Aihe: Ensimmäinen valosetti
1
aimotuska
29.09.2007 19:37:58
Toimiskohan tämmöinen 4 parin valosetti? Sanokaa jos tässä joku tökkii oon ite aatellu hommata tämmöisen. Kayttö on aika laaja Teatterista rock-konserttiin :)

Sää oot, Henkka, nähny sen meidän 16xPAR64 setin vähän siellä sun täällä. Mieti, miten tuo 4xPAR56 ois toiminut niissä tilanteissa. Mun mielestä pikkujutuissa OK, mut vähänkään isommissa lähinnä kuriositeettina. Eikä sillä 16xPAR64 setilläkään mitenkään rajattomasti käyttökohteita ole. :)

STAIRVILLE PAR56 SCHWARZ KURZ MIT STECKER x4

Näitähän ne meidän viiskutosetkin taitaa olla. Ihan OK, mutta aikaa myöten sangan kiristysruuvit pettää.

OMNILUX NSP PAR 56 300W/230V x4

Hmm... omniluxeja taidettiin haukkua melkoisen ponnettomiksi. Eli ei lähde valoa yhtä paljon kuin esim. samantehoisesta hilipilipsistä.

BOTEX DSP-405 - MULTISWITCH x1

Tää on switchpakki. Eli sillä ei voi tehdä himmennystä. Kanava on joko päällä tai pois. Sä haluat todennäköisesti semmosen, missä lukee "dimmer".

MILLENIUM LICHTSTATIV LST-250 x2

Rimpuloita. Telineisiin kannattais panostaa vähän enemmän kuin mä oon silloin joskus panostanut. Se on ikävää jos valot tulee jonkun niskaan. Tuolta teutooniasta on vaan hankala suositella mitään, kun ei niitä sinne paikan päälle pääse kattelemaan.

STAIRVILLE DDC-6 DMX CONTROLLER x1

Siinä on pelkät liu'ut. Jos se riittää, niin sitten riittää. Nopeampaa räpsytystä on hankala saada aikaan, mut jos sitä ei tartte niin sitten tuo varmaan riittää. Pienihän se on, mut ei tohon settiin näemmä neljää kanavaa enempää oo muutenkaan tulossa.

STAIRVILLE SF-80 NEBELMASCHINE (savukone) x1

Tää todennäköisesti käryttää aika epäterveellistä kamaa ilmoille. Astmaatikot ja muut hengityselinten vioista kärsivät, vaviskaa... :) Puhumattakaan siitä, että putket tukkeutuu, pannu kärähtää, pumppu hajoaa jne. aika pikaiseen.

Tuo jemin techno fog olis ehkä minimi, mitä lähtisin katteleen:
http://www.thomann.de/fi/jem_techno_fog.htm

STAIRVILLE E FLUID (neste) x1

Ja tämä luonnollisesti myöskin pois ja tilalle jemin oikeeta keittoa. Meillä on varastossa jotain stairville-litkua (jonka sain perinnöksi kolleegalta, joka kypsähti ja lähti duuniin afrikkaan) ja sillä saatiin melko kauheeta käryä aikaan.

25m roikkaa himmentimelle 40€

Tätä ei välttämättä kannate saksasta tilailla, vaan marssit kärkkäiselle tai realisointikeskukseen ja ostat sieltä.

10m dmx piuhaa 25€

Jos se vaan riittää...
Tyhymä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)