gorgonoidi 28.09.2007 12:07:04 (muokattu 28.09.2007 12:07:25) | |
---|
Mutta oon kyllä sanonu sulle vitun monta kertaa ttä warettaminen on perseestä ja homoseksuaalien hommaa. Tollaisilla argumentointivirheillä vajoat kyllä aikalailla pienen lapsen tasolle, musta. |
Marshallga 28.09.2007 13:17:19 (muokattu 28.09.2007 13:18:10) | |
---|
Ensimmäisenä nyt tulee mieleen In Flames. Ennen se kuulosti todella potkivalta, mutta nyt IF kuulostaa lähinnä vaisulta ja tylsältä. Siis ihan koko tuotanto. Outoa miten asiat muuttuvat. Näin kävi itsellänikin. Varsinkin bändin pari viimeisintä levyä ovat jo varsin etovia teoksia kehnoine industrial vaikutteineen. Hieman on menty jo kauas siitä perinteisestä goteborg-melodeathista. |
Terry Pantheras 28.09.2007 13:19:38 | |
---|
Mutta oon kyllä sanonu sulle vitun monta kertaa että warettaminen on perseestä ja homoseksuaalien hommaa. Ei mun tuntemat homoseksuaalit wareta... Onko ne epänormaaleja homoseksuelleja, vai onko niillä muuten vaan joku kauhea sairaus? Äh, miun ei pitäänt osallistua tähän... Siellä nahka palaa, missä voi sulaa. -Martti Servo |
Räkkipeli 28.09.2007 13:28:48 | |
---|
Ja Sonataa nyt pitää aina haukkua. :) Susta paistaa niin läpite, jätkä. - Miten te jaksatte ees kinata tommosen kans? Mua hajottaa lukee ees näitä ja nytkään en keksi muuta järkevää syytä tänne poustaamiselle ku se, että olen sattuneista syistä krapulassa ja rahattomana kotona. Ja kai mulla on tylsääkin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
KTULU 28.09.2007 13:48:49 | |
---|
Susta paistaa niin läpite, jätkä. Heh, kunhan kiusaan kaveria. En mä tosissaan... :D Mun puolesta saa kuunnella mitä huvittaa. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
KTULU 28.09.2007 13:50:07 | |
---|
Tollaisilla argumentointivirheillä vajoat kyllä aikalailla pienen lapsen tasolle, musta. Joo mä oikeesti tarkotin että kaikki homoseksuaalit warettaa. :D jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
gorgonoidi 28.09.2007 13:51:00 | |
---|
Joo mä oikeesti tarkotin että kaikki homoseksuaalit warettaa. :D No sitten nuo jutut voi jättää pois. |
Räkkipeli 28.09.2007 13:51:19 | |
---|
Heh, kunhan kiusaan kaveria. En mä tosissaan... :D Mun puolesta saa kuunnella mitä huvittaa. Tarkoitan muitakin viestejäsi tuolla takana. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
KTULU 28.09.2007 13:52:11 | |
---|
^No mikä paistaa läpi? jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Sahtimies666 28.09.2007 14:05:31 | |
---|
Tunnen yhden homoseksuaalin joka WARETTA JA OSTAA LEVYI!!!11122121 "Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night. |
Terry Pantheras 28.09.2007 14:16:26 | |
---|
Tunnen yhden homoseksuaalin joka WARETTA JA OSTAA LEVYI!!!11122121 Kääk, siis molempia?!? >DOES NOT COMPUTE< (R2D2:n sekoamisääniä) Siellä nahka palaa, missä voi sulaa. -Martti Servo |
Räkkipeli 28.09.2007 14:16:57 | |
---|
^No mikä paistaa läpi? Esimerkiksi se, että sinua omien sanojesi mukaan hävettää se, että joskus kuuntelit jotain Children Of Bodomia, bändin fanien takia. Mikä niissä faneissa on vikana tai mitä siinä on hävettävää? Mä diggaan paljon CoBin musasta, pitäskö mun hävetä? hä? Jos vetoat siihen että ku ne fanit on jotenki nii pellejä tai jotain ni kuule ihan samanlainen nuori olet itse niiden rinnalla, etkä yhtään sen kummoisempi tai arvokkaampi. Tai jos se risoo että bändin musa on jotenkin kaupallista tai jopa "massa musiikkia" niin voin sanoa sulle että ite olet juuri sitä "massaa", mistä tunnet häpeää että joskus kuuluit siihen. Sillä just sunlaisia pikkuajattelijoita on tämän maan nuorisossa (ja vanhemmissakin) vaikka muille jakaa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Sutela 28.09.2007 14:22:19 | |
---|
Esimerkiksi se, että sinua omien sanojesi mukaan hävettää se, että joskus kuuntelit jotain Children Of Bodomia, bändin fanien takia. Mikä niissä faneissa on vikana tai mitä siinä on hävettävää? Mä diggaan paljon CoBin musasta, pitäskö mun hävetä? hä? Jos vetoat siihen että ku ne fanit on jotenki nii pellejä tai jotain ni kuule ihan samanlainen nuori olet itse niiden rinnalla, etkä yhtään sen kummoisempi tai arvokkaampi. Tai jos se risoo että bändin musa on jotenkin kaupallista tai jopa "massa musiikkia" niin voin sanoa sulle että ite olet juuri sitä "massaa", mistä tunnet häpeää että joskus kuuluit siihen. Sillä just sunlaisia pikkuajattelijoita on tämän maan nuorisossa (ja vanhemmissakin) vaikka muille jakaa. Plussan arvoinen suoritus. |
KTULU 28.09.2007 14:25:11 | |
---|
Esimerkiksi se, että sinua omien sanojesi mukaan hävettää se, että joskus kuuntelit jotain Children Of Bodomia, bändin fanien takia. Mikä niissä faneissa on vikana tai mitä siinä on hävettävää? Nuo kyseiset henkilöt ovat musiikillisesti "teorioineen" melko tyhmiä. Esmi. Heaven And Hell EI tule soittamaan Iron Mania ja vanha Slayer ei ole sukkahousuheviä. Tulkaa nyt DVD-soitin tai Kerpele vähän edes vahvistamaan tätä. Mä diggaan paljon CoBin musasta, pitäskö mun hävetä? hä? Ei, enkä ole niin sanonutkaan. Jos vetoat siihen että ku ne fanit on jotenki nii pellejä tai jotain ni kuule ihan samanlainen nuori olet itse niiden rinnalla, etkä yhtään sen kummoisempi tai arvokkaampi. Tai jos se risoo että bändin musa on jotenkin kaupallista tai jopa "massa musiikkia" niin voin sanoa sulle että ite olet juuri sitä "massaa", mistä tunnet häpeää että joskus kuuluit siihen. Sillä just sunlaisia pikkuajattelijoita on tämän maan nuorisossa (ja vanhemmissakin) vaikka muille jakaa. Juujuujuu. Sä oot tietysti mua parempi. Enkä ole sanonut että olisn heitä parempi tai arvokkaampi, mutta voin vakuuttaa että tiedän musasta enemmän kuin tuntemani esim. InFlames-kannattajat. Musiikki on myös 2482159731590314 kertaa tärkeämpi asia kuin heille. Mutta painoitan että en puhu IF tai COB-faneista yleisesti, vain tuntemistani. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
gorgonoidi 28.09.2007 14:28:09 | |
---|
Juujuujuu. Sä oot tietysti mua parempi. Enkä ole sanonut että olisn heitä parempi tai arvokkaampi, mutta voin vakuuttaa että tiedän musasta enemmän kuin tuntemani esim. InFlames-kannattajat. Musiikki on myös 2482159731590314 kertaa tärkeämpi asia kuin heille. Mutta painoitan että en puhu IF tai COB-faneista yleisesti, vain tuntemistani. Nytkö sitten musiikin tietämys on tärkeää? Jos heille se musiikki ei ole niin tärkeää kuin sinulle niin mitä väliä sillä on? Etkä voi muuten sanoa että musiikki on niin ja niin monta kertaa tärkeämpää sinulle kuin muille, sekin on typerää. |
Simo78 28.09.2007 14:29:07 | |
---|
Surullista. Haaskasin äsken elämästäni kallisarvoisia minuutteja kun vaivauduin lukemaan läpi koko tämän kehitysvammaisen "keskustelun". Pikku hiljaa itse aiheeseen tai sitte lukkendaalia. No eipä täällä tosiaan kovin montaa bändiä ole mainittu. COB, Metallica ja In Flames IF on taas mulle varmaan kovin hevibändi, juurikin sen takia, että tekevät muutakin kuin perustrashiä. Itsellä tökkii Slayerin Reign in Blood ja oikeastaan kaikki levyt, missä soittaa Mr. Lombardo--> ei sitä yksitoikkoista kaahausta vaan jaksa loputtomiin kuunnella. Slayer hakkaa kuitenkin 100-0 monet suomalaiset/ulkolaiset uudet trash-jyrät. Muutenkin ärsyttää kun ei ole oikein mitään uusia hyviä bändejä löytynyt pitkään aikaan, ei metallin, eikä muunkaan musan puolelta. Offtopicina saa laittaa, varmasti enempi järkeä kuin näissä poikain kinasteluissa... |
KTULU 28.09.2007 14:33:46 | |
---|
Nytkö sitten musiikin tietämys on tärkeää? Jos heille se musiikki ei ole niin tärkeää kuin sinulle niin mitä väliä sillä on? En halua leimautua massaan jolle musiikki on yhtä tyhjän kanssa. Mutta sittemmin olen kyllä huomannut että netissä ainakin on vaikka IF-faneja joille musiikki on oikeasti tärkeä asia. Hyvä niin. Etkä voi muuten sanoa että musiikki on niin ja niin monta kertaa tärkeämpää sinulle kuin muille, sekin on typerää. En sanokkaan, mutta sanon että minulle musiikki on tärkeämpää kuin noille tyypeille kestä puhuin. Heitä kiinnostaa vain se miten saada viikonloppuna pillua joltain teinihorolta. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
DVD-SOITIN 28.09.2007 14:35:41 | |
---|
Huhhuh mitä settiä ketju täynnä. Jospa Kerpele ja Ktulu vaikka säästävät kuitenkin inside-juttunsa muusikoiden.netistä? Ei tähän keskusteluun ole mitään järkeä ottaa kantaa enää ollenkaan. Allekirjoittaneelle musiikki on elämän tärkein asia. Suhtaudun musiikkiin liittyviin asioihin vahvasti ja monin paikoin todella ehdottomasti. Ktulukin varmasti tekee näin. Kun mielipiteissään ehdottomat ja äärimmäiset tyypit jauhavat paskaa erilaisten ihmisten kanssa, syntyy tämän ketjun kaltaista paskaa. |
gorgonoidi 28.09.2007 14:36:24 | |
---|
En sanokkaan, mutta sanon että minulle musiikki on tärkeämpää kuin noille tyypeille kestä puhuin. Heitä kiinnostaa vain se miten saada viikonloppuna pillua joltain teinihorolta. Mitä mitä? Totahan mä tarkotin, mistä sä voi tietää mitä ne ajattelee? Noi sun kaveris saattaa ajatella ihan samaa susta tyyliin "Vittu toi yks on kuspää ku ostaa kaikki levyt, me sentään saadaan pillua." Eikä niiden mielipide ole yhtään sen paskempi kuin sunkaan. Typerää. |
Lukko olis ihan jees. Ei kenenkään tarttis kuulla paskaa mun tai kenenkään muun suusta, liittyen johonkin vitun vääntöön jostain potomista. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |