Juzzu 25.09.2007 15:53:14 | |
---|
Kyllä mäkin oon Nykäsen Matin nähny jyväskyläisenä aika monta kertaa erinäisissä tavallisissa ja mystisissä tilanteissa, mutta kuitenkin katsoin DVD:ltä mielenkiinnolla Matti-lehvan vaikkei siinäkään nyt kovin inhorealistisesti asioita käsitelty. Huu keörs. Viihdettä tai ei, totta tai ei, kyllä ihmiset noita katselee. Varmaan itsekin tuon Hurrikaanisen näen jossain vaiheessa, tosin elokuviin asti tuskin viitsii vaivautua. |
Nazareth 25.09.2007 16:09:05 | |
---|
Kattoisin sen takia että näkis minkälainen siitä tuli. "Never had any bad head." - Homer Johnson |
En ainakaan elokuviin aio mennä katsomaan. Koska mua ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa kotimainen elokuva. Toiseksi, se on sitä samaa kaavaa mitä kaikki muut kotimaiset leffat on. Eli panemista, typeriä hokemia (joita saa kuulla kokoajan jokapaikassa leffan ilmestymisen jälkeen) ja samat näyttelijät joka vitun kotimaisessa. |
Leikari 25.09.2007 17:25:07 | |
---|
Tuollainen jälkikäteen tehty fiktiopaska ei ole sama, kuin mitä SINÄ olet saanut kokea, ja haluat tuoda sen esiin. Niinkö? ymmärsit ja tulkitsit väärin |
nikomati 25.09.2007 17:42:27 | |
---|
ennemminkin kysyisin, että miksi en katsoisi kyseistä elokuvaa. jos bändi olisi helvetin tärkeä minulle, niin sitä suuremmalla syyllä halajaisin nähdä mitä on saatu aikaan elokuvaosastolla. koskaan ei voi olla liian gay |
DJKaaos 25.09.2007 18:32:32 | |
---|
Miksi elokuvaan - sehän ei edes ole totta, vaan yleisölle syötettävä toivomusmielikuva, mytologiasta kehitetty hollywoodistettua pintaliitotarinaa.
En aio leffaa mennä teatteriin katsomaan, mutta jahka kiekkona ilmestyy, niin varmasti tulee katsottua ja kyllä kyseinen leffa suoraan sanottuna kiinostaa. Pitäisikö tuon leffan olla täyttä totta - joku todella faktapitoinen ja kireä dokumentti? Ei helvetissä.
Minä olen minä. |
Ali 25.09.2007 21:49:36 | |
---|
Ai täällä oli omakin topic tälle. Pistetään tännekin copy-pastella omat lyhkäiset ajatukset leffasta. SPOILEREITA, ehkä. Ganes Suoraansanottuna huono leffa, vaikka odotukset olivatkin aika minimaaliset. Leffa yritti mielestäni olla liikaa, kuin mihin sillä oli mahdollisuuksia, ja koko ajan oli sellainen ylidramatisoitu tunnelma. Remun vaikean lapsuuden "ihannointi" otti pattiin koko leffan ajan. Lähes ainoa posiviitinen asia oli 50-70-lukujen suomikuva, jota tarjoiltiin paikoittain onnistuneesti. Lisäksi muutamat muusiikkiaiheiset vitsit saivat hymyilemään. */***** "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Mechanizm 25.09.2007 23:27:01 (muokattu 25.09.2007 23:33:58) | |
---|
Suoraansanottuna huono leffa, vaikka odotukset olivatkin aika minimaaliset. Leffa yritti mielestäni olla liikaa, kuin mihin sillä oli mahdollisuuksia, ja koko ajan oli sellainen ylidramatisoitu tunnelma. Remun vaikean lapsuuden "ihannointi" otti pattiin koko leffan ajan. Lähes ainoa posiviitinen asia oli 50-70-lukujen suomikuva, jota tarjoiltiin paikoittain onnistuneesti. Lisäksi muutamat muusiikkiaiheiset vitsit saivat hymyilemään. Tuosta lapsuusosiosta tuli itselleni mieleen Studio Julmahuvin "Roudasta rospuuttoon" -sketsi, sen verran ylivedetty se oli. Leffa oli omasta mielestäni "ihan ok", mikä on jollain tavalla pahin mahdollinen vaihtoehto. Ihan hyvää viihdettä kuitenkin, mutta ei mitään sen ihmeempää. Minulle Hurriganes ei ole koskaan ollut mikään kova juttu. Elokuvan nimeksi olisi sopinut paremmin "Remu". Itselleni elokuvan suurin puute oli täydellinen samaistumattomuus ja sympatian puute itse sankaria kohtaan. Se kai elämänkerran tarkoitus kuitenkin olisi. Toisaalta, Remun tinkimättömyys (ja samalla vittumaisuus) lieneekin se juttu, joka on elokuvan kantava teema. e: Oli vakavampi elokuva kuin odotin. CQB 241 |
Runar 26.09.2007 08:42:12 | |
---|
|
Lennu 26.09.2007 09:30:26 | |
---|
Onko Martti Suosalo Remu? Onko Aku Louhimies jossain tekemisissä leffan kanssa? Jos ei kumpaankin, niin en mene katsomaan. Jumantsukka kun vieläkin ärsyttää se makkaramainos, missä se Martti Suosalo wannabe siellä autossa älisi "vitsi, höhöhöö". Ihan selkeesti saanu pienenä liian vähän vitsaa. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
M-Juhana 26.09.2007 09:46:18 | |
---|
kait sitä voi etukäteen miettiä, että mihin sen 10 euroa ja 1,5 tuntia käyttää - ainakin minä kohtaan päivittäin tarjontaa sekä rahan- että ajanmenon suhteen enemmän kuin ehtii tai on varaa kuluttaa - - Jos sä ajattelet kuluttamisesta näin, niin olisit voinut valita aiheeksi ihan minkä vaan kulutushyödykeen. Nyt otit malliksi Ganes leffan. Yhtä hyvin olisit voinut valita avautumisen aiheeksi vaikka Matin ja Tepon uuden levyn. :-) TÖISSÄ |
reos 26.09.2007 11:40:02 | |
---|
minulla ei ole mitään sitä vastaan, että Ganeseista on tehty elokuva - puffin perusteella vaan ei tiedä odottaa mitään hyvää! Ymmärrän jos et halua nähdä leffaa kun et usko että 3) Elokuva on varmaan hyvä kun siitä on jo niin paljon kirjoitettu, tai ainakaan mennä leffaan sitä katsomaan ja maksaa siitä 10e, mutta kuitenkin jäät odottamaan sen pari vuotta, että leffa tulee telkkariin, jotta voit katsoa sen kun 4) Pitäähän se nähdä kun kaikki muutkin menevät sen katsomaan enkä halua jäädä ulkopuoliseksi. Olin itse aika samoilla linjoilla, että ei kiinnosta nämä suomisankarielokuvat, mutta tämä yleinen negatiivisuus asenne on saanut ajatuksen heräämän Ganesin kohdalla, Ehkä olen ollutkin turhan asennoitunut valmiiksi teilaamaan koko paskan. Toisaalta ja loppujen lopuksi, se on vaan leffa, tai "menestyselokuva", joka on perustunut suosittuun/tunnettuun tosielämän hahmoon, joten mitä siitä pitää internetissä jauhaa. Valitsen vaihtoehdon 10) En katso, Ostan Yessin Close to the edge LP:n divarista. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Ali 26.09.2007 13:38:37 | |
---|
Valitsen vaihtoehdon 10) En katso, Ostan Yessin Close to the edge LP:n divarista. Tai miten olisi King Crimsonin In The Court of Crimson King? Levy vilahtaa leffassa. :D "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
-J 26.09.2007 15:14:09 | |
---|
Bändi on helvetin tärkeä minulle. En aio jättää tätä leffaa katsomatta mistään hinnasta. |
samsonov 28.09.2007 23:30:24 (muokattu 28.09.2007 23:30:44) | |
---|
Bändi on helvetin tärkeä minulle. En aio jättää tätä leffaa katsomatta mistään hinnasta. Eikä kannatakkaa jättää. Oli kyl makia leffa :P Täätyy myöntää et on jo ärsyttäny ku tota on survonu joka raosta viime kuukaudet. Ei mainoskatkoa ilman Ganes-mainosta. Mut on se sen arvonen. |
Heissi 29.09.2007 00:03:56 | |
---|
Tuosta lapsuusosiosta tuli itselleni mieleen Studio Julmahuvin "Roudasta rospuuttoon" -sketsi, sen verran ylivedetty se oli. Ei pystynyt kunnolla keskittymään edes kun hihittelin juurikin samalle leffan alkupuolen ajan. Tommi Korpela on paras. Ihan viihdyttävä oli. Milonoffille 5 tähteä, leffalle joku kolme. Score oli ihan hirveä. "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Oceancalibra 29.09.2007 09:13:30 | |
---|
Joo eilen käytiin katsomassa Ganes -leffa ja täytyy sanoa, että oli aivan mahtava! Mitä tulee Albertin rooliin - se oli loistava, herkkä ja mahtava kitaristi Mitä tulee Cissen rooliin - hyvin veti, plussat I Will Staysta Mitä tulee Remun rooliin - jumalainen esitys Eero Milonoffilta. Jos miinuksia pitäisi jostain repiä, niin Get On intro :) Arvosanaksi antaisin 8. En ole ennustaja, olen toimitusjohtaja.
-Pentti Matikainen |
nipatzki 29.09.2007 11:08:43 | |
---|
Elokuva kerto enemmänkin Remusta, eikä suinkaan Hurriganesista ja sen eri vaiheista. Suurin miinus elokuvassa oli Albert Järvisestä tehty "hölmöläinen" eli ei vastannut oikeaa Järvistä lainkaan, paitsi se että se osas skulaa skittaa hyvin. Plussaa oli se että ylipäätään tehdään suomalaisen rokin kuninkaista elokuva ja muistetaan näitä mahtavia muusikoita. |
jannu 29.09.2007 16:16:12 | |
---|
Elokuva kerto enemmänkin Remusta, eikä suinkaan Hurriganesista ja sen eri vaiheista. Suurin miinus elokuvassa oli Albert Järvisestä tehty "hölmöläinen" eli ei vastannut oikeaa Järvistä lainkaan, paitsi se että se osas skulaa skittaa hyvin. Plussaa oli se että ylipäätään tehdään suomalaisen rokin kuninkaista elokuva ja muistetaan näitä mahtavia muusikoita. Tunsitko sä sitten Albert Järvisen? "Most people don't realize that two large pieces of coral painted brown and attached to his skull with common wood screws would make a child look like a deer."
-Kurt Cobain
Kain |
nipatzki 29.09.2007 16:34:05 | |
---|
Tunsitko sä sitten Albert Järvisen? En tuntenut. |