Aihe: Pearlin vai Taman tuplapedaalit?
1
BobD
29.09.2007 18:46:07
Elikkä olen ostamassa tuplapedaaleja ja toivosin vinkkiä että onko Pearlin P-122TW vai Taman HP200TWB pedaalit paremmat?
Molemmat lähtee 210 €.
Kukkis 77
29.09.2007 19:02:17

Kannattaa mennä kauppaan kokeilemaan että kumpi tuntuu itselle paremmalta.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Nolte
29.09.2007 19:44:43
Tämä nyt menee taas ihan yleiselle tasolle, mutta menköön jonkinlaisena karkeana nyrkkisääntönä.

Niin, samanhintaisissa tuotteissa ei yleensä ole huikeita laatueroja. Valinta meneekin makuasioiden ja muiden henkimaailman hommien puolelle. Joten, jos mahdollista, niin kokeile polkaista molempia. Jos ei mahdollista, niin valitse mielestäsi vetävämmän näköiset. :)
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
glum
29.09.2007 20:12:36
Tämä nyt menee taas ihan yleiselle tasolle, mutta menköön jonkinlaisena karkeana nyrkkisääntönä.

Niin, samanhintaisissa tuotteissa ei yleensä ole huikeita laatueroja. Valinta meneekin makuasioiden ja muiden henkimaailman hommien puolelle. Joten, jos mahdollista, niin kokeile polkaista molempia. Jos ei mahdollista, niin valitse mielestäsi vetävämmän näköiset. :)

Näin. Itse olen molempia polkenut ja en ole huomannut mitään sen erikoisempia eroja, paitsi että tamat on rumat.
jep...
ramzuz
07.10.2007 14:25:03
ääneni pearlille. Pearli miehenä kehun näitä kyseisiä. Oon soittanu eliminaattoreita ja cobria ym. Mutta nykysin on juuti nämä 122set koska ne vaan tuntuvat hyvältä ja varmalta. Joskus vielä päivitän pearlin 1000siin. Niistä ei mitään pahaa sanottavaa kuten ei näistäkään.
me vedetään livenä!
Ale91
07.10.2007 19:51:57
Ittellä on Taman Iron Cobran flexi glide pedaali ja tykkään siitä. En oo tosin kokeellu eliminaattoreita että en tiärä minkälaaset ne on
Rockster
07.10.2007 21:21:59
Aivan sama kummat ostat. Itse ostaisin Pearlit, koska tuntuma on noissakin pedaaleissa erinomainen. Tamasta ei kokemusta.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
RuNBali
08.10.2007 18:11:52
Eipä niissä isoa eroa ole, ihan hyviä molemmat.
Itte soitan paljain jaloin ja välillä Taman logo söi jalkapohjan puhki päkiästä ja ukkovarpaasta.
Rocketshells
heikkijarvinen
27.10.2007 18:10:38
Lisätään vielä tähän perään. Eli onko kellään kokemusta tekeekö näillä pedaaleilla yhtikäs mitään? Hinta on huokea, ulkonäkö ihan jees ja hihnaveto kiinnostaisi ja onhan merkki sentään gibraltar eikä millenium.

http://www.musiikkiliike.fi/index.p … arget=products&product_id=30073

Nykyiset pedaalini ovat Taman hp200tw ja olen ollut todella pettynyt niihin. En usko että mallissa sinänsä on vikaa vaan minun pedaalieni valmistajalla on tainnut olla krapulapäivä. Lähes heti takuun umpeuduttua välitangosta irtosi kaikki nivelten sokkatapit, jolloin nivelet hajosivat atomeiksi. välitanko vääntyi mutkalle. vaihdoin millen tangon ja se on kestänyt. Kaikista vanhan tangon reijistä meni jengat, nuijan kiristysruuvin reijästä meni jengat ja lopuksi nuija itse räpsähti keskeltä poikki. Myös soitto tuntumassa on (ymmärrettävästi) toivomisen varaa. Ajattelin että jos rahallakaan ei välttämättä saa laatua, pedaalit maksoivat ostohetkellä vajaa 300 euroa, nii menisköhän nuio gibraltarit ihan perus soitossa. En siis soita mitään extreme nopeuksia, vaan ihan keskitemmon tukutukua silloin tällöin mausteeksi.
joku muu sikko
27.10.2007 19:28:26 (muokattu 27.10.2007 19:31:34)
ainakin kalliimmissa malleissa mun mielestä ihan makuasia mitä ostaa. kokeilin iron cobrat eliminatorit ja dw 5000 ja 9000 mallit. ostin iron cobran power glidet.
Kriss3-
27.01.2009 17:44:19
Elluissa ja iron cobrissa on niin pienet erot että päätin ostaa iron cobrat koska ne ovat hienommat:D
kincy
27.01.2009 20:46:51

Hyvän noston ainakin päätit tehdä!

Elluissa on mielestäni enemmän hyviä piirteitä kun cobrissa, kuten vaihdettavat camit.
Nidhöggr
27.01.2009 21:34:20
Katsokaa, jokseenkin asiallinen viesti heikkijarviselta!
Rauha hänen muistolleen.
Pari vuotta sinne tai tänne, ketju on aina ajankohtainen.
Pearli on ihan hyvä.
"Joo tiede, heh. Matikka, heh. heh. Semmosta." -ruuvimeisseli
Kailis
27.01.2009 21:37:27

Katsokaa, jokseenkin asiallinen viesti heikkijarviselta!
Rauha hänen muistolleen.
Pari vuotta sinne tai tänne, ketju on aina ajankohtainen.
Pearli on ihan hyvä.

Kiinnitin huomiota ihan samaan asiaan =D Olipa lähellä etten painanut plussaa *Jope Ruonansuu imitaatio* varoitusta, plussaa häkellyksissäni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)