Cadaver 25.09.2007 11:28:41 | |
---|
Rohkea threadi, jospa minäkin sitten vuodatan :) Nocturnal Rites - Zackrissonin aikaista kamaa pidän edelleen jumalstatuksessa, ja sen kuuntelua tulen luultavasti jatkamaan hautaan saakka. Lindkvistin kaudella on tullut vaihtelevaa, mutta silti keskimäärin luovaa ja potkivaa materiaalia. Mutta nyt kaksi viimeisintä (Grand Illusion ja 8th Sin) menevät aika ikävän kombinaation piikkiin: popahtavampaa rakennetta & melodioita, ja minkäänlaisten fantasia/scifi/evil -teemojen sijasta yksitoikkoisen kyynistä/katkeraa/"aikuismaista" tilitystä sanoissa. Ei kiitos... |
gorgonoidi 25.09.2007 14:34:28 (muokattu 25.09.2007 14:35:56) | |
---|
OIKEASTI paskan musan Hyi että pisti tämä silmään. En kuuntele heviä. Häh? Mitäs sitten, vai menikö multa joku ohi? :) |
Räkkipeli 25.09.2007 14:35:08 | |
---|
DevilDriver - Uus matsku niin huonoon suuntaan mennyt että moro. HateSphere - Uutisen jälkeen, jonka mukaan Jacob ja Heinz jättivät bändin, ei ole enään innostanut bändiä seurata. Jätkät tarvii oikeesti nyt ison piristys ruiskeen faneille, sillä kaksi (minusta) ehkä tärkeintä jäsentä lähti pois. Onneeksi on vielä biisin tekijä jäljellä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
mega 25.09.2007 14:46:43 (muokattu 25.09.2007 16:24:24) | |
---|
HateSphere - Uutisen jälkeen, jonka mukaan Jacob ja Heinz jättivät bändin, ei ole enään innostanut bändiä seurata. Jätkät tarvii oikeesti nyt ison piristys ruiskeen faneille, sillä kaksi (minusta) ehkä tärkeintä jäsentä lähti pois. Onneeksi on vielä biisin tekijä jäljellä. Vastahan tuo uutinen Jacobi nlähdöstä julkaistiin ja eihän orkesteri ole mitänä edes ehtinyt julkaisemaan tuon jälkeen. Ei kait tuo uutinen vanhoja levyjä huononna? Vanhalla äidinkielen opettajallani oli muistisääntö "joka kirjoittaa enään, tulee nyrkistä nenään" "I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
KTULU 25.09.2007 14:58:41 | |
---|
Häh? Mitäs sitten, vai menikö multa joku ohi? :) No kato mun kuvauksesta. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
gorgonoidi 25.09.2007 15:05:32 | |
---|
No kato mun kuvauksesta. Niiniin, kun ei sillä näy kuin heviä... |
Räkkipeli 25.09.2007 15:21:12 | |
---|
Vastahan tuo uutinen Jacobi lähdöstä julkaistiin ja eihän orkesteri ole mitänä edes ehtinyt julkaisemaan tuon jälkeen. Ei kait tuo uutinen vanhoja levyjä huononna? No niinniin..mutta jo nyt masentaa. Voihan se olla että tästä vielä iloksi muuttuu, mutta en peru sanomisiani. Kyllähän se Sickness ja Ballet kuulostaa edelleen yhtä hyviltä, mutta pelkään tulevaisuutta.. Vanhan äidinkielen opettajallani oli muistisääntö "joka kirjoittaa enään, tulee nyrkistä nenään" Tai "Vaikka on perjantai, emme ole vielä lomalla!" Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Jööhannes 25.09.2007 15:46:54 | |
---|
Itsellä ei ole kiinnostus yhteenkään bändiin varsinaisesti lopahtanut. Kuuntelen edelleen silloin tällöin levyjä, mitä kuuntelin jo 12-kesäisenä. Edelleenkin lasken Puppetsin, Seventh Sonin tai Images And Wordsin lempparilevyjeni joukkoon. Ehkäpä nämä kitarasankarit (Ynkkä, Satriani, Vai jne) ovat jääneet kuitenkin viime aikoina hieman vähemmälle huomiolle verrattuna siihen että yhdessä vaiheessa yläastetta ne olivat minulle puolijumalia. Niiniin, kun ei sillä näy kuin heviä... "Ei siellä oo yhtään heviä, siellä on vaan rässii, pläkkii ja döödii. Kaikki missä ei öristä tai huudeta tai mikä voi näkyä listoilla on ihan poppia." ;) Ktulu, sulla on minun mielestä vähän väärä asenne tähän hommaan. Ei musiikin tarkoitus ole se, että mitä rankempaa ja epäkaupallisempaa matskua kuuntelet niin sitä kovempi jätkä olet. Tuskin suositut artistit ovat tyhjästä sitä suosiotaan nyhtäissyt. Ymmärrän kyllä että et välitä pottomeista, inflämesistä yms, sillä en itsekään pahemmin moisesta perusta, mutta en sinuna silti menisi julistamaan sitä paskaksi musiikiksi. Et varmaankaan suostu kuuntelemaan myöskään esmes. Beethovenia tai Zeppeliniä, koska monet sattuvat pitämään niitä alansa parhaina? |
hullu_ukko 25.09.2007 15:54:08 | |
---|
En kuuntele heviä. Iskisin tähän väliin oikein viiltävän one-linerin, ellen olisi juuri pudonnut tuolilta. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Maardi 25.09.2007 20:24:07 | |
---|
Mun nolo menneisyys kutos- ja seiskaluokalta on bändit kuten Bodom, Shitknot, Sonata ja In Flames. Nykyään vaan häpeilen tuota kaupallista paskaa ja en tiä miksi vittussa ees kerron kunnelleeni noita. Tuollainen häpeä pitäisi salata. Häh? Nyt ei oikein menny jakeluun. Haluutko vähän tarkentaa? |
Vittu minä en kuuntele ainakaan mitään heviä. Kaikki hevi on paskaa. Pitkätukat on spedejä, niillä on paska musamaku, rumat autot, tyhmä vaimo, homeinen kämppä, ruostuneet niittirannekkeet ja lesbo anoppi. Ainoat mitä kuuntelen on: -Iron KTULU -AC/KTULU -Children of KTULU -MetallicKTULU -SepulKTULU -MotörKTULU -Cradle of KTULU -Elton KTULU -Ruslanas of KTULU "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Dimefield 25.09.2007 22:01:39 | |
---|
Vaikka jonkin tietyn bändin uusimpaan tuotantoon kyllästyisi, hyvä puoli on se, että ei ne vanhat klassikot siitä yhtään huonone. Silmään pisti In Flames monessa viestissä ja tottahan se on, että viime vuodet ovat olleet aikmoista kyntöä... mutta siltikin The Jester Race, Whoracle ja Colony ovat aivan mahtavia edelleen! Eli In Flames kiinnostaa edelleen vaikka karille menikin jossain vaiheessa. Itseasiassa jossain vaiheessa kaikki bändit muuttuvat heikommaksi kuin ne parhaat vuodet... ainoa poikkeus taitaa olla Pantera ja sehän vahvistaa säännön se poikkeus. |
KTULU 25.09.2007 22:35:24 (muokattu 25.09.2007 22:36:35) | |
---|
"Ei siellä oo yhtään heviä, siellä on vaan rässii, pläkkii ja döödii. Kaikki missä ei öristä tai huudeta tai mikä voi näkyä listoilla on ihan poppia." ;) Ktulu, sulla on minun mielestä vähän väärä asenne tähän hommaan. Ei musiikin tarkoitus ole se, että mitä rankempaa ja epäkaupallisempaa matskua kuuntelet niin sitä kovempi jätkä olet. Tuskin suositut artistit ovat tyhjästä sitä suosiotaan nyhtäissyt. Ymmärrän kyllä että et välitä pottomeista, inflämesistä yms, sillä en itsekään pahemmin moisesta perusta, mutta en sinuna silti menisi julistamaan sitä paskaksi musiikiksi. Et varmaankaan suostu kuuntelemaan myöskään esmes. Beethovenia tai Zeppeliniä, koska monet sattuvat pitämään niitä alansa parhaina? Häpeä noiden bändien -onneksi taaksejäänyttä- kuuntelemista kohtaan johtuu Bodom ja In Flames-fanien itsetään antaman nolon kuvan takia. TUNTEMANI kyseisten bändien fanit eivät tiedä musiikista mitään eivätkä myöskään arvosta musiikkia. Ja kuuntelehan mä mm. Faith No Morea, Run-DMC:tä ja Type O Negativeakin. Ja lempibändini on nykyään valtavirrassa hiihtävä METALLICA. Niin ja mielestäni sana "hevi" on vaan niin äärimmäisen typerä. En ole ikinä IRL kuullut kenenkään metallimusiikkia tuntevan käyttävän tuota sanaa. Paitsi ehkä läpällä. Vastaava huono ilmaisu on esim. "saatanan-palvonta möykkä" joka on jonkun käsitys bläkkiksestä. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Maardi 25.09.2007 22:50:00 | |
---|
Häpeä noiden bändien -onneksi taaksejäänyttä- kuuntelemista kohtaan johtuu Bodom ja In Flames-fanien itsetään antaman nolon kuvan takia. TUNTEMANI kyseisten bändien fanit eivät tiedä musiikista mitään eivätkä myöskään arvosta musiikkia. Ja kuuntelehan mä mm. Faith No Morea, Run-DMC:tä ja Type O Negativeakin. Ja lempibändini on nykyään valtavirrassa hiihtävä METALLICA. Niin ja mielestäni sana "hevi" on vaan niin äärimmäisen typerä. En ole ikinä IRL kuullut kenenkään metallimusiikkia tuntevan käyttävän tuota sanaa. Paitsi ehkä läpällä. Vastaava huono ilmaisu on esim. "saatanan-palvonta möykkä" joka on jonkun käsitys bläkkiksestä. HAAAAAAAAHEHEHAHAHEHEHAHAHEEHEHAHAEHAHAHAEHAEHEHAHAEHEHAAHAHAHAEHEHEHEHEAHAEHAHEHAEHAEHA |
Cut out 25.09.2007 23:15:46 (muokattu 25.09.2007 23:17:04) | |
---|
Häpeä noiden bändien -onneksi taaksejäänyttä- kuuntelemista kohtaan johtuu Bodom ja In Flames-fanien itsetään antaman nolon kuvan takia. TUNTEMANI kyseisten bändien fanit eivät tiedä musiikista mitään eivätkä myöskään arvosta musiikkia. Ja kuuntelehan mä mm. Faith No Morea, Run-DMC:tä ja Type O Negativeakin. Ja lempibändini on nykyään valtavirrassa hiihtävä METALLICA. Niin ja mielestäni sana "hevi" on vaan niin äärimmäisen typerä. En ole ikinä IRL kuullut kenenkään metallimusiikkia tuntevan käyttävän tuota sanaa. Paitsi ehkä läpällä. Vastaava huono ilmaisu on esim. "saatanan-palvonta möykkä" joka on jonkun käsitys bläkkiksestä Kerropa nyt, mitä oikeasti yrität/haluat sanoa. |
Kukkis 77 25.09.2007 23:19:18 | |
---|
Häpeä noiden bändien -onneksi taaksejäänyttä- kuuntelemista kohtaan johtuu Bodom ja In Flames-fanien itsetään antaman nolon kuvan takia. TUNTEMANI kyseisten bändien fanit eivät tiedä musiikista mitään eivätkä myöskään arvosta musiikkia. No minkä takia TUNTEMASI kyseisten bändien fanit sitten kuuntelevat kyseisiä bändejä vaikka eivät arvosta musiikkia tai eivät tiedä siitä mitään? Toisaalta olenhan minäkin aivokirurgi ja äidin kielen opettaja vaikka en tiedä niistä mitään. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
hullu_ukko 25.09.2007 23:26:18 | |
---|
Kerropa nyt, mitä oikeasti yrität/haluat sanoa. Pointti 1: Poserit kuuntelee Bodomia ja In Flamesia, joten niiden musiikki on paskaa. Pointti 2: Poserit ei ymmärrä musiikista mitään. Pointti 3: Kuuntelen muutakin kuin heviä! Eiku siis metallia.. Pointti 4: Hevi on ihan tyhmää posersanastoa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Dimefield 25.09.2007 23:29:45 | |
---|
fanien itsetään antaman nolon kuvan takia Miksi musiikkia pitää ylipäätään arvostella sen mukaan mitä MUUT ihmiset ovat siitä mieltä? Minä en ainakaan anna muiden päättää mitä musiikkia saan kuunnella ja mitä en sen mukaan miten muut niihin reagoivat tai millaisia faneja tietyillä bändeillä on. Ei ne muut fanit tuolla minun kammarissa ole sitä musiikkia kuntelemassa minun kanssa. |
Ristihuuli 25.09.2007 23:33:15 | |
---|
Miksi musiikkia pitää ylipäätään arvostella sen mukaan mitä MUUT ihmiset ovat siitä mieltä? Minä en ainakaan anna muiden päättää mitä musiikkia saan kuunnella ja mitä en sen mukaan miten muut niihin reagoivat tai millaisia faneja tietyillä bändeillä on. Ei ne muut fanit tuolla minun kammarissa ole sitä musiikkia kuntelemassa minun kanssa. nää on tärkeitä asioita... yläasteiässä, kun ei vielä tarvitse huolehtia esim. veronmaksusta ja maailmanpolitiikasta, populaarimusiikki yms. on se asia johon voi suhtautua yhtä suurella vakavuudella kuin aiemmin mainittuihin asioihin. suhteellisuudentaju seuraa sitten perässä... |
Pelsi 25.09.2007 23:55:46 | |
---|
Niin ja mielestäni sana "hevi" on vaan niin äärimmäisen typerä. En ole ikinä IRL kuullut kenenkään metallimusiikkia tuntevan käyttävän tuota sanaa. Paitsi ehkä läpällä. Vastaava huono ilmaisu on esim. "saatanan-palvonta möykkä" joka on jonkun käsitys bläkkiksestä. "Hevi"-sana on ihan kelpo ilmaisu tuolle raskaammalle rock-musiikin alakategorialle, mutta sekin on nyt median toitottamisen myötä mennyt vähän pilalle. Sitä paitsi käsittääkseni hevi ja metalli määrittelevät hiukan eri musatyylejäkin (joskin raja on monesti aika häilyvä), metallin ollessa hiukan ankarampaa jyystöä kun taas hevi voi olla sellaista Whitesnake-tyyppistä imelääkin meininkiä. Mutta määrittelyjähän nämäkin taas ovat. En mä edelleenkään ymmärrä, miksi hävetä menneisyyden suosikkeja. Ei se tee kenestäkään sen kovempaa tai hyvän päälle paremmin ymmärtävää jätkää, jos lopettaa jonkun tietyn bändin kuuntelemisen joidenkin muiden mielipiteiden vuoksi. Olen varmasti kasvanut sekä henkisesti että musiikillisesti niistä ajoista, kun räkä poskella ja paska housussa kuunneltiin 90-luvun diskohittejä, mutta en mä sitäkään häpeä. Se diskohumppa oli oman aikansa heijastusta. |