varo 26.09.2007 15:42:43 | |
---|
|
Lancelot 26.09.2007 15:44:55 (muokattu 26.09.2007 15:51:07) | |
---|
Ohan tosta paljo puhuttu..Kyllä mä ainakin olen saanut sillä hyvää saundia aikaiseksi. Itse olen silti siirtymässä pienempiin combo vehkeisiin ja torilla olikin mulla ilmoitus Vk:sta..wink wink! Edit. V30 varustetulla kaapilla lähtee mielestäni aika lähelle vaatimuksiasi kuvaileva saundi. Bad Monkey tai muu Overdrive pedaali on hyvä olla buustaamassa lead kanavaa, saa huomattavasti potkua demppeihin ja muutenkin saundista tulee tarkempi. Tosin klippi on vähä paskalaatunen.. http://www.zshare.net/audio/28582853882195/ Ole kärsivällinen linkin kanssa, saataa firefox blokata pari kertaa sivuston ennen ku aukee.. |
Akkaset 26.09.2007 16:57:51 | |
---|
Haulla tosiaan lötyy paljonkin infoa kyseisestä pelistä. Kyllähän tuosta ihan kunnon soundit saa ulos. Tosin itsellä oli aikoinaan vaihtoehtoina Randall ja Valveking...Randallin ostin. . |
Secreterial 26.09.2007 18:59:10 | |
---|
Itellä on ollut tuo nuppi about kuukauden ja pakko sanoa, että potkii. Mun makuun sopiva särö, murea ja potkiva... Mulla kaappina Marshall JCM-900 LEAD-1960 ja ei voi muuta sanoa, kuin että onpas toimiva paketti. Hintaisekseen Valvekingin nuppi on kyllä aivan sairaan hyvä! |
varo 27.09.2007 21:38:06 | |
---|
joo entäs toi kaappi puoli? tehoa tarvisin 120-400w ja hinta mielellään alle350e. Mitään käytettyä en ala ostamaan. |
Dropped C 27.09.2007 21:44:48 | |
---|
Mikset? Tuolla voi jo melkein saada käytettynä esim. Marsun 1960:n skoben joka on jo huippupeli. Ainakin jos pistää 400 kehiin, niin ehkä löytyy. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
tilikum 27.09.2007 21:48:49 (muokattu 27.09.2007 21:49:31) | |
---|
joo entäs toi kaappi puoli? tehoa tarvisin 120-400w ja hinta mielellään alle350e. Mitään käytettyä en ala ostamaan. Miksi ei käytetty kelpaa? (tiedän, kulunut kehotus ja jokaisen oma valinta, mutta silti...IMO) Itseänikin on tosin alkanut kiinnostaa tuo Valveking, jotta saisi heivata tuon nykyisen marsun ikkunasta ulos. Edit: olin HIDAS;) kitara+marsu -onnellisia yhdessä |
varo 27.09.2007 21:56:41 | |
---|
No en epäile että käytetyissä olisi ehdottomasti jotain vikana,mutta käytetty mikä käytetty.. se ei vaan ole ikinä sama asia kuin uusi.Ja tähän päätökseen vaikuttaa sekin että ajattelin tilata kummatkin thomannilta,jotta ei tarvitse juosta ympäri maita ja mantuja soittovälineiden perässä:D:D:D |
mhaarala 27.09.2007 21:58:13 | |
---|
Itseänikin on tosin alkanut kiinnostaa tuo Valveking, jotta saisi heivata tuon nykyisen marsun ikkunasta ulos. Osta multa koko pino että saan hommattua Screamerin. :P Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Deranged 28.09.2007 18:02:50 | |
---|
Haluaisin soundin olevan tarkka, terävä ja raskas. Haluaisit ENGL Fireballin. |
pekurides 28.09.2007 22:38:58 | |
---|
No en epäile että käytetyissä olisi ehdottomasti jotain vikana,mutta käytetty mikä käytetty.. se ei vaan ole ikinä sama asia kuin uusi.Ja tähän päätökseen vaikuttaa sekin että ajattelin tilata kummatkin thomannilta,jotta ei tarvitse juosta ympäri maita ja mantuja soittovälineiden perässä:D:D:D Saundi sitten on sinulle varmaan toissijainen seikka? Nimittäin käytetyt kitara elementit soivat järjestään paremmilta kuin uudenkankeat pakasta vedetyt ja siinä sisään ajossa kuluu helposti vuosia:) hmm.350€ olet valmis sijoittamaan... et sä sillä saa uutena yhtään mitään.piste. Jos haluat priimaa 4x12 uutena pistä vähintään 500€ lisää budjettiin tai nöyrry ja hommaa käytetty. no, oppirahat ne kaikkien maksettava, mutta kun itse olin aloittelemassa soittoharrastusta niin jumakauta kun olisin säästänyt rahaa ja välttänyt paskoja vehkeitä/diilejä kun olisi tällänen m-netti ollut silloin olemassa... Tunteella päin vittua. |
speech 28.09.2007 22:45:24 | |
---|
|
Laddy Master 29.09.2007 17:09:31 | |
---|
Irtoaa myöskin tuohon hintaan T-kaupasta harley bentonit sunmuut. Mutta näitten kanssa testaus on aina melkoisen välttämätöntä. Ei silti kannata aliarvoida halvempaa! H&K switchbladen kanssa olisin halunnut ostaa saman merkin melkeen 800e kaapin. Kuitenkin kehotuksesta kokeilin bentonin kaappia samoilla elementeillä ja pissasin hunajaa kun tajusin miten vähän tarvi äänestä tinkiä hinnan muutoksen suhteen;) Valveking on hintaansa nähen hyvä, mutta ei se aivan yksinään tuota kaikkea tarvittavaa, sama nupissa ja comboissa. I love you baby
but not like I Love my Guitar |
HeavyMachinery 29.09.2007 17:32:45 | |
---|
Haluaisit ENGL Fireballin. Tai: haluaisit englin..... Ei kannatta unohtaa behringerin 4x2 kaappia ja nimen omaan siitä sitä halvempaa. On rahoille vastinetta. Muutaman satasen laittamalla päälle saa jo englin, en siis ymmärrä valveking hekumaa..... (sori off-topicista ) Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
kimurantti1 29.09.2007 17:57:01 | |
---|
Muutaman satasen laittamalla päälle saa jo englin, en siis ymmärrä valveking hekumaa..... Muutama satanen voi opiskelijalle olla aika iso raha. Siis niin iso, ettei sellaista vaan voi laittaa kitarakamoihin, vaikka kuinka haluaisi. |
Hevarit ne kirkuu. Mihin niitä sattuu? |
HeavyMachinery 29.09.2007 19:56:33 | |
---|
Muutama satanen voi opiskelijalle olla aika iso raha. Siis niin iso, ettei sellaista vaan voi laittaa kitarakamoihin, vaikka kuinka haluaisi. Silti niillä on aina varaa ryypätä.... Kas siinnäpä dilemma... :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Joees 29.09.2007 20:02:56 | |
---|
Silti niillä on aina varaa ryypätä.... Kas siinnäpä dilemma... :D Näimpä. Siihen dokaamiseenkin palaa hyvä summa fyrkkaa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
meitu 29.09.2007 20:03:45 | |
---|
Näimpä. Siihen dokaamiseenkin palaa hyvä summa fyrkkaa. makkispullo on alle vitosen. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
Joees 29.09.2007 20:12:53 | |
---|
makkispullo on alle vitosen. Siitäkin tulee kohtuullisella ajalla sopiva säästö. Mä kasaan kaikki pikkusentit samaan läjään ja kyllä niistäkin hiljalleen kertyy sopiva summa millä saa jo vaikka muutamat setit kieliä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |