-J.- 28.09.2007 15:58:09 | |
---|
Eli.. Mun tossa koti-kitarassa on semmonen ongelma että se ei anna puhdasta ääntä esim 4:nnen kielen 13.nauhalta.. pitkissä äänissä tai venytyksissä inhottava kun se kuuluu särinänä.. Miten lähteä korjaamaan? If you're going to hell...
Keep going.
-Winston Churchill |
Fuckbarbie 28.09.2007 16:25:48 | |
---|
Oisko kaula vinossa? |
-Cale 28.09.2007 16:29:59 | |
---|
Eli.. Mun tossa koti-kitarassa on semmonen ongelma että se ei anna puhdasta ääntä esim 4:nnen kielen 13.nauhalta.. pitkissä äänissä tai venytyksissä inhottava kun se kuuluu särinänä.. Miten lähteä korjaamaan? Hmm... Itse kyselin vastaavaa ongelmaa joskus täältä (jos nyt ymmärsin asiasi oikein), ja minulle sanottiin että kaulassa voi olla eräänlainen "kuollut" kohta, eikä tehtävissä ole juuri mitään. Toinen vaihtari johon itsekin uskon on että ylempi nauha on korkeammalla kuin se mitä bendaat, jolloin kieli särisee sitä vasten. Vie jollekkin ammattilaiselle tsekattavaksi niin eiköhän hän osaa sanoa, ja tehdäkkin asialle jotain jos on tarvis. |
14 nauha on korkeammalla kun 13 joten se särisee, nauhaviilaa tarvis näyttää jos et halua tallaa nostaa tai kaulaa säätää koverammalle. Suosittelen viilaamista jos ei ole peukku keskellä kämmentä, tai sitten liikkeeseen ja ammattimies laittaa kuntoon. Edit: Sellaista kuollutta kohtaa ei ole olemassakaan, mille ei voisi jotain tehdä!!! |
Cadaver 28.09.2007 22:06:00 | |
---|
Edit: Sellaista kuollutta kohtaa ei ole olemassakaan, mille ei voisi jotain tehdä!!! Tosin, jos se on resonanssista johtuva kuollut kohta, ei välttämättä ole halua mutiloida kitaraa massajakauman muuttamiseksi siinä määrin, että asia korjaantuu :) |