ICE 25.09.2007 22:34:22 (muokattu 25.09.2007 22:34:33) | |
---|
Amplitube 2.0 softasta......se on ihan ok tommonen guitar rigin tyylinen skeba softa..... On tosiaan mainiot saundit. Paljos tommone softa maksaa? Ite nauhotin Korgin AX1500G:llä ja Ibanez RG470:lla. Yksi on nuhapumppu ja toinen pahnainen ritsa. Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|
LamaAjanElvis 25.09.2007 22:44:55 | |
---|
On tosiaan mainiot saundit. Paljos tommone softa maksaa? Öömannilla näköjään kolmesataa. Voisin melkein Pod X3:n sijasta harkita just jotain tollasta softaa. Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin
"Tuossa heviä ajalta jolloin naisetkin oli vielä naisia, ja miehet naisia" -ötzi |
velsa 25.09.2007 22:46:34 | |
---|
On tosiaan mainiot saundit. Paljos tommone softa maksaa? Ite nauhotin Korgin AX1500G:llä ja Ibanez RG470:lla. Yksi on nuhapumppu ja toinen pahnainen ritsa. en kyllä yhtään osaa sanoa,käy tsekkaamassa niitten sivuilta www.ikmultimedia.com muistaakseni!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Pieni välikevennys http://www.youtube.com/watch?v=nCzUMjCykn8&NR=1 Kyllä se Erkki osaa...onks tää sitä bluesia?HOHO! Mitenkähän tolla vedolla pärjäis tässä skabassa...toihan on lähes ilman taustaa vedetty...ei vaan, hauskasti ja hyvin tehty duppaus! Asian vierestä ja voihan prkl...koneesta kosahti eilen toinen kovo, siihen meni skittarempparahat ;-/ Macin kotelo on kyllä hyvin suunniteltu, kovon/muistien etc vaihtoon ei mene kuin sekunti, tosi simppeliä, ei mitään laattapiuhaviidakoita tai muitakaan piuhoja missään näkyvästi esillä. Toinen asia ole se että kone oli lähes pölytön sisältä vaikka se on tossa yli kaks vuotta ollut ihan lattiatasolla...lienee joku rakenneratkaisuista johtuva asia tuokin. |
J.Hollström 26.09.2007 14:21:28 | |
---|
"I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
WanhaWetäjä 26.09.2007 14:23:06 | |
---|
|
Magic Bullet 26.09.2007 14:40:03 | |
---|
Ikävästi osuu tää juhlaskaba koeviikon kohalle.. Saas nähä jos ehtis |
J.Hollström 26.09.2007 14:45:47 | |
---|
Ikävästi osuu tää juhlaskaba koeviikon kohalle.. Saas nähä jos ehtis Tästä tuli mieleen, että kuinka kauan normijampat tarttee tämmösten 1,5 min soolojen tekemiseen? Jos oletus on että romppeet on saatavilla. Ite sanoisin notta tunti riittää helposti. Joskus jälki on tosin semmosta, että tarttee tehdä uus, mutta ei noi kyl yleensä oo hieromalla parantuneet. Eliks jos viikossa on 175 tuntia peliaikaa, niin kyllä niistä aina joku sloti (0,57%) löytyy näillekin, kaiken muun sählingin keskeltä. En tiedä sitten muista... "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
MadMatt 26.09.2007 15:53:27 (muokattu 26.09.2007 16:24:03) | |
---|
Amplitube 2.0 softasta......se on ihan ok tommonen guitar rigin tyylinen skeba softa..... Tein uuden 40-luvun pulavuosien mixauksen amplitubella. Sitä voi käyttää myös väärin :) Tuo softa on ollut mulla jo vuosia mutta ikinä en oo sitä käyttänyt. Tuli ProTools LE:n mukana. Ilmeisesti tää on joku riisuttu versio aiheesta niinkuin nuo kaikki muutkin LE Toolsin kylkiäiset Nothin' but the blues |
Johnnycaster 26.09.2007 16:11:54 | |
---|
Jumanklaade mikä meininki...8D.... En tiä mut tuli puhdistunu olo. |
Lennu 26.09.2007 17:23:13 | |
---|
Tästä tuli mieleen, että kuinka kauan normijampat tarttee tämmösten 1,5 min soolojen tekemiseen? Jos oletus on että romppeet on saatavilla. Ite sanoisin notta tunti riittää helposti. Joskus jälki on tosin semmosta, että tarttee tehdä uus, mutta ei noi kyl yleensä oo hieromalla parantuneet. Mitä? Hehee, mulla meni se reilu minuutti vai mitä se pulputus nyt kestääkään. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
ilopertti 26.09.2007 18:11:31 | |
---|
Tästä tuli mieleen, että kuinka kauan normijampat tarttee tämmösten 1,5 min soolojen tekemiseen? Jos oletus on että romppeet on saatavilla. Nopee veto, kiintee liksa. 5min meni kitaran valkkaamiseen, softan avaamiseen reilu minuutti, vetoon toinen mokoma :D -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Imper 26.09.2007 18:15:41 | |
---|
Tästä tuli mieleen, että kuinka kauan normijampat tarttee tämmösten 1,5 min soolojen tekemiseen? Jos oletus on että romppeet on saatavilla. Ite sanoisin notta tunti riittää helposti. Joskus jälki on tosin semmosta, että tarttee tehdä uus, mutta ei noi kyl yleensä oo hieromalla parantuneet. Eliks jos viikossa on 175 tuntia peliaikaa, niin kyllä niistä aina joku sloti (0,57%) löytyy näillekin, kaiken muun sählingin keskeltä. En tiedä sitten muista... Ite oon ottanut nyt tavaksi, että jammailen pari kertaa taustan päälle ja sit vaan rec ja se on siinä. Ekat otot on yleensä mielenkiintoisimpia ja sen jälkeen alkaa vaan toistaa itseään. Ei sitä livenäkään voi ottaa uusintaottoja jos soolo ei lähtenytkään!:) Everyone is a per-son |
-AjA- 26.09.2007 21:32:19 | |
---|
Tästä tuli mieleen, että kuinka kauan normijampat tarttee tämmösten 1,5 min soolojen tekemiseen? Jos oletus on että romppeet on saatavilla.. Vähän vaihtelee, mut kyl mulla helposti pari tuntia menee sählätessä :-) Jos riittääkään.. |
J.Hollström 26.09.2007 22:10:44 | |
---|
Mitä? Hehee, mulla meni se reilu minuutti vai mitä se pulputus nyt kestääkään. Ja kovimmat vetää silleen, että soolo kestää pidempää mitä itse soitto, kun sitä pitää hidastaa että saa koko soololle varatun ajan kulumaan. Eli soitto kestää sen mitä kestää, mutta koko hommaan kuuluu myös soundin haku, jonkin sortin miksaus ja muu arpominen ja säätö. Kyllä minä siinä nyt sen tunnin saan kulumaan helposti. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
ICE 27.09.2007 18:00:12 | |
---|
Tykkäsin tuosta Socialiten pätkästä. Tulee tosiaan syksy mieleen. :-) Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|
Jaz 27.09.2007 19:27:33 | |
---|
Tästä tuli mieleen, että kuinka kauan normijampat tarttee tämmösten 1,5 min soolojen tekemiseen? Jos oletus on että romppeet on saatavilla. Ite sanoisin notta tunti riittää helposti. Joskus jälki on tosin semmosta, että tarttee tehdä uus, mutta ei noi kyl yleensä oo hieromalla parantuneet. Eliks jos viikossa on 175 tuntia peliaikaa, niin kyllä niistä aina joku sloti (0,57%) löytyy näillekin, kaiken muun sählingin keskeltä. En tiedä sitten muista... 168 tuntia, nus nus.. Normaalistihan tuo osallistumisaika taitaa olla 3-4 päivää, joten eipä siinä kovin paljoa tehokasta sooloskabaan osallistumisaikaa ole. Oletetaan kuitenkin, että on muitakin harrastuksia ja tarpeita. Kyllä mulla normaalisti reilusti yli tunti menee. Satasen skaba meni kyllä nopeasti, muutama erilainen veto ja valitsin niistä parhaim... huonoimman ja that's it. Mitään en oo ottanu.. enkä mitään ottanu.. Jaz(z)ia |
ilopertti 27.09.2007 19:53:34 | |
---|
Hmm... särkeekö toi mun veto muilla? Pitänee tehdä uusi mixdown siitä jos se mänee pöröksi... -alppu "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
Keppa 27.09.2007 19:57:38 | |
---|
"Hmm... särkeekö toi mun veto muilla?" no eikai tää ny miksausskaba oo :) kyl siit olennaisen poimii. jos joku antaa pisteitä miksin pohjalta ni se on taas sen asia :D nojoo. väsyneenä tulee kirjoitettua asioita joita ei tarvitsisi. ignore Ristiriidat syntyvät vain loogisessa mielessä |
ICE 27.09.2007 21:07:53 | |
---|
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|