Aihe: Cirque du soleil/Hartwall areena
1
kampela
27.09.2007 11:20:25

Kävikös kukaan tsekkaamassa. Oli nimittäin semmonen rytmikimara että oksat pois. Parhaimmillaa oli Rumpusett/perkussiosetti, 3 djemben yms soittajaa ja lisäks kolme jotain patarummujn tyylistä hommelia. Hyvä ettei itku tullut kun kuulosti niin hyvältä :)
Sukelluskalastus.
Myggan
27.09.2007 13:29:23
Kävin kyllä. Ihan mahtavaa oli. Rumpali oli Pilllip "Fish" Fisher. Soittanut vaikka missä bändeissä ja sen kyllä huomas. Tapasin sen nopeasti shown jälkeen. Mukava mies.
Möllisty
Myggan
27.09.2007 22:14:45
Hä, Fishbonen rumpali?! Siis alkujaan. Lyhyesti: ehkä kovimpia...

joo. se veteli siellä. ihan timanttia!
Möllisty
Perseapina
28.09.2007 14:39:27
Juu rytmiosioissa ei ollut mitään valittamista, mutta muuten show oli kova pettymys. Aiempien tv:stä nähtyjen huikeiden sirkustemppujen sijaan tilalla oli musiikki- ja tanssiesityksiä, mitkä eivät todellakaan olleet hienosta visuaalisesta loistostaan huolimatta seitsemänkymmenen euron arvoista katseltavaa.
Got my mojo workin'
kampela
29.09.2007 09:26:42

No, tästä asiasta olen eri mieltä.

Juu rytmiosioissa ei ollut mitään valittamista, mutta muuten show oli kova pettymys. Aiempien tv:stä nähtyjen huikeiden sirkustemppujen sijaan tilalla oli musiikki- ja tanssiesityksiä, mitkä eivät todellakaan olleet hienosta visuaalisesta loistostaan huolimatta seitsemänkymmenen euron arvoista katseltavaa.
Sukelluskalastus.
Yearfield
29.09.2007 22:46:48
Itse olin kanssa katselemassa, hieno näytös!
Alkukin jo oli hieno kun ne kaks rummuttelijaa aloitti shown, valaistus ja spotit oli hienosti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)