Aihe: David Palmer(Jethro Tull)-->Dee
1
Dunga
27.01.2004 12:59:03
David Palmer, brittiläisen rockyhtye Jethro Tullin entinen jäsen, on ollut sukupuolenvaihdosleikkauksessa. Nyt hän levyttää Dee-nimisenä naisena. Palmer on vaihtanut partansa pitkiin, vaaleisiin hiuksiin ja meikkiin haluttuaan olla nainen kolmivuotiaasta saakka.

- Haluan, että minua arvostellaan vain musiikillisesti, en muuten, sanoo Palmer. - Muutkin kuin tohvelisankarit haluavat tehdä tämän. Tyttönä oleminen on paljon syvällisempää, hän sanoo.

Ian Anderson, Jethro Tullin laulaja, sanoo toivovansa, että ihailijat hyväksyvät Deen naisena. - Kuten monista muistakin, jotka ovat tunteneet Davidin kolmen vuosikymmenen ajan partasuisena, piippua polttavana miehisenä miehenä, myös minusta oli vaikeaa ymmärtää se ensin, sanoo Anderson. - Mutta tuen täysin hänen päätöstään aloittaa uusi elämä naisena.

-Mtv3.fi-

Mitäs tohon nyt sanoa muuta kuin, että jos tykkää niin tulta(tai puukkoa) munille kirjaimellisesti.
"...käytsä mulle. mä pogoon sut ojaan vitu hippi." [Lennu]
aikavaikea
27.01.2004 13:05:57
Mikäs siinä, jos tuolta tuntuu. Tämä yksi kohta vain hiukan herätti hilpeyttäni: "Tyttönä oleminen on paljon syvällisempää, hän sanoo."
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
Aerodactev
27.01.2004 13:09:14 (muokattu 27.01.2004 13:12:46)
Mikäs siinä, ei se esim. hänen hienoja orkesterisovituksiaan JT:n levyille muuta.

Huvittavaa oli kyllä katsoa äsken Heavy Horsesin takakannen kuvaa, ei oikein pystyisi ajattelemaan miltä naisena näyttäisi.

EDIT: Ai joo, sex-change = progressive.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)