sirdickyj 25.09.2007 21:14:47 | |
---|
Toisin sanoen Gibsonin Les Paul on jokaiselle kyseistä mallia suosivalle soittajalle aina parempi vaihtoehto kuin esim. Tokain Love Rock? Jos siis on tarpeeksi taaloja taskussa myös aitoon? en mä tosta tiedä, mutta kukaan tuskin vakavissaan on ensin ostamassa Gibsonia, mutta kun vieressä on Tokain kopio aiheesta, niin ottaakin sitte sen. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
pardy 25.09.2007 22:30:13 | |
---|
en mä tosta tiedä, mutta kukaan tuskin vakavissaan on ensin ostamassa Gibsonia, mutta kun vieressä on Tokain kopio aiheesta, niin ottaakin sitte sen. Ellei se satu olemaan parempi soitin? |
J.Hollström 26.09.2007 09:13:13 | |
---|
Ellei se satu olemaan parempi soitin? Täähän alkaa kuulostamaan jo kitarapalstalta. Tokaillahan on tosi hyviä kopioita esim. Les Pauleista, mutta niiden hinnat on jo sitten lähes samaa osastoa mitä Gibsonillakin. Esim. http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/14154617 . Noi saattaa olla jo ihan oikeilla spekseillä tehtykin (en tosin tiedä). Foxi tietää. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
p130 26.09.2007 09:54:27 | |
---|
Tokaillahan on tosi hyviä kopioita esim. Les Pauleista, mutta niiden hinnat on jo sitten lähes samaa osastoa mitä Gibsonillakin. Esim. http://www.musamaailma.fi/epages/mu … tPath=/Shops/musa/Products/14154617 . Kyllä nuo 200 ja 300-sarjan Tokait alkavat olla laadultaan ja ominaisuuksiltaan vertailukelpoisia Historic Collection -Gibsonien kanssa. Mutta kun suunnilleen samaan hintaan saa käytettyjä vastaavilla spekseillä olevia Gibsoneita niin eipä olisi minulla ainakaan vaikeuksia päättää kumman ottaa jos tarvetta laadukkaalle LP:lle olisi... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
joukov 26.09.2007 11:08:31 | |
---|
Hey! Ho! Let's Go |
J.Hollström 26.09.2007 11:29:10 (muokattu 26.09.2007 11:29:27) | |
---|
150-malli vastaa suunnilleen Standardia paitsi, että taitaa olla koko puuta ilman painonpudotuskoverruksia ja -porauksia. Eiköhän ne noita reikiä ja porauksiakin ala kohta kopioimaan. Senhän ne osaa. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
joukov 26.09.2007 11:43:51 | |
---|
Eiköhän ne noita reikiä ja porauksiakin ala kohta kopioimaan. Senhän ne osaa. Eiköhän niille riitä, että kopioivat niitä vanhempia "oikeita" Les Pauleja ja tekevät muutamaa omaa mallia. Hey! Ho! Let's Go |
"I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
joukov 26.09.2007 12:02:10 | |
---|
:) G&T-keskustelut muuttuvat aina hirveän vakaviksi mitä pidemmälle mennään. Hey! Ho! Let's Go |
rUSTED 26.09.2007 14:03:53 | |
---|
mutta sitä hauskempi aina lukea ^^ |
juici 03.10.2007 00:08:04 | |
---|
Eilen huomasin, että paikallisen musiikkiliikkeen hyllyyn oli tullut Indien rikukopio. Harvinainen näky. Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia. |
Karlsson 03.10.2007 10:06:06 | |
---|
Eilen huomasin, että paikallisen musiikkiliikkeen hyllyyn oli tullut Indien rikukopio. Harvinaisen huono soitin. Ainakin se yksilö jota itse olen testannut. "Friendly shake hands!" -V.I.Lenin |
ötzi 03.10.2007 16:49:21 (muokattu 03.10.2007 17:49:45) | |
---|
Eilen huomasin, että paikallisen musiikkiliikkeen hyllyyn oli tullut Indien rikukopio. Harvinainen näky. Minkä musaliikkeen? DLXän, flangerin vai kuopion musiikin? Ja mihin hintaan? Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
juici 04.10.2007 16:12:37 | |
---|
Minkä musaliikkeen? DLXän, flangerin vai kuopion musiikin? Ja mihin hintaan? Flangerissa. Päälle kuudensadan. Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia. |
ötzi 04.10.2007 20:38:19 | |
---|
Flangerissa. Päälle kuudensadan. Aha, siellähän on sitten. Siinä kaupassa en enää asioi ja tuohon hintaan en ois kyllä ostamassakaan Nmittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin Nimittäin |
juici 04.10.2007 20:41:45 | |
---|
Aha, siellähän on sitten. Siinä kaupassa en enää asioi ja tuohon hintaan en ois kyllä ostamassakaan Jaa, kerros vaikka pikaviestillä mikä siellä tökki. Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia. |
PnukBassist 10.10.2008 11:26:30 | |
---|
Tämmöisen topikin löysin. Myydäänkö näitä Rockinbettereitä enää missään? Kiinnostaa jo ihan nimensä vuoksi :) Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
TommiW. 10.10.2008 11:27:30 | |
---|
Tämmöisen topikin löysin. Myydäänkö näitä Rockinbettereitä enää missään? Kiinnostaa jo ihan nimensä vuoksi :) Nettihuutokaupat, ulkomaiset käytettyjen soitinten kaupat... Torille voi laittaa aina ilmoa. "Runojen selittäminen kannattaa. Se on kuin puhuisi sorakumpareelle, että siirrypäs siitä vähän hätäisesti infrastruktuurin käyttöön." -A.W. Yrjänä |
Stain 15.04.2011 19:10:32 | |
---|
Nostoa, mistähän löytyis Rickenbacker kopio ja vielä vasurina. Mahdoton tehtävä? "No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
fourstring 09.12.2011 14:29:08 | |
---|
|