Aihe: Onko music-town.de luottava?
1
Peuhkis
26.09.2007 21:16:58
Olisin ostamassa uutta kitaraa kyseisestä kaupasta ja malli olisi esp ltd dv-200 jonka valmistus on lopetettu mutta, kun kysyin asiasta niin sanoivat että ne saavat niitä vielä kait jakelijalta käsiinsä. Kysymys kuuluu onko kyseinen kauppa luotettava?
Peuhkis
27.09.2007 14:10:20
Kai tähän nyt joku osaa vastata?
Joees
27.09.2007 14:39:40
never heard...

Mä meinasin äsken sanoa kans jotta ikinä kuullutkaan koko mestasta...

Ja jos jollain olis kokemuksia niin eivätköhän ne olis tänne eksyneet, tai eivätköhän ne tänne eksy vielä.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Baraka
27.09.2007 19:06:25
En oo kuullu, mutta, tutki vähän niitä sivuja että onko siellä mitään ehtoja, takuita yms. Ja jos meinaat tilata niin ota jollain postiennakolla ettet niille rahoja anna ja tuotetta et saa ikinä. Mutta palautusmahdollisuus kannattaa ainaki varmistaa.
ankkiz
27.09.2007 21:01:36

Halvemmat postit, sekä satunnaiset tuotteet halvempia kuin thomannilla.
Ei vain löydy tilauskokemuksia täältä, joten itsekkin vastauksia odottelen.
Myy mulle kitaravahvistin! (ks. Tori-ilmoitukseni)
ilopertti
27.09.2007 21:09:31

Toimii siinä missä muutkin germaanian paikat, pod xt liven hommasin sieltä.

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
Lancelot
27.09.2007 21:15:56
saako sieltä postiennakolla?
ilopertti
27.09.2007 21:18:56

saako sieltä postiennakolla?

En osaa sanoa, mie maksoin paypalin kautta.

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
Jarzki
28.09.2007 09:25:57

Siis ette oo kuullu?!? Ite tilasin tuolta Casion WK:t ja kaikki sujui kuin tanssi, en ollut ennen maksanut PayPalilla ja siihen sain kiitettävän hyvin opastusta heidän asiakaspalvelunsa kautta. Yhteydenpito toimi tosi hyvin (tai siis kun jotain kysyin niin vastaus tuli tosi nopeasti).

Mun mielestä tuola on lähes kaikki halvempaa tai samanhintaista kuin T-kaupassa, eli suosin tuota kyllä seuraavankin tilauksen yhteydessä.

Sinänsä ihme kysymys onko luotettava...tuskin epärehellinen liike rakentelee tuollaiset sivut ja kusettaa ihmisiä avoimesti? Mulla ei käynyt tuollainen asia mielessäkään ettenkö kamojani tuolta saisi.
-Seksi on kuin bridgeä. Jos ei ole hyvää partneria on parasta olla hyvä käsi-
Joees
28.09.2007 11:38:23
Sinänsä ihme kysymys onko luotettava...tuskin epärehellinen liike rakentelee tuollaiset sivut ja kusettaa ihmisiä avoimesti? Mulla ei käynyt tuollainen asia mielessäkään ettenkö kamojani tuolta saisi.

Ei välttis epärehellinen, mutta rehellisesti epärehellinen kyllä. Niitäkin joukkoon mahtuu, usko pois.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Roksennus
28.09.2007 11:50:19
Tuoltahan saa tuota Behkun Bugera-mallistoa! Damn, enpä ole vielä muualla törmännyt...
"Time's never wasted when you're wasted all the time!"
Twinkle
28.09.2007 13:06:45
Tuoltahan saa tuota Behkun Bugera-mallistoa! Damn, enpä ole vielä muualla törmännyt...

ei saa, backorderissa ne on sielläkin. Bugeroiden myynnin alku siirrettiin tammi-maaliskuuhun 2008.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)