Aihe: Varaosia OFR tallaan?
1
corc
25.09.2007 12:56:11
Elikkäs tarttisin varaosia original floyd rose tallaan. Tarkemmin varaosan, enkä osia. Mistähän moista kannattais kysellä? Perus hienosäätöruuvit ja kammet näkyy olevan useammankin liikkeen hyllyssä, mutta mä tarttisin sen kierteisen sylinterin johon kampi ruuvataan kiinni.

Koitin haulla hakea oisko jollain ollu vastaavia ongelmia, mutta en löytäny.
DZN
25.09.2007 13:44:01
Musamaailmassa on floikan varaosta. Kannattaa kysellä myös paikallisesta musiikkiliikkeestä, heidän pitäisi tilata tarvittavat osat myös.

Ulkomailla Rockinger.de on hyvin nopea ja varma toimittamaan. Ebaystä löytää osat myös jos luottokortti käytössä.
Aka. Dino and 6077dino
Metsämies
25.09.2007 16:09:00
Mulla halkesi vähän aikaa sitten se osa mihin kampi ruuvataan kiinni. Niin sillon F-musiikissa korjasivat paikan päällä takuuna niin eiköhän siellä olisi niitä kyseisiä osia. Eli se osa missä on kierteet ja tallan puolella ei kammessa.
R.I.P. Jimi Hendrix
Skebaristi
25.09.2007 16:16:27

Onko muilla käynyt niin, että kammen kiinnitys löystyy? Ostin tuossa kesäkuussa horizoniin schallerin kammen ja se on jo nyt alkanut "hölskyä". Meinaa vähän häiritä, kun ei kampi pysy vaaka tasossa, vaan valahtaa alas. Myöskään fluttereihin ja muihin kikkailuhin ei oikein saa enää samaa tatsia. Saisikohan tuota jotenkin korjattua, vai pitääkö ostaa taas uusi?
Möö
McNulty
25.09.2007 16:48:27
Millbrookista saa OFR:n varaosia.
Tottakai olen järjissäni - pienet äänet sanovat niin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)