apenaattori 28.09.2007 22:40:38 (muokattu 28.09.2007 22:41:13) | |
---|
^ Näinpä. Melko lailla samoilla linjoilla. E: Jaahas meni sivun alkuun. Eli MadMatt homman mielestäni kiteytti melko hyvin. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
velsa 28.09.2007 22:52:57 | |
---|
Kauas on pitkä matka........ |
Manetti 28.09.2007 22:57:46 (muokattu 28.09.2007 23:08:12) | |
---|
Tämähän tässä mullakin vie sitä aikaa.. kuitenkin yritän saada narulle edes jotain sen suuntaista, mitä päässä soi. Usein se meinaa sitä, että pitää siinä samalla opetella jotain ihan uutta --> aikaa menee. Juu, kadehdin kyllä niitä jotka vaan ottaa kitaran ja soittaa ja se on siinä. Mulla on kaikkien asioiden kanssa sama taipumus jäädä nyhväämään ja hieromaan, Virallinen diagnoosi on kai jonkunlainen pakkoneuroosi. Eihän tässäkään ihmiset (toivottavasti ainakaan) riitele. Asioista on vaan erilaisia mielipiteitä. Niinkuin kaikissa muissakin asioissa tuppaa olemaan. Oikeastaan ainoa asia mikä joskus on ottanut täällä oikeasti pattiin on se, että kauhiasti kaivataan jotain määrätyn tyylistä taustaa ja sitte ku semmonen tulee... niin jos ei sitten saakkaan pojoja, niin ei vaivauduta edes äänestämään. Mulle henk. koht. tämmöset säännöt, mitkä tässä skabahommassakin on, tuo semmosta rutiinia ja selkeyttä ja se sopii mulle hyvin, jollekin toiselle taas joku toinen systeemi saattaa olla parempi. Mulle käy ihan mikä systeemi vaan kunhan se on sovittu ja mennään sitten sen mukaan. Asiasta toiseen...Millokohan ehtis tehä omia piisejä...tos on vaiheessa ykskin jonka tekemisen alotin viime joulukuussa......8) http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |
Illu 28.09.2007 23:03:27 | |
---|
on täällä muutkin tuskaillu ton tyhjän taustan kanssa, joka on superhaastava, eli anna palaa vaan. 8) Ei kyllä irtoa, eikylläsitteneiniinkerrassaan mitään. Takki tyhjä. Ja pää. Pitäis vissiin vetää jälkimmäinen täyteen ;) Virhe! Tyhjänpäiväinen tai liian lyhyt kirjoitus! |
-AjA- 28.09.2007 23:04:01 | |
---|
Mulle henk. koht. tämmöset säännöt, mitkä tässä skabahommassakin on tuo semmosta rutiinia ja selkeyttä...*snip*...Mulle käy ihan mikä systeemi vaan kunhan se on sovittu ja mennään sitten sen mukaan. Juu, pakko tässä on säännöt olla. Lähinnä tää avautumiseni koski tätä kyseistä juhlaskabaa, kun kerrankin pääsee soittamaan "jotain ihan muuta" ..Virallinen diagnoosi on kai jonkunlainen pakkoneuroosi. Khyl, lääkitys vaan itellekin kuntoon ja homma jatkuu :-D I know Kung Fu, Karate and 20 other dangerous words... |
stratomaster 28.09.2007 23:27:40 | |
---|
Mahtava soundi!!!!!!!!! Kiitosta vaan! Täähän oli se vanha tuttu aiemminkin käyttämäni PodXT:n Hiwatt-mallinnus, jolla haetaan David Gilmour-soundia. Väänsin siitä vain delayn huomattavasti pienemmälle. |
mos6581 28.09.2007 23:35:19 | |
---|
Jou oon vielä täällä näköjään! Tjooh, hyviä pointteja siellä on tullu ja tekis mieli ihan jo sen takia piruuttaan jatkaa deadlinea, kun mun mielestä näissä skaboissa on ollu viimeaikoina vähän liian vakava ja kireä tunnelma. Pikkusen vois kitaristit höllätä.. 8) Mut enivei, deadline pitää. Tämä on vaan yks skaba muitten joukossa ja mikään ei estä tulevaisuudessa voittajaa valitsemasta samaa taustaa uudelleen. Tosiaan, jos ei ehdi osallistua niin ei ehdi tahi jos tausta ei miellytä niin voi jättää väliin. Niin minäkin teen. Sori, näillä eväillä mennään. Puolisen tuntia peliaikaa jäljellä. |
WanhaWetäjä 29.09.2007 00:01:42 | |
---|
HOHO! En ihan kerinny... Kitaran sain tänään nauhojen hionnasta ja perustrimmaukseta pois....sitten oli bänditreenit klo 15-20.30, sitten saunaan, ja sitten kaljaa... No ei mitään wäliä, tuleehan näitä skaboja, eikun uutta suoleen kun wanha kuolee, vai miten se meni... |
Magic Bullet 29.09.2007 00:07:47 | |
---|
Pidäskö munki hankkii tommonen Podi näitä sooloskabavetoja varten. Zoomi alkaa kyrsimään. Hyvä avaruussaundit kyllä mm... |
Onkos porukalla ideoita äänestyssäännöistä? Olisko jotain rennompaa meininkiä? Olen avoin ehdotuksille ja osallistumisaikaa on siihen asti kunnes äänestysketju ilmestyy kehiin. Paljos annetaan pisteitä jakoon? Nii paljo ku osallistujia? :p |
J.Hollström 29.09.2007 00:09:06 | |
---|
Onkos porukalla ideoita äänestyssäännöistä? Olisko jotain rennompaa meininkiä? Olen avoin ehdotuksille ja osallistumisaikaa on siihen asti kunnes äänestysketju ilmestyy kehiin. Paljos annetaan pisteitä jakoon? Nii paljo ku osallistujia? :p 100 pistettä jakoon. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
LamaAjanElvis 29.09.2007 00:12:11 | |
---|
100 pistettä jakoon. Ja että voi äänestää niillä kaikilla itseänsä, vaikkei olisi osallistunutkaan kisaan. Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
"Tuossa heviä ajalta jolloin naisetkin oli vielä naisia, ja miehet naisia" -ötzi |
MadMatt 29.09.2007 00:22:29 | |
---|
Kaikki saa äänestää. max 3p per tyyppi. 10pistettä jaossa Nothin' but the blues |
mos6581 29.09.2007 00:29:57 | |
---|
Tjooh, 100 pojoa kuulostaa houkuttelevalta.. ja ehkä aavistuksen kaoottiselta hehe. Tuo MadMattin ehotus vois olla poikaa.. Jospa mää kohta sen äänestyksen pystytän. Pikkusen tämmöstä pöhnää ollu tää viikko, kun päivärytmi on niin ympäri ettei nyt toimi nii hirvee nopeesti hehe. Ja omakin veto jäi vetämättä, mut tuloohan noita skaboja. |
Johnnycaster 29.09.2007 03:13:28 (muokattu 29.09.2007 03:14:31) | |
---|
Hirveet systeemit pitäs kehittää pyöreitten kunniaks, mun mielestä pitäs vaan jatkaa ja painaa uutta suoleen mahd. nopeeta, eihän tossa nyt oo itua että pistetään hirmunen aika ja kaikki nussii omiensa kanssa että vähän pitää vielä lisätä kaikua ja vähän pitää vielä pistää sitä ja tätä. Tai se että ei ehdi vetää. No jos ei ehdi nyt niin seuraavaa skabaa vaan, ei tässä mitää tiedettä nyt tehdä perkele ku soitetaan vaan. Mitä enempi skaboja ja taustoja, sitä mielekkäämpää koko homma on. Voihan tän homman nyt jättää auki vaikka 5kk niin varmaan kerkiää kaikki vetää täydellisen soolon mut ei se mun mielestä oo se pointti tässä hommassa. |
velsa 29.09.2007 12:34:39 | |
---|
Millokohan ehtis tehä omia piisejä...tos on vaiheessa ykskin jonka tekemisen alotin viime joulukuussa......8) Vähän sama shöy täälläkin...... semmosii keskeneräisiä rämpytyksiä kone puolillaan mut niiden valmiiks saattaminen onkin ihan eri juttu!!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
willie 29.09.2007 20:29:47 | |
---|
Jäsen Ralliollin mainion komentoinnin luettuani ehdotan, että Sooloskabassa palattaisiin vanhaan hyvään aikaan, jollloin KAIKKI saivat antaa osallistujille pisteitä ilman komentointipakkoa. Niin mukava tuota yhtäältä humoreskia ja toisaalta asiallista tekstiä oli lukea. Olisiko Skaban 100 voittajalla selkärankaa ja halua muuttaa sääntöjä muotoon : -Kaikki saavat äänestää, mikäli kommentoivat sooloja, joille antavat pisteet.- Sen verran paljon olen saanut kiitosta omista kommenteistani (vaikka perseestä ehkä ovatkin), että ymmärtäisin niiden olevan kiinnostavampia, kuin pelkkien pisteiden. Olisiko tässä ideaa..? Bassoa vuodesta 1972. |
blaekie 29.09.2007 20:36:34 | |
---|
Jäsen Ralliollin mainion komentoinnin ... Olisiko tässä ideaa..? kyllähän tuo ralliollin kommentointi on vertaansa vailla, ei huono idea tosin täällä ideat yleensä lytätään raakasti, joten eiköhän tämänkin kanssa käy juuri siten :-) Nii onkii ... |
MadMatt 29.09.2007 20:40:05 | |
---|
Kaikki saavat äänestää, mikäli kommentoivat sooloja, joille antavat pisteet.- Sen verran paljon olen saanut kiitosta omista kommenteistani (vaikka perseestä ehkä ovatkin), että ymmärtäisin niiden olevan kiinnostavampia, kuin pelkkien pisteiden. Olisiko tässä ideaa..? Minusta tuo olisi ihan hyvä idea ja ennen kaikkea just niin että ne annetut pojot joutuisi kommentoimaan. Osallistujilla säilyttäisin mahdollisuuden antaa pelkkiä pisteitä. Nothin' but the blues |
Manetti 29.09.2007 21:14:15 | |
---|
Jäsen Ralliollin mainion komentoinnin luettuani ehdotan, että Sooloskabassa palattaisiin vanhaan hyvään aikaan, jollloin KAIKKI saivat antaa osallistujille pisteitä ilman komentointipakkoa. Niin mukava tuota yhtäältä humoreskia ja toisaalta asiallista tekstiä oli lukea... No itse en ole koskaan lukenut viisitoistavuotiaan Millan monologeja, joten niistä en osaa sanoa mitään, mutta mun mielestä noi kommentoinnit on se melkeinpä paras juttu näissä skabaloinneissa. http://www.youtube.com/watch?v=xZ40kVRvcdk&mode=related&search= |