Räbbänä 19.09.2007 21:56:53 | |
---|
Nyt tuli parisen tuntia kuunneltua Opethin Damnationia kokeeseen lukemisen yhteydessä ja hyvin kyllä toimi. Tunnelmaltaan aivan järjetön levy. Meinasi olla vaikeuksia itse tekstiin keskittyä kun karkasi kokoajan musiikin puolelle. "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
Deino 19.09.2007 21:59:47 | |
---|
Meinasi olla vaikeuksia itse tekstiin keskittyä kun karkasi kokoajan musiikin puolelle. Heitä se koe helvettiin :D |
Akiman 25.09.2007 14:47:40 | |
---|
Ensimmäinen kuuntelu The Roundhouse Tapesia menossa. En sano mitään muuta vielä, kuin että nyt vituttaa vielä enemmän se fakta, ettei tämä ilmestynyt heti DVD:lla. Åkerfeldtin molemmat vokalisoinnit ovat timanttia, soitto juuri sitä itseään, soundit sopivasti eroteltua järkälemäistä muhkua, yleisö kuuluu mahtavasti aina yhteislauluharmonioita myöten ja niin edelleen. Kylmiä väreitä. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI :: |
Tohtori Tonus 25.09.2007 15:15:40 | |
---|
yleisö kuuluu mahtavasti aina yhteislauluharmonioita myöten Tämä on minusta yksi pääsyy edes julkaista ja kuunnella livealbumeita. Yleisön kuuluminen siis. Hyvä jos on tässä tehty oikein, toivotaan että DVD:llä asiaa ei ole ryssitty (miksipä olisi). Pitää koittaa pitää näppinsä erossa tuosta CD-versiosta, ja odottaa mieluummin suoraan sitä DVD:tä. Eikös sen pitänyt ilmestyä "early 2008"? "Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi" - 1. Kor. 11:14 |
gorgonoidi 25.09.2007 15:18:50 | |
---|
Tämä on minusta yksi pääsyy edes julkaista ja kuunnella livealbumeita. Yleisön kuuluminen siis. Hyvä jos on tässä tehty oikein, toivotaan että DVD:llä asiaa ei ole ryssitty (miksipä olisi). Mua se kyllä joskus häiritsee, jos kuuluu liikaa. |
Ali 25.09.2007 21:18:23 | |
---|
Mua se kyllä joskus häiritsee, jos kuuluu liikaa. Tai on epävireista. Esim. Driim Tiitterin ACoSin introssa (en muista millä livellä) yleisön laulama melodia on hienon kuuloista, paitsi että jossain vaiheessa se sitten menee päin peetä. :D "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Akiman 25.09.2007 21:37:22 | |
---|
Vaan tässä toimii mitä mainioimmin. Esim. Ghost of Perditionin puhtaiden osioiden hyräilyt ja Blackwater Parkin uhkaavasti lähestyvä intro saavat kylmiä väreitä aikaan. Mahtava live. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI :: |
thaav 25.09.2007 23:16:11 | |
---|
Kovasti tekisi mieli päästä nauttimaan Roundhouse Kickistä, mutta pidättäydyn kuitenkin DVD:n saapumiseen saakka. Veikkaan, että DVD ei ehkä toimi yhtä hyvin, jos on jo ennalta kuullut audioraidan. Raaagh hevi metal raagh |
Ali 26.09.2007 10:46:36 | |
---|
Kovasti tekisi mieli päästä nauttimaan Roundhouse Kickistä, mutta pidättäydyn kuitenkin DVD:n saapumiseen saakka. Veikkaan, että DVD ei ehkä toimi yhtä hyvin, jos on jo ennalta kuullut audioraidan. Itsekin taidan skipata tuon CD-julkaisun ja ostaa sitten DVD:n, mutta en tiedä maltanko olla kuuntelematta julkaisua etukäteen. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Marshallga 26.09.2007 12:28:53 | |
---|
Pari levyä on alkanut kiinnostelemaan oikein kovastikin. Tunnelmallista, mutta samalla osittain erittäin raskastakin, me likes. |
lethus1 26.09.2007 13:40:21 | |
---|
Vaan tässä toimii mitä mainioimmin. Esim. Ghost of Perditionin puhtaiden osioiden hyräilyt ja Blackwater Parkin uhkaavasti lähestyvä intro saavat kylmiä väreitä aikaan. Mahtava live. Aki! Raporttia uudesta rumpalista? (soittaahan se tässä jo) Paska/Ei paska ? Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Aki! Raporttia uudesta rumpalista? (soittaahan se tässä jo) Paska/Ei paska ? Soittaa. Hiplailua ehkä puuttuu ja rumpurunkkarit huomaavat varmasti eroa enemmänkin, mutta kuittaan tämän sillä, etten tullut edes ajatelleeksi koko ensimmäisen kuuntelun ainana, ettei rummuissa ole Lopez. Toki keskittyminen meni ihan muihin asioihin, mutta itselleni toimii tosiaan niin Morningrise kuin Orchidkin rumpujen osalta, joten ei Opeth Lopeziin kaadu, vaikka mies mahtava olikin. :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI :: |
petrutsi 28.09.2007 15:37:58 | |
---|
My balls and the end of humanity..how the hell are they related?! |
Milkop 28.09.2007 15:40:10 | |
---|
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
lethus1 28.09.2007 18:04:29 | |
---|
Hassu orkesteri. Blackwater park ja muutkin on ns. kuunneltu puhki sataan kertaan, kolahtaneet uudestaan ja uudestaan. Nyt iski, tällä viikolla, itse Blackwaterparkin nimibiisi niin älyttömän kovaa ettei mitään muuta haluakkaan tehdä kun sitä kuunella. Vitt.. ei hel... älytön styge. ÄLYTÖN (jne. hehkutusta). Sama kävi Karman kanssa pari vuotta sitten. Näemmä loppubään biisit, heh. Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Strutsi 29.09.2007 11:23:19 | |
---|
Hassu orkesteri. Blackwater park ja muutkin on ns. kuunneltu puhki sataan kertaan, kolahtaneet uudestaan ja uudestaan. Nyt iski, tällä viikolla, itse Blackwaterparkin nimibiisi niin älyttömän kovaa ettei mitään muuta haluakkaan tehdä kun sitä kuunella. Vitt.. ei hel... älytön styge. ÄLYTÖN (jne. hehkutusta). Sama kävi Karman kanssa pari vuotta sitten. Näemmä loppubään biisit, heh. Näinpä, se on mystistä miten se iskee aina välillä salakavalasti uudestaan... Karmassa on muuten se loppupuoli aivan älyttömän hieno. Tai siitä kolmen minuutin kohdalta. Se rumpukomppi on aivan... perkeleen hieno siinä clean-kitaroinnin taustalla. Kaikessa yksinkertaisuudessaan. "Always look for the bright side of life. If life seems jolly rotten, there's something you've forgotten, And that's to laugh and smile and dance and sing." -Monty Python Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |
thaav 29.09.2007 14:03:35 | |
---|
Outoa, että teille toimii tuollaisina kausina. Mulle Opeth toimii koko viikon, koko kuukauden, koko vuoden, joka vuosi. Kaiketi te sitten kuuntelette paljon enemmän, verrattuna mun vaatimattomaan 4-5 tuntiin päivässä. Tottakai kuuntelen paljon muutakin, eli 4-5 tuntia Opethia joka päivä vuodessa ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Mutta ainakin joku levy tulee kuunneltua läpi väh. kerran viikossa. Ja hyvin on toiminut tähän asti. Raaagh hevi metal raagh |
Strutsi 29.09.2007 14:06:54 | |
---|
Outoa, että teille toimii tuollaisina kausina. Mulle Opeth toimii koko viikon, koko kuukauden, koko vuoden, joka vuosi. Kaiketi te sitten kuuntelette paljon enemmän, verrattuna mun vaatimattomaan 4-5 tuntiin päivässä. Tottakai kuuntelen paljon muutakin, eli 4-5 tuntia Opethia joka päivä vuodessa ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Mutta ainakin joku levy tulee kuunneltua läpi väh. kerran viikossa. Ja hyvin on toiminut tähän asti. Nooh, opethilla on 8 levyä joista jokin toimii varmasti aina. Ei tässä nyt sillälailla kyllästymään ole päässyt. Jotkin vain välillä iskee aina kovemmin. "Always look for the bright side of life. If life seems jolly rotten, there's something you've forgotten, And that's to laugh and smile and dance and sing." -Monty Python Ota yhteyttä pikaviestillä jos haluat kutsun kuvataidehuoneeseen. |
Lasitten 09.10.2007 22:30:20 | |
---|
Huh huh, kun valuu mälli, kun tuli postista Ghost Reversies Limited ja Damnation. Huh huh, kun kuulostaa tää Damnation hyvältä. Itteen just iskee eniten noi akustiset/rauhallisemmat pätkät Opethissa, tietysti yksi parhaista asioista kyseisessä bändissä on rytistysten ja akustisten vaihtelu. Mikael on helposti maailman historian paras mörisijä. (Oikeestaan Joutsenen lisäksi ainoa joka oikeesti iskee.) Tuo puhdaslauluäänikin on mitä loistavin. Tosta Ghost Reversiessin Limitedistä täytyy sanoa, että tuo bonustrack oli mielestäni aika turha, ei biisi sopinut bändille erityisesti. En ole kuullut alkuperäistä versiota, mutta luulisin sen muistuttavan liikaakin tota Opethin versiota. Tota DVD:tä en ole vielä kerinnyt katselemaan, mutta hyvältä näyttää tuo "tracklist" :P http://www.lineq.net/index.php
Linux-foorumi. |
Akiman 11.10.2007 19:19:51 | |
---|
Haluatteko tehdä järjettömän hyvän hankinnan? Törmäsin Anttilassa hyllyyn, jossa oli eri bändien tuplalevypaketteja hintaan 10,95e. Nämä paketit sisältävät siis kaksi jonkin yhtyeen aitoa ja alkuperäistä levyä, mutta levyt on vain pakattu pahvikuoreen. Tämän pahvikuoren sisältä löytyy siis molempien levyjen omat kotelot, levyt, vihkot ja kamat ihan normaalisti. Ainoa erotus tavallisesta on tuo slipcase, joka ei merkitse mitään. Tästä joukosta löytyi myös: OPETH - BLACKWATER PARK OPETH - DELIVERANCE 5,5e/levy! :: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI :: |