KTULU 28.09.2007 14:38:48 | |
---|
Mitä mitä? Totahan mä tarkotin, mistä sä voi tietää mitä ne ajattelee? Noi sun kaveris saattaa ajatella ihan samaa susta tyyliin \\\"Vittu toi yks on kuspää ku ostaa kaikki levyt, me sentään saadaan pillua.\\\" Eikä niiden mielipide ole yhtään sen paskempi kuin sunkaan. Typerää. Ne jätkät arvostaa varmaan pillua enemmän kuin minä. Pointsit siitä. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
gorgonoidi 28.09.2007 14:40:32 (muokattu 28.09.2007 14:40:41) | |
---|
Jep jep, lukko kehiin vaan. |
hullu_ukko 28.09.2007 14:46:11 | |
---|
En halua leimautua massaan jolle musiikki on yhtä tyhjän kanssa. Mutta sittemmin olen kyllä huomannut että netissä ainakin on vaikka IF-faneja joille musiikki on oikeasti tärkeä asia. Hyvä niin. Ja? Musiikkia voi kuunnella uskottavasti vain, jos musiikki on elämääkin tärkeämpää? Ihmisillä on erilaisia suhtautumistapoja musiikkiin.. Toiset kuuntelevat sitä taustahälynä, kun ei ilmankaan pärjää, toiset kuuntelevat kun kaveritkin kuuntelee, joillekin musiikki on tärkeä keino rentoutua, purkaa ajatuksiaan jne.. Osalle musiikki taas on näköjään keino asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Onko jollain tavalla huono ihminen, mikäli kuuntelee musiikkia ei niin tosissaan? Heitä kiinnostaa vain se miten saada viikonloppuna pillua joltain teinihorolta. Olet 16, olet teini itsekin. Olen 17, minäkin olen teini. Kuuluu tähän ikään. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Räkkipeli 28.09.2007 14:54:15 (muokattu 28.09.2007 14:54:23) | |
---|
KTULU on ushimirin toinen persoona! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
KTULU 28.09.2007 15:07:53 | |
---|
Ja? Musiikkia voi kuunnella uskottavasti vain, jos musiikki on elämääkin tärkeämpää? Ihmisillä on erilaisia suhtautumistapoja musiikkiin.. Toiset kuuntelevat sitä taustahälynä, kun ei ilmankaan pärjää, toiset kuuntelevat kun kaveritkin kuuntelee, joillekin musiikki on tärkeä keino rentoutua, purkaa ajatuksiaan jne.. Osalle musiikki taas on näköjään keino asettaa itsensä muiden yläpuolelle. Onko jollain tavalla huono ihminen, mikäli kuuntelee musiikkia ei niin tosissaan? En tiedä, mutta tiedän että nuo tyypit ovat saaneet IF:n ja COB:n huonoon valoon minun silmissäni syystä tai toisesta. Olet 16, olet teini itsekin. Olen 17, minäkin olen teini. Kuuluu tähän ikään. Joo, kyllä pillua ois kiva saada. Lukkoa. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Dunga 28.09.2007 15:10:00 (muokattu 28.09.2007 15:10:26) | |
---|
En tiedä, mutta tiedän että nuo tyypit ovat saaneet IF:n ja COB:n huonoon valoon minun silmissäni syystä tai toisesta. Tuo kertoo jo aika paljon, jos muiden mielipide/diggailu vaikuttaa noin paljon omaan mielipiteeseen. Lukkoa tosiaankin. |
aikavaikea 28.09.2007 16:32:00 | |
---|
Lukkoa tosiaankin. Haluan tämän ketjun pysyväksi ja vaadin ktulua alueen moderaattoriksi! I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Haluan tämän ketjun pysyväksi ja vaadin ktulua alueen moderaattoriksi! Samaa mieltä. Tämä ketjuhan on parasta viihdettä sitten sen ketjun, jossa eräs taiteilija versioi Dream Theateria päin vittua.. :D "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Baraka 28.09.2007 16:53:01 | |
---|
Jaa KTULU modeks :D:D miks ihmeessä? Kaikkihan täällä on eri mieltä ku se. Juu mut en ala vinee nyt, mut jos joskus pääsis alkuperäiseen aiheeseen? |
gorgonoidi 28.09.2007 16:56:10 | |
---|
Jaa KTULU modeks :D:D miks ihmeessä? Kaikkihan täällä on eri mieltä ku se. Sarkasmia. :) |
Milkop 28.09.2007 16:57:03 | |
---|
jos joskus pääsis alkuperäiseen aiheeseen? Fat chance. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Sutela 28.09.2007 16:58:13 | |
---|
Jaa KTULU modeks :D:D miks ihmeessä? Mä vähä luulen että noi sano sen vitsillä. jos joskus pääsis alkuperäiseen aiheeseen? Metallica ei oo jaksanu kiinnostaa pitkään aikaan. On se siis hyvä bändi periaatteesa, olin kesällä niitten keikallakin, mutta oon kuluttanu ne biisit niin puhki että tulee lähinnä oksennusreaktio jos kuuntelen niitä :D |
gorgonoidi 28.09.2007 17:00:31 | |
---|
Ehkäpä Stratovarius voisi olla tälläinen bändi, vaikka tosin ei sitäkään nyt mitenkään hirveästi tullut fanitettua joten ehkä ennemmin sanoisin Sonatan. Tosin... harvemmin mikään bändi jota olen joskus kuunnellut katoaa kokonaan listoilta. |
Deranged 28.09.2007 18:08:25 | |
---|
Mitä bändejä olette joskus kuunnelleet, mutta kiinnostus on lopahtanut sittemmin tyystin? Onko uudet levyt tuubaa? Iskeekö niiden bändien vanhat levyt vielä? Metallicaa on soitettu ihan liikaa radiossa, ja ei se tämän planeetan paras bändi ole. Iron Maiden ei enää iske, ei edes vanhat hyvät biisit. Black Sabbathin paranoidia en sattuneesta syystä jaksa enää, mutta muut biisit menee vielä. Slayeria tulee kuunneltua, tosin Arayan ääni ei enää miellytä korvaa. Sex Pistols oli ja meni. |
Tunttone 28.09.2007 18:31:12 | |
---|
Iron Maiden ei kyllä kiinnosta enää tippaakaan. Samaten Judas Priest on alkanut kyllästyttämään todella paljon. Ei sen puoleen, että kummankaan bändin suurempi fani olisin muutenkaan. "Horry, sock my cock." |
KTULU 28.09.2007 18:43:05 | |
---|
Tuo kertoo jo aika paljon, jos muiden mielipide/diggailu vaikuttaa noin paljon omaan mielipiteeseen. Noiden bändien diggailu loppui ennenkuin nää jätkät oli siitä kuullutkaan. Jos tämä päättäisi offtopikin. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Heikki290394 28.09.2007 20:01:36 | |
---|
Itteä ei enää jaksa oikeen kiinosta Metallica tai Maideni... niitä on tullut kuuneltua paljonki ennen, mutta nyt alkaa olla mitta täysi... Miksi soittaa oikein kun voi myös soittaa väärin? |
Iron Horse 28.09.2007 22:58:17 | |
---|
No Panteraa ei oo tullu kuunneltua muutenkaan hirveesti, mutta nyt ei ollenkaan, ei vaan oikein innosta se materiaali. More is more. Blackmore.
http://www.youtube.com/watch?v=HOVK4Q4jMhg&mode=related&search= |
Kerpele 28.09.2007 23:44:56 (muokattu 28.09.2007 23:50:22) | |
---|
Heh, kunhan kiusaan kaveria. En mä tosissaan... :D Mun puolesta saa kuunnella mitä huvittaa. Pistetty mieleen kun enskerralla tulee kommenttia... :D E:Sori, en enään ikuna koskaan milloinkaan kommentoi tähän ketjuun. |
Maraaa 29.09.2007 20:56:19 | |
---|
Hienosti kyllä on lukkoa vältelty! Ihan vaan yleisplussia kaikille että on pidetty tämä ketju rajan tällä puolella, vaikkakin juuri ja juuri. Tämä jos poistetaan poistetaan, niin voi perkeles. Voi sitten myöhemmin lukea, että hehheh. Ja onhan tuolla aika julmetusti syvällistä ja asiallista filosofointia. Miulla Iron Maiden on kanssa se joka on jäänyt aika paljon taka-alalle. Sabbath potkii vielä ihan yhtä voimakkaasti. Tuosta muiden mielipiteistä: Ostin joskus, ennen kuin edes soitin, kaverilta Grave Diggerin levyn. Kuuntelin sitten muna pystyssä muutaman viikon, ja vasta myöhemmin tutustuin tarkemmin koko power-skeneen, ja sitten oli sellanen fiilis, että pistänkö kiekon poikki. Onneksi en, ei se vieläkään "paskalta" kuullosta, vaikka olisikin millainen äijäpouver-ideologia varjostamassa. Pistänpä soimaan... Mutta mielenkiintoinen. Jos lukkoa, niin ei ainakaan punaista laatua. Aihehan on hyvä. Hauiksethan on vaan tiellä |