LexaR 25.09.2007 11:02:59 | |
---|
Kuiskaa syy miksi epäilet itseäsi Seuraaksesi polkua rohkeuteen ja voimaan Hautaa hämmästys painajaistesi hyllyyn Ei mitään pelättävää muuta kuin pelko itse Näytä minulle sitoomuksesi näyttää sydämesi Ylittää hämmästyksesi ja tulla rohkeaksi Hukuta hämmästys sinisiin syvyyksiisi Pelko ei ole vihollisesi vaan voitettava liittolaisesi Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
-RaT- 25.09.2007 11:15:50 | |
---|
Rotting Christ: Phobos' Synagogue? "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
LexaR 25.09.2007 11:22:50 | |
---|
Rotting Christ: Phobos' Synagogue? Juu-u. Sakiksen englanninääntämys aiheuttaa aina huvitusta kyseisessä biisissä. Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
-RaT- 25.09.2007 12:02:53 | |
---|
Jotta tämänkertainen vastaus hyväksytään on se esitettävä muodossa esittäjä: biisi; levyn nimi ;) Mikä seisoo edessäni? Tumma hahmo osoittaen minua Käännyn ympäri, lähden karkuun Selviää että olen valittu Voi ei! Iso tulisilmäinen musta hahmo Paljastaa ihmisille heidän halunsa Saatana istuu siellä, hän hymyilee Katselee liekkien kohoavan Voi ei, Jumala, auta minua! Onko tämä loppu, ystäväni? Saatana tulee kulman takaa Ihmiset juoksevat peloissaan Heidän olisi syytä varoa! Ei, ei, ei! "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Toveri 25.09.2007 12:06:53 | |
---|
Jotta tämänkertainen vastaus hyväksytään on se esitettävä muodossa ;) Mikä seisoo edessäni? Tumma hahmo osoittaen minua Käännyn ympäri, lähden karkuun Selviää että olen valittu Voi ei! Iso tulisilmäinen musta hahmo Paljastaa ihmisille heidän halunsa Saatana istuu siellä, hän hymyilee Katselee liekkien kohoavan Voi ei, Jumala, auta minua! Onko tämä loppu, ystäväni? Saatana tulee kulman takaa Ihmiset juoksevat peloissaan Heidän olisi syytä varoa! Ei, ei, ei! Black Sabbath; Black Sabbath; Black Sabbath Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
-RaT- 25.09.2007 12:07:28 | |
---|
Ai oliko helppo? Go ahead. "Äiti, miks toi setä näyttää ihan tädiltä?" |
Toveri 25.09.2007 12:16:23 | |
---|
Ote kappaleen keskivaiheilta. "Häijy kierto säilyy silti Jatkuva rykelmäpano, veritahroja Tietämättömyys, tapat Jumalan vuoksi Ilmaisu ei sallittu Mokasit sen Noilla äidinnussimispeleilläsi Muistatko kun sanoin olevani niin häpeissäni? No, mikään ei ole muuttunut. Minä vihaan kaikkia." Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
slipkorn 25.09.2007 16:22:57 | |
---|
Ote kappaleen keskivaiheilta. "Häijy kierto säilyy silti Jatkuva rykelmäpano, veritahroja Tietämättömyys, tapat Jumalan vuoksi Ilmaisu ei sallittu Mokasit sen Noilla äidinnussimispeleilläsi Muistatko kun sanoin olevani niin häpeissäni? No, mikään ei ole muuttunut. Minä vihaan kaikkia." Chimaira - Pure Hatred |
Toveri 25.09.2007 16:56:41 | |
---|
Chimaira - Pure Hatred Näinhän se on. Romantikkoitkijät #2
100 hetero -kerho
slipkorn 25.09.2007 17:26:34 | |
---|
Kuka on täällä pitelemässä kättäsi? Pimeässä missä kukaan ei vastaa puhelimeen Kuolleista puheen ollen kun punainen valo pirisee älä hätäänny Joku on kuolemaisillaan ilman ketään jolle puhua Toisin kuin ne, joita kuljetetaan käytävillä Alku lopussa Loppu alussa Ja aurinko odottaa |
Gabroth 25.09.2007 17:36:31 | |
---|
Kuka on täällä pitelemässä kättäsi? Pimeässä missä kukaan ei vastaa puhelimeen Kuolleista puheen ollen kun punainen valo pirisee älä hätäänny Joku on kuolemaisillaan ilman ketään jolle puhua Toisin kuin ne, joita kuljetetaan käytävillä Alku lopussa Loppu alussa Ja aurinko odottaa Ulver - Your Call |
Ulver - Your Call Pitää paikkaansa. |
Gabroth 26.09.2007 17:05:15 | |
---|
Valon aaveet tässä Valon aaveet tässä nyt Valon aaveet tässä Ja ne edelleen ratsastavat Abstraktien äänien ja näkyjen ylivaloittunut aavikko, Ne etsivät maata ja taivasta. Jäätyneitä, hetkessä heidät sidotaan. Hengettömiä he ovat ja edelleen ratsastavat Valon aaveet tässä Valon aaveet tässä nyt Valon aaveet tässä Ja ne edelleen ratsastavat Surrealistisia näkyjä verestä vuotaville silmille Avautuen ja sulkeutuen leveästi. Jos yritän niin nousen Valon aaveiden kanssa Jos yritän niin nousen Valon aaveiden kanssa |
Gabroth 27.09.2007 13:49:25 (muokattu 27.09.2007 13:49:54) | |
---|
Vihjeeksi sanottakoon, että bändi on Islannista suomalaisella levy-yhtiöllä. |
Tobby 27.09.2007 15:10:42 | |
---|
Solstafir - Ghosts of Light?? Rot In Piss |
Gabroth 27.09.2007 19:02:41 | |
---|
Solstafir - Ghosts of Light?? Oikeinhan se |
Tobby 27.09.2007 23:18:16 | |
---|
Näen elämän eroosion. Se saa intohimoni palamaan. Elämä aina häivettyy pois. Kuolema jää iäksi ajoin. Ruumit heidän arkuissaan. Lepäävätkö he ikuisessa rauhassa? He nukkuvat bakteerin(?) kanssa. Onko tämä kuolleiden oikeus? Hautajaisseremonian raaka sivu. Kristityt itkevät, menetetyille. He eivät ymmärrä, heidän pitäisi kadehtia heitä! Kuolleet tietävät, onko olemassa paratiisi? Vai pitäisikö meidän tuntea, kiirastuli?! Avaan haudan, ihailen mätää. Voin tuntea jonkun tuonpuoleisen läsnäolon. Iljettävän löyhkän kauneus. Siivet kuihtuneesta ihosta Ruumiin pyhä kauneus Jumalallinen näky tuijottaa minua Kuolleinen, kunniotus mätänemiselle Kuolleinen, kunniotus löyhkälle Minä polvistun, ennen kuolemaa. Minä Rukoilen, ennen kuolleita. Minä tiedän, että he nousevat Minä pelkään, vitsausta. Minä kunnioitan, kuolleiden voimaa. Rot In Piss |
LexaR 28.09.2007 09:56:26 | |
---|
Näen elämän eroosion. Se saa intohimoni palamaan. Elämä aina häivettyy pois. Kuolema jää iäksi ajoin. Amorphis - Vulgar Necrolatry Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti... |
reos 28.09.2007 12:05:36 | |
---|
Näen elämän eroosion. Se saa intohimoni palamaan. Elämä aina häivettyy pois. Kuolema jää iäksi ajoin. Abhorrence - Vulgar Necrolatry basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Tobby 28.09.2007 22:39:36 | |
---|
Abhorrence - Vulgar Necrolatry Reos oli oikea(mma)ssa ;) Rot In Piss |