McNulty 30.08.2007 11:08:09 | |
---|
Tämä vuonna 2006 julkaistu dokumentti herätti varsin mielenkiintoisia fiiliksiä. Ovatko muut jäsenet nähneet? Tämä dokkari siis kertoo 70-luvun lopun ja 80-luvun alun kokaiinikaupoista Miamissa. Eli kuinka Kuubasta ja Kolumbiasta tuotettiin kymmeniä tonneja kerralla Miamin edustalle ja sieltä sitten myyntiin. Tarinaa siitä kuinka autoliikkeet pysyi pystyssä huumeloordien ostellessa mersuja ja ferrareita, uusien pankkien synnystä noususta rahanpesulaitoksiksi huumekaupoille jne. Samaan aikaan kun muualla Amerikassa kulutus laski, Miamissa se kohosi äärimmilleen. Myös poliisien vaiheista kerrotaan varsin epäilyttäviä tarinoita. Koska väkivaltaisuus kasvoi ja poliisivoimat olivat todella alimitoitetut, niin Miami Daden poliisi alkoi värväämään ensin 10 vuotta ilman huumeita olleita. Se laskettiin 5 vuoteen, 2 vuoteen, vuoteen ja lopulta kuka tahansa kelpasi. Tämä toi mukanaan vain lisää ongelmia kun poliisi oli itse lähes yhtä korruptoitunut kuin koko huumebisnes.. ainakin siellä kentällä. Suosittelen katsomaan tämän dokumenttielokuvan.. se on kovasti silmiä avaava ja tämän jälkeen Miami Vice ei enää ole entisensä. Voi jessus sitä touhua, ihan oikeasti. Eräskin huumelordi hautasi useita miljoonia käteistä takapihalleen, kun se raha ei enää mahtunut minnekään muualle. Rahaa oli ihan liikaa.. Katso tai kuole! Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
-Cale 30.08.2007 11:18:08 | |
---|
Milloin tämä tulee ja mistä? Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. |
Juntunen 30.08.2007 11:21:11 | |
---|
Milloin tämä tulee ja mistä? Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Joo mielenkiintoiselta vaikuttaa, tuleeko töllöstä lähiaikoina vai? |
McNulty 30.08.2007 12:11:31 | |
---|
En tiedä onko tulossa televisiosta lähiaikoina, mutta kannattaa pistää postia neloselle tai jonnekin, josko tuo saataisiin ruutuun. On meinaan tv-lähetyksen arvoinen tekele. http://www.imdb.com/title/tt0380268/ Itse katsoin kaverin luona DVD:ltä ja diggailin todella suuresti. Ajattelin vain tässä threadissa jakaa informaatiota, kun tuo ei ilmeisesti ole kovinkaan tunnettu. Josko siis muitakin kiinnostaisi... Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
Sälski 30.08.2007 19:17:03 | |
---|
eks tää joskus tullu mtv3 dokkarina? Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
McNulty 10.09.2007 13:12:10 | |
---|
Jaahas... Cocaine Cowboys on saamassa jatkoa, eli Cocaine Cowboys II. Julkkaria on puhuttu nyt syksylle '07 mutta saas nähdä. Tällä kertaa dokumentti kertoo siitä kuinka operaatio vuoden '86 jälkeen rauhoittui hetkeksi kunnes alkoi Californiassa 90-luvun alussa uudestaan. Itse ainakin odotan suurella mielenkiinnolla. On se maailma vaan hullu paikka... Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
ozz3 10.09.2007 13:16:23 | |
---|
Tämä taitaa pyöriä Rakkautta Ja Anarkiaa -festarilla tänä vuonna. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
McNulty 10.09.2007 13:21:00 | |
---|
Tämä taitaa pyöriä Rakkautta Ja Anarkiaa -festarilla tänä vuonna. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa. Kyllä vain ja suosittele käymään katsomassa. Itsehän tilasin DVD:n tuossa jokin aika sitten. Kaveri tilasi ensin ja mie perässä heti nähtyäni :) http://www.hiff.fi/elokuvat/elokuva.html?elokuva_id=29 Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin! |
konnamatti 23.09.2007 01:40:53 | |
---|
Just lopetti pyörimisen kakkara asemassaan, liian aikaisin. Piti kaivaa tämä ketju ja kiittää ponekrusseria kädestä pitäen. Tai plussalla. Fuckin' good stuff! Nyt lähtee kiekko kiertämään puolet suvusta, levittämään kokaiinin ilosanomaa! "[19:36] ei vittu blues on yliarvostettuu" |
Cocktus 24.09.2007 10:12:24 | |
---|
On kyllä aivan helvetin hyvä dokkari. Tuli katsottua tämä ensin yksin ja sitten porukalla kavereiden kanssa pari päivää myöhemmin. Jännä kuvitella, että tuollaista menoa on ollut oikeasti eikä vain elokuvissa. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
-Aleksi- 27.09.2007 20:20:52 | |
---|
Tulipa katsottua tämäkin. Aivan mahtava dokkari, pisti miettimään. Ois ollu hienoa elää miamissa tohon aikaan.. |
Loistava dokkari kyllä tämä. Jatko-osaa odotellessa.. The only way is up! |
gasser 27.07.2008 00:36:37 | |
---|
-?- |
LamaAjanElvis 29.09.2008 23:28:11 (muokattu 29.09.2008 23:30:38) | |
---|
Pakko nostaa ja suositella kaikille! Oon nyt katsonut kummatkin, kun sattuivat puolivahingossa eräissä tubelekseissa näkymään. Sanattomaksi meinaa vetää tuo meininki. Rakensivat puoli Miamia huumerahoilla ja yhdellä kaverilla oli niin helvetisti rahaa, että piti jo tontille haudata laatikoissa kun ei muualle mahtunut. Kakkonen oli aikamoista ihmissuhdedraamaa verrattuna tuohon ykköseen, kun heti perään katsoin, mut jos tuon sekopää kummitädin sielunelämä kiinnostaa niin mikäs siinä. Sormet lähtee saundista.
"My fave country song is -Its midnight in montana, and i cant get my dick out of this cow" -George Carlin |
lukethesis 30.09.2008 18:03:46 | |
---|
Joo esim Miamin hieno "skyline" eli downtownin silhuetti on aivan täysin kokaiinirahalla rakennettu. Kun rosmot joutuivat vankilaan mutta rahat jäivät pankkeihin, niille löytyikin sitten käyttöä... Mistä tuon kakkososan saa? Ameriikan serkuilta vaiko jo DVD:nä? |