FastEddie 25.09.2007 17:38:54 | |
---|
Nyt on mennyt muutama päivää lisää. Miltä Logic Pro 8 nyt tuntuu? Mulle toimii! Jo pelkästään SoundtracsPro (audioeditori ) ja USB-avainkopiosuojautuksesta luopuminen, kattaa mulle päivityksen hinnan. Pidän myös uudesta lookista. Jotenkin selkeempi, kuin aikaisemmin. Ei välttämäti tarvi poistua Arrange-sivulta milloinkaan. Hinta/Laatu-suhde on kyllä erittäin hyvä. I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
Notefix 25.09.2007 19:36:04 | |
---|
Kipikapi kauppaan siitä. Puutteineneenkin toi on kyllä sellanen systeemi, että eipä ole toista. "Layers of layers of shit!" |
gatehill 26.09.2007 01:22:38 | |
---|
Kiitos paljon kommenteista! Tilauksessa on =) Onko kiire vai tehdäänkö tietokoneella? |
kipu69 26.09.2007 22:22:42 | |
---|
Saattaa kuullostaa tyhmälle kysymykselle mutta onko tuo Logic pelkästään macille vai toimiiko myös PC:ssä?? "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |
dewil 27.09.2007 09:39:35 | |
---|
Saattaa kuullostaa tyhmälle kysymykselle mutta onko tuo Logic pelkästään macille vai toimiiko myös PC:ssä?? Se on macille vainen. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
Saattaa kuullostaa tyhmälle kysymykselle mutta onko tuo Logic pelkästään macille vai toimiiko myös PC:ssä?? PuuCeelle viimeisin versio Logicista taitaa olla 5, jos muistan oikein. |
flimtrick 29.09.2007 23:34:40 | |
---|
PuuCeelle viimeisin versio Logicista taitaa olla 5, jos muistan oikein. Joo, 5.5 on viimeisin mikä on PC:lle. Just tuli keväällä macin oston yhteydessä päivitettyä Logic Pro 7:kaan. Taidan pitäytyä tässä ainakin hetken, eipä jaksa heti alkaa uudestaan asentelee ja tappelee varsinkin jos toi Multiout ei toimi esim. Kontaktissa. Ihan perseestä kun muuttelevat noita.... |
BaariMikko 30.09.2007 17:29:18 | |
---|
Expressiä olin ajatellut, mutta jospa ostaisikin tämän (ja opettelisi käyttämään kunnolla...) |
musamake 05.10.2007 10:04:19 | |
---|
Molskis! Tunnistaako Logic Pro 8 Sonar 6:lla tehdyt tiedostot suoraan? Mac Pro ja Logic Studio 8 tulossa ensiviikolla :) |
Janie Jones 07.10.2007 23:03:20 | |
---|
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
WanhaWetäjä 09.10.2007 20:18:31 | |
---|
Tiedoksi pikku videolinkki. Täällä pääsee hieman kurkistamaan Logic kasia: http://www.macprovideo.com/account/demos Ilmaisen parikymmenminuuttisen saa katsottavakseen rekisteröitymällä. Kiitokset linkistä! Onko kukaan saanut tuota update-versioo vielä?Mulla on ollut kohta 3 viikkoa tilauksessa, sinä aikana on noita "täys"versioita kyllä kulkenut tilaajille...yhtään updatea ei ole kuulemma näkynyt, vaikka niitä on liuta tilauksessa, tää siis Treen Varimportissa. Lokakuun alussa ois pitänyt viimestään tulla... |
Notefix 09.10.2007 20:39:57 | |
---|
Onko kukaan saanut tuota update-versioo vielä?. Mulle tuli 4 päivää julkasusta...Apple storesta tilasin. Miksi hakea kaupasta kun sen saa nopeammin, ja vielä kotiovelle. "Layers of layers of shit!" |
Conrad Lant 09.10.2007 22:19:15 | |
---|
Mulle tuli 4 päivää julkasusta...Apple storesta tilasin. Samoin. On tosin edelleen paketissa pöydällä kun pitää juosta kaiken maailman beduiinikylissä työn puolesta. |
Diablero 11.10.2007 05:17:30 | |
---|
Ai ai ai... Muutama viikko on tullut nyt käytettyä ja täytyy kyllä sanoa että herkkua on. Ja halpaa sellaista. |
WanhaWetäjä 11.10.2007 15:28:35 (muokattu 11.10.2007 15:30:19) | |
---|
Mulle tuli 4 päivää julkasusta...Apple storesta tilasin. Miksi hakea kaupasta kun sen saa nopeammin, ja vielä kotiovelle. Niinpä...olispa tuonkin tiennyt, sanoivat että 4-5 päivää kestää. Hesan Humaciiin soitin pari päivää sitten, sama kuvio, kuulemma jotain yleistä hässäkkää on ollut noitten update-versioiden kaa, eli ensimmäistäkään ei ole näkynyt, huomenna pitäs tulla. Käsittämätöntä on mun mielestä se että noissa Mac-liikkeissä kukaan ei tiedä miksi noi on viipyneet...ja miksi niitä sitten saa tilaamalla yksityisesti Apple Storesta, mutta liikkeet ei saa maahantuojalta? |
FastEddie 11.10.2007 16:54:40 | |
---|
Niinpä...olispa tuonkin tiennyt, sanoivat että 4-5 päivää kestää. Hesan Humaciiin soitin pari päivää sitten, sama kuvio, kuulemma jotain yleistä hässäkkää on ollut noitten update-versioiden kaa, eli ensimmäistäkään ei ole näkynyt, huomenna pitäs tulla. Käsittämätöntä on mun mielestä se että noissa Mac-liikkeissä kukaan ei tiedä miksi noi on viipyneet...ja miksi niitä sitten saa tilaamalla yksityisesti Apple Storesta, mutta liikkeet ei saa maahantuojalta? Jos katsot hintaa huomaat, että hinta AppleStoressa ja liikkeessä on sama. Myyjän kate jää AppleStoressa arvaa kelle. Jos tuotanto on jo maksimivolyymissä ja AppleStoressa on kysyntää, ne myydään tietysti sinne mistä saa enemmän fyffeä! I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
flimtrick 12.10.2007 13:54:20 | |
---|
Kaverin koneella pääsin vähän kurkistamaan tota 8 versioo ja täytyy sanoa että ainakin ulkoasu näytti mun mielestä paljon ankeammalta. Arrange ikkunassa oli melkein pelkästään harmaita värejä, todella tylsän näköinen. Plugarit näytti tosin hieman mukavammalta... En ymmärrä myöskään miksi kaikki asiat pitää tunkea samaan ikkunaan... Ei se niin iso homma oo painaa yhtä nappia että pääsee vaikka editointi ikkunaan tai jotain. Erittäin hyvä juttu oli kyllä se että tärkeimmät työkalut kuten esim. Automation ja Split object by locators oli laitettu näkyville. |
FastEddie 12.10.2007 15:29:29 | |
---|
Ei se niin iso homma oo painaa yhtä nappia että pääsee vaikka editointi ikkunaan Ei ole iso homma ja on mahdollista myös kasi versiossa, jos niin haluaa. I don't remember, I don't recall, I don't know anything, anything at all. |
TritoneSubstitution 14.10.2007 16:11:55 | |
---|
Muita komppailen. Viikon verran käyttänyt ja toimii! Soitan myös synaa. |
WanhaWetäjä 15.10.2007 03:12:31 | |
---|
Jos katsot hintaa huomaat, että hinta AppleStoressa ja liikkeessä on sama. Myyjän kate jää AppleStoressa arvaa kelle. Jos tuotanto on jo maksimivolyymissä ja AppleStoressa on kysyntää, ne myydään tietysti sinne mistä saa enemmän fyffeä! No niin no... Hesan Humacciin noita tuli pe 12.10....edelleen odotan omaani Treella ja sanoisin että witun huonoa asiakaspalvelua Varimportilta, miten ihmeessä ne ei voi tietää millon noita tulee???No, niillä on muunkin kaman kaa ollut ongelmia...ei kai sitten ole välttämättä niiden syy. No, ma-to oon keikalla Hesa-Tukholma lautalla, haen tiistaina tuon Humacilta, jos ei eivät Treelta soita että on tullut... |