Aihe: Metallikielinen akustinen
1 2
TmuKoo
25.01.2004 14:43:09 (muokattu 25.01.2004 14:54:12)

Itse sain perjantaina uuden Yamahan APX-5Aa:n (saksasta kassin, johdon ja postikulujen kanssa 404€:lla) ja tuntuu olevan kyllä maineensa veroinen...mitä lueskellut netistä arvosteluja niin hintalaatusuhde on aivan huippuluokkaa...APX mallit eivät ole pyöreäperäisiä, vaan ovat "thinline" sarjan kitaroita, eli eivät ole aivan niin syviä kuin esim. vaikka tuo FGX sarjan Dreadnought tyyliset kitarat. Itse juuri tämä oli syynä siihen että valitsinkin tämän mallin. Itse tykästyin myös soundiin heti kun kävin kokeilemassa eri skittoja. FGX423SC mallissa on system41 ja APX5A:ssa system46 elektroniikka. System41:stä en tiedä mutta 46:ssa on kolmialueinen +/-12 EQ, jossa keskialue on säädettävissä 80-10kHz väliltä. Action tuntuu olevan aika korkea mitä nyt kerennyt itse soitella, mutta siihen on jo tottunut...netissä myös jotkut siitä hieman moitetta antanut...lue lisää vaikka täältä: http://www.harmony-central.com/Guitar/Data4/Yamaha/APX-5A-01.html
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
re infecta
26.01.2004 18:15:27 (muokattu 26.01.2004 18:15:40)
TmuKoo, joku väitti että tuo apx5a jää akustisena soitettuna ns. tavallisen akustisen alle, jos soittelee kimpassa. Pitääkö paikkansa vai riittääkö tuossa pienemmässä kaikukopassa "potkua"?
Well, I wish I was a catfish...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)