltä tila sooloskaboja varten ja soolot sinne. Skaban vetäjän tehtäväksi jäisi vain numeroida tiedostot ja ilmoittaa niihin linkit. On tätä muistaakseni aina välillä mietitty.. hyvä ideahan tää on. Johonkin se on aina kuitenkin kaatunut. Olisko tossa vähän liikaa hommaa vetäjälle tms? Kuitenkin osallistujien pitäis ensin lähettää soolonsa skaban vetäjälle, joka taas tyrkkää ne netin varteen.. Ite kyllä jaksaisin busata, mut ymmärrän hyvin, että monelle tossa on ihan liikaa hommaa. Ihan hyvä meininkihän täällä on pääosin nykyisilläkin säännöillä. Jos jotain säännöistä muuttaisin, niin laittaisin jonkunlaista pakkoa kommentointiin.. I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
J.Hollström 30.09.2007 16:03:56 | |
---|
Tuntuu että pisteitä jaellaan paljolti soolon soittaneen nimimerkin perusteella. Tai jätetään jakamatta. Kyllähän tossa on vinha perä. Pikaviestit viuhuu, hohotellaan ja kähmitään seläntakana. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
Imper 30.09.2007 16:13:24 | |
---|
Tai jätetään jakamatta. Kyllähän tossa on vinha perä. Pikaviestit viuhuu, hohotellaan ja kähmitään seläntakana. Toi on muuten ihan totta. Eräät antavat aina samoille pisteet ja jättävät aina samoille antamatta. Sen verran minäkin oon tota touhua sivusta seurannut. Liekö edes kuuntelevat sooloja. Sokkosooloihinko siirrytään seuraavan satasen johdosta? Everyone is a per-son |
J.Hollström 30.09.2007 16:15:41 | |
---|
Toi on muuten ihan totta. Eräät antavat aina samoille pisteet ja jättävät aina samoille antamatta. Sen verran minäkin oon tota touhua sivusta seurannut. Liekö edes kuuntelevat sooloja. Sokkosooloihinko siirrytään seuraavan satasen johdosta? Suoraan sanottuna, mulla on vähän mennyt maku koko touhuun. Jotain muutosta kaipaisin nykyiseen meininkiin, vaikka hauskaahan tämä on välillä ollutkin. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
BigPapa 30.09.2007 16:17:38 (muokattu 30.09.2007 16:33:29) | |
---|
Toi on muuten ihan totta. Eräät antavat aina samoille pisteet ja jättävät aina samoille antamatta. Sen verran minäkin oon tota touhua sivusta seurannut. Liekö edes kuuntelevat sooloja. Sokkosooloihinko siirrytään seuraavan satasen johdosta? Kato jotkut muutkin tekee huomioita....ja vielä sanoo....aika huikeeta.....ei muutakuin vanhalla tapaa seraavaa skabaa....ja vanhoilla säännöillä. Mulle tää oli vähän sellanen rentoutumisskaba, siksi vaihdoinkin sen Lightning Hopkins vedon pois. Ei kaiken tarvii olla niin s..tanan vakavaa aina...keep smiling folks...8DDDD - tässä on hymiö ihan Jukin kiusaks... edit. Sithän on vielä niitäkin, jotka äänestää ikäänkuin niitä v..tuttais jokin... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
John Titor 30.09.2007 16:53:50 (muokattu 30.09.2007 16:57:53) | |
---|
Kato jotkut muutkin tekee huomioita....ja vielä sanoo....aika huikeeta.....ei muutakuin vanhalla tapaa seraavaa skabaa....ja vanhoilla säännöillä. Mulle tää oli vähän sellanen rentoutumisskaba, siksi vaihdoinkin sen Lightning Hopkins vedon pois. Ei kaiken tarvii olla niin s..tanan vakavaa aina...keep smiling folks...8DDDD - tässä on hymiö ihan Jukin kiusaks... edit. Sithän on vielä niitäkin, jotka äänestää ikäänkuin niitä v..tuttais jokin... Oon ihan samaa mieltä siitä, ettei kaiken tarvi olla niin vakavaa ja siksi mietinkin sanonko asiasta vai en. Mietin vaan että ihmiset saisivat soitostaan huomattavasti objektiivisempaa palautetta kun kuuntelijat eivät tietäisi kuka soittaa. Tällöin skaboilla olisi myös pointtia enemmän soittajien kehityksen kannalta. Periaatteessahan skaban vetäjällä ei olisi hommaa juuri ollenkaan enempää, jos juttu järjestettäisiin niin, että ihmisillä olisi tiedossa tunnukset serverille ja FTP:llä voisi siirtää tiedoston paikalleen sopivan skaban kansioon - tällöin näkisi jopa mitkä tiedostot ovat jo serverillä, jolloin voisi oman tiedostonsa nimenkin muuttaa itse sopivalle numerolle tyyliin sooloskaba 147 nro 1. Skaban vetäjä tällöin tekisi kansion ja katsoisi montako sooloa on skabaan tullut. Sitten vaan muusikoiden.nettiin linkit järjestyksessä nrosta 1 nroon x. Äänestys menisi sokkona ja osallistuminen olisi yhtä helppo, ellei helpompikin toteuttaa kuin nyt. FTP-ohjelmia löytyy ilmaiseksi ja niitä on ihan todella helppo käyttää. On myös mahdollista tehdä niin että skaban vetäjä sekoittaa numerot ennen äänestystä, jolloin joutuu oikeasti kuuntelemaan useamman soolon tietääkseen mikä on kenenkin. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Manetti 30.09.2007 16:54:35 | |
---|
Sithän on vielä niitäkin, jotka äänestää ikäänkuin niitä v..tuttais jokin... Puhumattakaan niistä jotka äänestää aina vain samalla paikkakunnalla asuvia...8) http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
J.Hollström 30.09.2007 16:56:25 | |
---|
Puhumattakaan niistä jotka äänestää aina vain samalla paikkakunnalla asuvia...8) Tai samassa taloudessa asuvia. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
BigPapa 30.09.2007 16:59:10 (muokattu 01.10.2007 15:32:06) | |
---|
Ei mitn....... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
ICE 30.09.2007 17:40:59 | |
---|
No kyllä se delay tavallaan toimi klikkinä. Jep! Meikäläinen pysyi jopa jotenkuten taimissa vahvan delayn ansiosta. :-) Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|