Pluto 27.01.2004 14:30:12 | |
---|
Terve! Olen miettinyt Reissue Deluxe Reverbin hommaamista, koska ne puhtaan soundit ovat tosiaan uskomattoman hyvän kuuloiset. Mutta mutta.. kannattaako Fenderin kanssa yrittääkään saadaa tiukkaa EL34 -tyyppistä komppisäröä? Yleensähän demppaukset sun muut menevät noissa aika mössöksi, ainakin mitä itse olen koittanut. Millainen säröpurnukka sopisi tällaiseen käyttöön? Kokemuksia, apua, eroottisia vihjailujakin kaivataan kipiästi nyt.. Vai kannattaisiko suosiolla siirtyä Marsuun? JCM 2000 -sarjassa tuintuisi ainakin olevan erittäin hyvä cleanit. Apuva. Vai tuleeko jollekulle mieleen hyvää vahvistinta, joka todella yhdistäisi nämä kaksi soundimaailmaa onnistuneesti? Ei mitään tyyliin TriAmp, koska sellaisen putkimäärän kanssa en lähde räkäravintolakeikkaa tekemään. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
askomiko 27.01.2004 14:33:12 (muokattu 27.01.2004 14:33:52) | |
---|
Triamp! Nojoo... Mutta HughesKettusen TubeFactor saattaisi toimia aika hyvin tuossa tarkoituksessa. Ota vaan vahari sen mukaan kumpi on tarkeampi, saro vai puhdas. |
Peaveyn classic sarjaa vaan kehiin. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Exhausted 27.01.2004 14:52:24 | |
---|
joku pienempi Mesa/Boogie? |
Shaft 27.01.2004 14:55:23 | |
---|
Ota vaan vahari sen mukaan kumpi on tarkeampi, saro vai puhdas. Näin minäkin sanoisin. Sopivalla säröpurkilla saa kyllä kompromissiratkaisun, mutta kaiutinkaapin tyyppi asettaa tiettyjä rajoituksia. Ainakin omasta mielestäni yleissääntö on, että puhtaat ja kevyesti säröiset soundit toimivat parhaiten takaa avoimella kaapilla ja tiukemmat särösoundit vaativat suljetun tai portatun (ja ehkä erilaisilla elementeillä varustetun) kaapin. Paras vaihtoehto(soundillisesti) olisi tietysti A/B kytkin ja sekä Deluxe Reverb että Marsu.. |
Pluto 27.01.2004 15:00:49 | |
---|
Paras vaihtoehto(soundillisesti) olisi tietysti A/B kytkin ja sekä Deluxe Reverb että Marsu.. Niinhän se olisi. Mutta lompakon ja selän ja yleisen mukavuuden kannalta olisi mukavampaa jos löytyisi molempiin taipuva ratkaisu. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |
samueld 27.01.2004 15:19:24 | |
---|
Niinhän se olisi. Mutta lompakon ja selän ja yleisen mukavuuden kannalta olisi mukavampaa jos löytyisi molempiin taipuva ratkaisu. Legendaarinen ENGL Screamer. Sillä minä ratkaisin tuon ongelman. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Pluto 27.01.2004 15:22:10 | |
---|
Legendaarinen ENGL Screamer. Sillä minä ratkaisin tuon ongelman. En ole päässyt kokeilemaan, pitäisi kyllä. Kaikki ovat sitä niin kovasti kehuneet ja kaikki tarvittavat tilpehöörit, kuten boosti molemmille kanaville, löytyy. Tuota pitäisi siis seuraavaksi testata. Suomen Vox V810 Valve-Tone -keräilijät & soittajat RY:n jäsen. |