jokainen itseäänkunnioittava metallimies/nainen/poika/tyttö on joskus juonut kaljaa ja kuunnellut Slayeria puistossa. Jes! oon hewimies kun oon toteuttanut tämän siirtymisriitin, siksi minä ainakin sitä sanon. Se on jengikaste se. 1971 |
Kirjoitus virhe 27.09.2007 15:29:10 (muokattu 27.09.2007 15:34:02) | |
---|
Joo. Pussikalja ja metalli ovat erottamattomat kumppanukset. Ja tämä on ihan siriöus bisnessiä, jokainen itseäänkunnioittava metallimies/nainen/poika/tyttö on joskus juonut kaljaa ja kuunnellut Slayeria puistossa. Ja mahdollisesti tämän jälkeen myös laatannut sporaan, mikä tarkoittaa tuon (epä)pyhän riitin kunnollista, perinpohjaista suorittamista. Taidan olla vähemään troo kun muut =( Kuuntelin mambaa. Edit: Enkä edes oksentanut sporaan vaan menin kapakkaan. |
Stalkah 27.09.2007 15:54:15 | |
---|
Taitaa allekirjoittanutkin edustaa jotain näistä.. Turhaa mollaamista. en taida. edustan Maidenhevari - sarjaa :P ja minunko tekstini oli turhaa mollaamista? sama ku menisit vankilaan osoittamaan jotain vankia ja huutaisit "rikollinen". pitihän se arvata että heti on joku monkumassa kun jotain sanoo. mutta kun isoja poikia jo olemme, niin kaksintaistelut jääköön, kyllä ihan läpällä heitin nuokin jutut :) Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
Teksu 27.09.2007 16:03:51 | |
---|
...mutta kun isoja poikia jo olemme... Et ole, varsinainen langanpätkä! kiip on thräshin! |
Sir Härö 27.09.2007 16:34:20 | |
---|
Et ole, varsinainen langanpätkä! Höhö. Itse näytät ihan punaiselta kitaralta! Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
Teksu 27.09.2007 16:37:10 | |
---|
Höhö. Itse näytät ihan punaiselta kitaralta! ei perkele, touché :I kiip on thräshin! |
Stalkah 27.09.2007 18:25:23 | |
---|
Et ole, varsinainen langanpätkä! kiitos, niin olen, tyydyn kohtalooni. :P Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia. |
Luukasa 30.09.2007 20:04:06 | |
---|
Kuuntelen lähinnä thrash metallia ja meloheviä joskus blackia ja deeathia pukeudun tummaan (Harmaa musta ym.) yritän näyttää pahikselta ja silti mua sanottiin yks päivä hoppariksi xD ketutti... |
blessed 30.09.2007 21:23:34 | |
---|
Höhö, tulipa taas vanhat yläaste synkistelyt mieleen. Jotenkin niitä muistellessa tulee aina hyvälle tuulelle:)On se hyvä ku voi sentään ittelleen nauraa. |
Adutin 01.10.2007 17:22:22 | |
---|
Enpäs taida itse olla yhtään hevari, vaikka heviä kuuntelenkin. En edes yritä olla hevari, eikä mikään varmaan minussa tuo mieleen hevaria. Paitsi ehkä pitkät kiharaiset hiukset. Niin eli, pukeudun harvoin ihan mustaan, käytän melkein aina farkkuja, aika vaaleita. Hiuksenikaan eivät ole mustat. :S Ja alkoholia en ole ikinä juonut, vaikka olen jo kunnioitettavat, tai vähemmän kunnioitettavat, 16 vuotta vanha. En itse oikein välitä ns. troo-hevari tyylistä. Hirveän pelottavan näköisiä. Ja tupakan poltto kuuluu tähän aika yleisesti, en todellakaan ymmärrä polttamista. Ymmärrän, kun vanhemmat ihmiset ovat hevareita, mutta en ymmärrä näitä ala-asteelaisia koviksia, jotka pukeutuvat mustaan ja ovat mukamas satanisteja. Kaikki pahat tavat tulevat jo nuorina. Muistan silloin, kun olin nuori, että pukeuduimme Pokemon paitoihin ja verkkareihin. (Joo, ei voi puhua minun lapsuudesta hirveästi erilailla, koska olen vieläkin, ainakin henkisesti, lapsi.) |
Mursukanta 01.10.2007 18:14:10 | |
---|
Minua pelottaisi enemmän leimautuminen onnela-urpoksi kuin hevariksi. |
Räkkipeli 01.10.2007 19:40:54 | |
---|
Minua pelottaisi enemmän leimautuminen onnela-urpoksi kuin hevariksi. :---------------------------------D Meinasikko Helsingin Onnelaa?? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Ronsto 02.10.2007 12:19:40 | |
---|
:---------------------------------D Meinasikko Helsingin Onnelaa?? Mikä tahansa Onnela käy. Including The Club, Barbi, Sokeri etc. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Mursukanta 02.10.2007 13:55:59 (muokattu 02.10.2007 14:00:21) | |
---|
Mikä tahansa Onnela käy. Including The Club, Barbi, Sokeri etc. 25-35-vee, valkoiset farkut ja kauluspaita, liikaa geeliä tukassa. Haastetaan riitaa jonkun kanssa jos ei ole saamassa pillua. Kuuntelee paskaa musaa, tai ei kuuntele paskaa musaa mutta tanssii huonosti tai hyvin huonon musiikin tahdissa josta ei välitä sen vittuakaan. Yritetään olla trendikäs vastakkaisen sukupuolen mieliksi mutta epäonnistutaan siinä. Huono itseruskettava voide vaihtoehtoinen. Onnela-Urpo on täynnä epätoivoista raivoa ja maailmantuskaa mutta koittaa peittää tämän mahdollisimman hyvin. Sekin onnistuu aika huonosti. Oon yhtä kaukana tästä ulkonäöllisesti kuin hevaristakin paitsi että tykkään raskasmusiikeista. En tiedä Helsingin juottoloista paljoakaan. Varmasti yhtä huonoja kun Tampereellakin. |
Mohla 02.10.2007 14:05:52 | |
---|
Miks kaikki vouhottaa täällä omasta pukeutumisestaan ja musamaustaan? Eikö tänne pitäny kirjata yleisiä stereotypioita? Ei tää oo mikään deittipalsta! "Olen 21 vuotias siististi pukeutuva savuton sinkkumies 05-seudulta. Pidän eläimistä ja lapsista. Etsin kaltaistani naispuolista seuraa. Foto ois kiva. ps.Pidän hevistä." Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
|
Terry Pantheras 02.10.2007 14:23:54 | |
---|
Tulin aamulla bussilla töihin ja näin ikkunasta kaksi vastaantulevaa noin 18v hevanderijäppistä, joilla kummallakin oli mustaksi värjätyt pitkät hiukset ja n. viiden sentin blondi ja hapsuttava juurikasvu. Ihan kuin niillä ois ollu molemmilla albiinomarsut kyydissä keskellä päätä... Piristi kummasti! Siellä nahka palaa, missä voi sulaa. -Martti Servo |
Ronsto 02.10.2007 15:03:37 | |
---|
25-35-vee, valkoiset farkut ja kauluspaita, liikaa geeliä tukassa. Haastetaan riitaa jonkun kanssa jos ei ole saamassa pillua. Kuuntelee paskaa musaa, tai ei kuuntele paskaa musaa mutta tanssii huonosti tai hyvin huonon musiikin tahdissa josta ei välitä sen vittuakaan. Yritetään olla trendikäs vastakkaisen sukupuolen mieliksi mutta epäonnistutaan siinä. Huono itseruskettava voide vaihtoehtoinen. Onnela-Urpo on täynnä epätoivoista raivoa ja maailmantuskaa mutta koittaa peittää tämän mahdollisimman hyvin. Sekin onnistuu aika huonosti. Eijjuma, tiivistit ajatukseni. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
Ronsto 02.10.2007 15:04:39 | |
---|
Tulin aamulla bussilla töihin ja näin ikkunasta kaksi vastaantulevaa noin 18v hevanderijäppistä, joilla kummallakin oli mustaksi värjätyt pitkät hiukset ja n. viiden sentin blondi ja hapsuttava juurikasvu. Ihan kuin niillä ois ollu molemmilla albiinomarsut kyydissä keskellä päätä... Piristi kummasti! :------D Tuli jostain syystä mieleen, että marsuilla olisi vielä corpsepaintit naamalla. Huoh Otahan lussa + Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
anssopikasso 02.10.2007 23:33:17 | |
---|
THV ainesta. Paviaanit runkkaa ja rallattaa! |
Ilez885 20.07.2009 18:55:45 | |
---|
Mul oli 16-18 vuotiaana pitkät hiukset, pidin lähes yksinomaan mustia vaatteita ja kuuntelin monenlaista musiikkia, myös heavya mutten koskaan pitänyt siitä että mua haukuttiin/kutsuttiin "hevariksi". En halunnut sulautua mihinkään tiettyyn muottiin, enkä vain yksinkertaisesti päättää, että "nyt mä oon hevari koska hevarit on vitun kovia", vaan säilyttää oman tyylini ja pysyä omana itsenäni. En halunnut pitää pillifarkkuja tai jotain Jack Daniels t-paitaa saati ostaa kalliita bootseja tai prätkärotsia vain koska "ne muutkin" sellaisia pitivät. Halusin kokeilla pitkiä hiuksia, mustat vaatteet on edelleen tyylikkäitä ja pidän edelleen monista heavyporukoista, mutta minusta sillä on selkeä ero varsinaiseen "hevariuteen". Toivoin aina, että tuttavapiirini mieltäisi minut paremminkin musiikin ystäväksi kuin miksikään "hevariksi". Se se on |