Hohhoijaa 11.09.2007 16:43:47 | |
---|
Ihan komeen näkönen on kyllä! |
Hiku 14.09.2007 18:39:47 (muokattu 16.09.2007 19:19:41) | |
---|
-Mikä sun jalan koko on?
-Emmä jalasta tiedä, mutta kenkä on 38.
-Aha... |
Migo 15.09.2007 20:23:00 | |
---|
Että semmosta... |
slowdive 16.09.2007 09:41:45 (muokattu 16.09.2007 19:34:50) | |
---|
Eilen tuli vuosien Rolling Stones -diggailu ikuistettua nahkaan. Ajatusta kielilogosta tatuointina on tullut pyöriteltyä enemmän tai vähemmän tosissaan jo 2003 vuoden keikasta lähtien, ja tämän kesän keikan jälkimainigeissa sitten aika tuli varattua. Tuolla kuvaa, kiiluu vielä rasvasta ja ektoplasmasta: http://muusikoiden.net/dyn/users/28993.jpg"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley) |
Nieby 17.09.2007 21:17:40 | |
---|
Tarvitaan ainakin omasta mielestään erinomaisen hyvää piirtäjää! Eli, homman nimi on tatuointi ja mulla on ite piirretty tuommoinen viittaa antava piirros, mutta itse en pidä itseäni tarpeeksi hyvänä piirtäjänä, joten haluaisin jonkun "piirtävän piirroksen puhtaaksi". Haluaisin siis tällä tavoin hieman säästää tatuoijaa, eli voisin näet viedä liikeeseen valmiin kuvan, enkä laittaa tatuoijaa piirtämään sitä puhtaaksi. Pistä pikaviestiä jos tämmöinen pikkupalveluksen teko kiinnostaa..! :) P.S. Nyt kun ensimmäinen kuva on olkapäässä, ei tätä hommaa enää voi lopettaa!! Lisää tatskoja! :D Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.hardoxrock.com |
Ratloz 17.09.2007 23:49:59 | |
---|
Itse haluaisin löytää jonkun tyypin joka voisi luonnehtia tekstiä ambigrammin muotoon. Helvetti kun maksaa nuo tyypit niin paljon mitkä niitä osaa tehdä. Ei kai auta kun sitten tilaustyönä jenkeistä joltain ukkelilta semmoinen hommata. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
jummijammi 22.09.2007 20:53:05 (muokattu 22.09.2007 20:53:37) | |
---|
Vois ottaa spurgugrammin isona selkään, ois makee. Tatuointi on ollut mielestäni aina makee juttu. Wikipedian mukaanhan suomessa 16 vuotias saa ottaa tatuoinnin jos putiikki haluaa tehdä, jotkut tekevät vain aikuisille. Vielä siis vuosi aikaa miettiä. Ongelma on että minkälaisen tattoon sitten ottaa, ettei myöhemmin ala kaduttamaan. |
Mirrinsane 22.09.2007 22:16:10 | |
---|
Ah. Heti, kun keksin jostain 50€ menen ja varaan ajan. 1. marrasta tulee kuvaa niska-selkäakselille. kalamies#52 >-)))>
mutta munsta olisi ihan jees elää humpalla |
Qsysi 24.09.2007 19:25:11 | |
---|
Itse suunnittelin tyttöystävälle tähti-aiheisen tatuoinnin. Tuli ihan siisti. Keskellä tähti, josta lähtee erinäisiä kiehkuroita erinäisiin suuntiin. Vähän kyllä yllätyin kun pyysi moista suunnittelemaan. Lapaluuhun otti hän tuon. I reject your reality and substitute my own! |
Migo 26.09.2007 19:36:20 | |
---|
Vois ottaa spurgugrammin isona selkään, ois makee. Tatuointi on ollut mielestäni aina makee juttu. Wikipedian mukaanhan suomessa 16 vuotias saa ottaa tatuoinnin jos putiikki haluaa tehdä, jotkut tekevät vain aikuisille. Vielä siis vuosi aikaa miettiä. Ongelma on että minkälaisen tattoon sitten ottaa, ettei myöhemmin ala kaduttamaan. Niin, yleensä alle 18-vuotiailta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tatuointiin. Että semmosta... |
Fuckbarbie 26.09.2007 23:18:20 | |
---|
Kuinka paljon nuo tatuoinnit käsiin sattuvat? Tai miltä needes tuntuvat? Entäs sitten se että jos tatuoinnin ottaa ja sitten alkaa bodaamaan niin eikös se leviä ihon mukana? Eikös palvelualoille ole erittäin tärkeää ettei omista tatuointeja tjsp? |
hanuristi 27.09.2007 05:40:31 | |
---|
Kuinka paljon nuo tatuoinnit käsiin sattuvat? Tai miltä needes tuntuvat? Entäs sitten se että jos tatuoinnin ottaa ja sitten alkaa bodaamaan niin eikös se leviä ihon mukana? Eikös palvelualoille ole erittäin tärkeää ettei omista tatuointeja tjsp? Mulla lähinnä kutitti. Kyllähän ne venyy ihon mukana et en lähtis heti ekana ottaa piikkilankaa haukkariin jos aikeena on bodata. Riippuu varmaankin ammatista ja sittenhän on no problemo jos kuvan saa peittoon, veikkaisin. |
Migo 27.09.2007 14:57:30 | |
---|
Kuinka paljon nuo tatuoinnit käsiin sattuvat? Tai miltä needes tuntuvat? Riippuu hyvin pitkälti siitä, että kuinka isoa kuvaa on ottamassa. Voin kokemuksesta sanoa, että 3tunnin hakkaamisen jälkeen alkaa kroppa jo olemaan kovilla. Viimeiset vedot jalassa tuntui melko epämiellyttäviltä, mutta ei se noin muuten tunnu missään. Että semmosta... |
stickyfinger 27.09.2007 23:15:54 | |
---|
Kuinka paljon nuo tatuoinnit käsiin sattuvat? Tai miltä needes tuntuvat? Entäs sitten se että jos tatuoinnin ottaa ja sitten alkaa bodaamaan niin eikös se leviä ihon mukana? Eikös palvelualoille ole erittäin tärkeää ettei omista tatuointeja tjsp Riippuu hyvin pitkälti siitä, että kuinka isoa kuvaa on ottamassa. Voin kokemuksesta sanoa, että 3tunnin hakkaamisen jälkeen alkaa kroppa jo olemaan kovilla. Viimeiset vedot jalassa tuntui melko epämiellyttäviltä, mutta ei se noin muuten tunnu missään. No mulla on vain kokemusta tähän mennessä tuosta yhdestä kuvasta (tosin lisää tulossa), ja oikeasti odotin että olisi kaiken kaikkiaan kivuliaampi prosessi kuin se olikaan. 4 tuntia rapsutti yhdeltä istumalta ihoon tuotaa leimaa, mutta en voi sanoa että olisi sinänsä juurikaan koskenut. Tietty kipukynnys on yksilöllinen juttu ja varmaan tosiaan tuo ennakko-odotus kovemmasta kirpaisusta oli se mikä eniten vaikutti siihen että olin yllättynyt kuinka vähän se loppuunsa tuntuikaan. Paranemisprosessi oli myös helppo. Vidu, ei malta odottaa että lisää väriä kätöseen saa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
No mulla on vain kokemusta tähän mennessä tuosta yhdestä kuvasta (tosin lisää tulossa), ja oikeasti odotin että olisi kaiken kaikkiaan kivuliaampi prosessi kuin se olikaan. 4 tuntia rapsutti yhdeltä istumalta ihoon tuotaa leimaa, mutta en voi sanoa että olisi sinänsä juurikaan koskenut. Tietty kipukynnys on yksilöllinen juttu ja varmaan tosiaan tuo ennakko-odotus kovemmasta kirpaisusta oli se mikä eniten vaikutti siihen että olin yllättynyt kuinka vähän se loppuunsa tuntuikaan. Paranemisprosessi oli myös helppo. Vidu, ei malta odottaa että lisää väriä kätöseen saa. Jep, ei itsellänikään käteen tehnyt niin häijyä, kuin jalkaan. Se loppuaika tuntui, että ne piikit uppoavat vain syvemmälle ja repii ihoa. Tuntui oudolta ja häijyltä, mutta kyllä sen kesti. Että semmosta... |
Ratloz 28.09.2007 00:22:57 | |
---|
Bodauskin on sitten semmonen juttu, että jos oikeasti aikoo vetää kunnon massakuurit ja sitä ennen ottaa tatuoinnin niin saattaapi tuo levitä jonkun verran. Itse käyn perusmeiningillä kuntosalilla kyllä, mutta tuskinpa sitä vielä niissä sfääreissä leviää muodottomaksi että kuvat lörpsähtää. Riippuvuus tatskoihin on kyllä kova. Pakko saada tänä syksynä yks kuva vähintään. Polttelee päivittäin kyllä tuo uuden kuvan otto! Kivusta viis, se on vain kivaa :) It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Simo78 28.09.2007 13:29:09 | |
---|
Tarvitaan ainakin omasta mielestään erinomaisen hyvää piirtäjää! Eli, homman nimi on tatuointi ja mulla on ite piirretty tuommoinen viittaa antava piirros, mutta itse en pidä itseäni tarpeeksi hyvänä piirtäjänä, joten haluaisin jonkun "piirtävän piirroksen puhtaaksi". Haluaisin siis tällä tavoin hieman säästää tatuoijaa, eli voisin näet viedä liikeeseen valmiin kuvan, enkä laittaa tatuoijaa piirtämään sitä puhtaaksi. Pistä pikaviestiä jos tämmöinen pikkupalveluksen teko kiinnostaa..! :) P.S. Nyt kun ensimmäinen kuva on olkapäässä, ei tätä hommaa enää voi lopettaa!! Lisää tatskoja! :D Kyllä mä suosiolla menisin sinne tatuoijalle sen luonnoksen kanssa. Tai ainakin itse teen näin ja mun piirtotaidot ovat ihan perseestä. Välillä otan netistä kuvia ja yhdistellään niistä suunnitelma, jonka pohjalta kuva tehdään. Siis näähän on just niitä hommia, mistä tatuoijat diggaavat, pääsevät toteuttamaan itseään. Jos toi haittaa tatuoijaa, niin vaihda liikettä!! |
Shemhamforash 28.09.2007 14:36:52 | |
---|
Nonnih, nyt on säästökuuri korvatatuointia varten aloitettu, 14 euroa kasassa, vielä 46 to go! Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist
Bella Italia #16 |
Migo 28.09.2007 16:43:35 | |
---|
Nonnih, nyt on säästökuuri korvatatuointia varten aloitettu, 14 euroa kasassa, vielä 46 to go! Korvakäytävään? Itse otan ruokatorveen, jos on mahkui. Eivaan, kaverilla on korvassa ja on kyllä ihan hieno se kuva. Että semmosta... |
Fender Stratocaster 28.09.2007 19:44:18 (muokattu 28.09.2007 19:44:29) | |
---|
Riippuu vähän paikasta, että sattuuko vai ei.(luonnollisesti :D) Itellä on olkapäässä ja siihen ei tehnyt kovinkaan häijyä, mutta tuohon kämmenselkään kun hakkasi luuta vasten niin parin tunnin jälkeen alkoi olla aika kivuliasta... Orange amplifiers - Voice of the world |