Heavy Metal Machine 14.06.2007 21:21:12 (muokattu 14.06.2007 22:16:25) | |
---|
Tänään sain käsiini, on muuten aika jymäkkä paketti! Tulliin jäi kiinni tosiaan, en edes tiedä paljonko hintaa tuli lopulta... Onneksi tuo samassa kämpässä asuva tyyppi maksoi puolet. Erittäin Jymäkkä :) 192 euroa on mulla kokonais-summa. Onhan se paljon rahaa. Agaetis alkaa olemaan jo lopuillaan. Kohta laitetaan ( ) soimaan :) Mikäs muuten on sinun numero? Mulle tuli 0972/5000 HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Nose 20.09.2007 22:03:22 | |
---|
|
Mechanizm 20.09.2007 22:29:25 | |
---|
Uutiseen selvennystä, akustinen keikka on siis ennen PÄÄTÖSnäytöstä BioRexissa. CQB 241 |
taikakameli 22.09.2007 14:04:58 (muokattu 22.09.2007 14:05:18) | |
---|
Mutta miten hemmetin vaikeaa lippujen saaminen tuleekaan olemaan Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Pedroz 25.09.2007 23:08:29 | |
---|
Mikäs muuten on sinun numero? Mulle tuli 0972/5000 Hups, olin tämän missannut kokonaan, #1099 tuli itselle. Hlemmurin cd+dvd -versiokin kopsahti eilen postiluukkuun, numeroltaan 517/3000. Soundtrackinhan ostin Kultsalta aikanaan, mutta piti leffakin saada hyllyyn. Pitänee torstaina mennä aikaisin aamulla jonottelemaan Bio Rexin eteen... Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Dr. Funkenstein 26.09.2007 16:01:07 | |
---|
Jii-haa. Liput hallinnassa! |
Pedroz 27.09.2007 09:13:01 | |
---|
^Kuten myös. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
thescientist 27.09.2007 11:52:02 | |
---|
Mää sain kanssa, ja niitä lippuja jäi sinne vielä ruhtinaaliset kaksi kappaletta! "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua |
^Missä vaiheessa jonoa olit ovien auetessa? Itse pääsin ensimmäisten joukossa sisään (viidestä asti siellä istuskelin), ja liput kourassa lähtiessä jono ylsi vielä sinne Cafe Javan ohi. Tuskin kaikille riitti. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
thescientist 27.09.2007 11:59:06 | |
---|
^Missä vaiheessa jonoa olit ovien auetessa? Itse pääsin ensimmäisten joukossa sisään (viidestä asti siellä istuskelin), ja liput kourassa lähtiessä jono ylsi vielä sinne Cafe Javan ohi. Tuskin kaikille riitti. Olin justiinsa siinä Cafe Javan kulmalla. Ensireaktio jonoon käydessäni oli että pahalta näyttää. "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua |
taikakameli 27.09.2007 22:21:07 | |
---|
Itsehän yllytettynä istuin kavereiden kanssa keskiyöstä aamukahdeksaan siinä ovilla. Tokana jonossa :) Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Pedroz 01.10.2007 10:05:06 | |
---|
Huhhuh kun oli hienoa. Leffa oli älyttömän komea (Untitled #8 räjäytti taas tajunnan ihan totaalisesti), ja livenä koettu Sigur Rós on aina jotain ainutlaatuista, vaikka sitten vain kolme biisiä. Eturivissä vielä olin, kuten viimeksi Kulttuuritalolla. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
thescientist 01.10.2007 12:07:16 | |
---|
No oishan ne voinut vetää vaikka yhden biisin enemmän, mutta ihan hyvä noinki. Se leffa puolestaan oli kyllä koko pituudensa verran parhautta. Alun Glosoli lähetti aivan hillittömät kylmät väreet kehon läpi. "This blind date might take you to places unknown and it will be new and scary and vital"
Kuunneltua |
Dr. Funkenstein 01.10.2007 19:59:54 | |
---|
Huh, olipahan melkoisen ainutlaatuinen tilaisuus... Loistava orkesteri, kerrassaan! |
taikakameli 11.11.2007 21:00:22 | |
---|
Hölötetäänpä nyt täällä: Onko kukaan vielä hankkinut Hvarf-Heim -lätyskää ja jos on niin onko se ostamisen arvoinen? Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Cathi777 11.11.2007 22:27:58 | |
---|
Hölötetäänpä nyt täällä: Onko kukaan vielä hankkinut Hvarf-Heim -lätyskää ja jos on niin onko se ostamisen arvoinen? Joo, kyllähän se dvd tuli hankittua, jossa on se dokumentti ja sitten toisella levyllä livesettiä. Ja on se kyllä erittäin hienoa katseltavaa, erikoisissa paikoissa soitellaan ja tunnelmakin on sen mukainen. Ainoa mikä hieman häiritsee on siinä livelevyssä se, että siinä ei koko aikaa ole pelkästään soittoa. Olisi voitu siitä lyödä sellainen versio sinne sisään, että voisi vain pelkästään sitä musiikkia kuunnella ( tai ainakaan sellaista en itse siitä sekavasta valikosta tajunnut ). Mutta kyllä sen kaiken voi antaa anteeksi sen muun hienouden takia, ehdottomasti hankkimisen arvoinen. Siihen en kyllä näe mitään syytä, että miksi kannattaisi ostaa se pelkkä cd-versio. Only pop music can break my heart... |
taikakameli 11.11.2007 22:36:51 | |
---|
Joo, kyllähän se dvd tuli hankittua ... Siihen en kyllä näe mitään syytä, että miksi kannattaisi ostaa se pelkkä cd-versio. Heima-dvd on ehdoton ostos, mutta kysymykseni koski sitä tupla-CDtä, Hvarf-Heim. Eihän niillä ole edes paljon tekemistä keskenään? Paitsi julkaisuajankohta. Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Cathi777 12.11.2007 11:02:50 | |
---|
Heima-dvd on ehdoton ostos, mutta kysymykseni koski sitä tupla-CDtä, Hvarf-Heim. Eihän niillä ole edes paljon tekemistä keskenään? Paitsi julkaisuajankohta. No se ensimmäisellä levyllä on muutamia paloja siitä livemateriaalista mitä dvd:ltä löytyy. Siinä toisella levyllä on sitten livepaloja kai menneiltä vuosilta. En sitten tiedä minkälainen se toinen levy siinä on, mutta en pelkästään siitä lähtisi täyttä hintaa maksamaan. Ja vielä, kun nuo Sigur Rosin biisit ovat usein niin pitkiä niin eihän siinä taida olla kuin 6 (?) biisiä muistaakseni siinä toisella levyllä. Ehkä sen sitten alesta voisi hankkia. Only pop music can break my heart... |
Pedroz 12.11.2007 13:38:59 | |
---|
No se ensimmäisellä levyllä on muutamia paloja siitä livemateriaalista mitä dvd:ltä löytyy. Siinä toisella levyllä on sitten livepaloja kai menneiltä vuosilta. En sitten tiedä minkälainen se toinen levy siinä on, mutta en pelkästään siitä lähtisi täyttä hintaa maksamaan. Ja vielä, kun nuo Sigur Rosin biisit ovat usein niin pitkiä niin eihän siinä taida olla kuin 6 (?) biisiä muistaakseni siinä toisella levyllä. Ehkä sen sitten alesta voisi hankkia. Ensimmäisellä levyllä on studionauhoituksia vanhoista pääosin ennenjulkaisemattomista biiseistä, ja toisella on akustisia livevetoja. Mistään en ole mitään tietoa löytänyt, että nuo livevedot olisivat samoja kuin ne pari leffassa ollutta akustista liveä. Ihan täysin erillinen paketti tuo on. Ostan CAMEL - PRESSURE POINTS ja ON THE ROAD 1982 cd:t * "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Cathi777 12.11.2007 15:25:06 | |
---|
Ensimmäisellä levyllä on studionauhoituksia vanhoista pääosin ennenjulkaisemattomista biiseistä, ja toisella on akustisia livevetoja. Mistään en ole mitään tietoa löytänyt, että nuo livevedot olisivat samoja kuin ne pari leffassa ollutta akustista liveä. Ihan täysin erillinen paketti tuo on. Mä en nyt puhu niistä leffasta löytyvistä biiseistä vaan niistä, jotka löytyy siitä toiselta levyltä, jossa on yli kaksi tuntia livesoittoa. Siitä ainakin löytyy nuo kaikki samat biisit kuin siitä ensimmäiseltä levyltä. Siitä en sitten tiedä, että mitä versioita nuo ovat tuossa cd-muodossa, mutta ihan ne samat kappaleet löytyy siitä livedvd:stä. Only pop music can break my heart... |