pekezu 26.09.2007 18:02:45 | |
---|
Riippuu kovasti mitä haluat. Perus Fenderit tuntuvat olevan kehuttuja, itse en diggaa ulkonäöstä, mutta soundipolitiikka on jees. Myös Ibanez tekee laatupelejä, samoin Yamaha ja Warwick ja ja ja... Eli valikoimaa on. Mutta eniten ratkaisee mitä sinä haluat. Kaikkia pelejä saa monella setupilla. Aktiivielektroniikalla, passiivielektroniikalla, eri värisenä. PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa |
*Basisti* 26.09.2007 21:18:41 | |
---|
yeah.fenderit ja epit on ollu kiikarissa.mites sitte tää aktiivi- ja passiivielektroniikka politiikka...? lähinä perus rock 'n roll bändissä tulis soitettua, kun nyt toimin kitaristina... |
yeah.fenderit ja epit on ollu kiikarissa.mites sitte tää aktiivi- ja passiivielektroniikka politiikka...? lähinä perus rock 'n roll bändissä tulis soitettua, kun nyt toimin kitaristina... Tämä on vain minun mielipiteeni, mutta vasta kun vaihdoin akatiivibasson passiivibassoon niin basson soitosta alkoi löytyä sitä rankkuutta ja soundista rouheutta. Joten rokkimeininkiin suosittelisin passiivia. Moni voi olla toista mieltä, mutta minusta näin. Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia. |
Ville S 27.09.2007 08:24:45 | |
---|
Kyllä kopiohyvillehalpabassoille kuningas sija menee musta Grass Rootsin presarille. Aivan kunkku, kokeile jos löytyy paikallisesta liikkeestä. Niitä on ainaki täällä roissa ja myös oulussa. Hinta n. 400 €. |
*Basisti* 27.09.2007 10:08:37 | |
---|
Oukei.kiitos näistä! |
Beelsebub 27.09.2007 15:14:43 | |
---|
Jamahan BB sarjalaista suosittelen minäkin. Vielä enemmän suosittelen käytettyä bassoa. Onko kellään noista BB-sarjan viisikielisistä bassoista kokemusta? Varmaan pitää jossain vaiheessa käydä testaamassa tuollainen BB-sarjan passiivibasso, mutta voisihan sitä vihdoin ostaa itselleen viisikielisenkin. Eipä tuosta lisäkielestä näköjään ainakaan liikaa hintaa tulisi lisää. Olisi sitten joku paikka missä pitää peukaloa soittaessa ;) |