BigPapa 24.09.2007 21:52:33 (muokattu 24.09.2007 21:57:22) | |
---|
Ehhehee! Juhlaskaban tausta on loistavuutta :-D Nyt tosiaan erottuu jyvät akanoista, mutta pakko se on tähän osallistua siitä huolimatta. Ei tota osallistumista sit kuitenkaan voitu jatkaa viikonlopun yli :-/ Hyvä tausta joo, mut en lähtis tähän jyvät - akanajuttuun, vaan nautiskelen mielummin tyylien laajasta kirjosta. edit. mites noi synamatot vai kuuliko vanha väärin...eikä siinä mitään, ajattelin vaan että olis ollu vaan se kitara, mulle ihan se ja sama. The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
-AjA- 24.09.2007 22:13:55 | |
---|
..mut en lähtis tähän jyvät - akanajuttuun, vaan nautiskelen mielummin tyylien laajasta kirjosta. No toki, mutta kyllähän tämmönen ilman taustaa soolon soittaminen on melkonen homma, jotta se kuulostaa hyvältä. Loppuu meikältä kädet kesken :-) |
Hyvä tausta joo, mut en lähtis tähän jyvät - akanajuttuun, vaan nautiskelen mielummin tyylien laajasta kirjosta. edit. mites noi synamatot vai kuuliko vanha väärin...eikä siinä mitään, ajattelin vaan että olis ollu vaan se kitara, mulle ihan se ja sama. Juu ei ja kyllä mutta!Mitkä synamatot? Ilman taustaa kun vedetään, niin usein jo ekasta äänestä kuulee missä mennään!Soiton puhtaus, tatsi, saundit... Ambiesa vois ruveta väsään jo sitä seuraavaa taustaa, siksi vakuuttava veto tuo oli...tai olihan noita jo valmiinakin;-) I`ll get my coat! No ei vaan, mutta totta toinen puoli...sitten alkaa kootut selitykset; mun kitaran nauhat on niin kuluneet että en ehkä osallistu, koska vien skitan huomenna joko uudelleen nauhoitettavaksi tai sitten nauhat vaan hiotaan, jos se riittää!Pakko viedä nyt, lauantaina on seuraava keikka...jos se nyt siihenkään kerkiää. No, huomenna kuulen tuomion, oishan mulla tuo nylonkielinen kyllä, jos sillä sitten vetäis jotain.. |
Lennu 24.09.2007 23:28:13 | |
---|
Mistä muljuttimesta lähtee tollasii soundeja? Haluu kans! Hehhee! Klikkasin summamutikassa Guitarrigista jonkun soundin ja olin että vitu joo, tällä mennään. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Ambitus 24.09.2007 23:49:18 | |
---|
Hehhee! Klikkasin summamutikassa Guitarrigista jonkun soundin ja olin että vitu joo, tällä mennään. Et sattuis muistaa mikä soundi se oli!?! Olikse ihan preseteissä vai ruuvasitko fiiliksellä itse? Sain ite juuri hommattua Guitarrigin enkä oo ehtiny yhtään tutustua siihen. Nyt pitää kyl ottaa asiakseen ja kollaa se softa läpi, jos siit saa tollasii ihanan häiriintyneitä pesukonesoundeja ulos! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Lennu 25.09.2007 00:01:13 | |
---|
Et sattuis muistaa mikä soundi se oli!?! Olikse ihan preseteissä vai ruuvasitko fiiliksellä itse? Sain ite juuri hommattua Guitarrigin enkä oo ehtiny yhtään tutustua siihen. Nyt pitää kyl ottaa asiakseen ja kollaa se softa läpi, jos siit saa tollasii ihanan häiriintyneitä pesukonesoundeja ulos! Tsekkasin. Se on Best of guitar rig 1, ja soundi Arpeggio Delays. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
velsa 25.09.2007 00:31:10 | |
---|
Kauas on pitkä matka........ |
mos6581 25.09.2007 00:41:17 (muokattu 25.09.2007 00:55:30) | |
---|
Vähän venähti. Pahoittelut. http://mp3.jucciz.com/other/jucciz100.mp3 Joo ei haittaa, aivan mahtava veto! Noi videovedot on kans aina kivoja, pystyy apinoimaan tulevaisuudessa aina juttuja ku näkee miten ne o vedetty hehe. Taitaa tosin olla vähä eri liigassa nuo Ambituksen jutut, ei mun vasen käsi kykene soittamaan ku maksimissaa 2 nuottia sekunnissa. :) |
Ambitus 25.09.2007 02:32:13 | |
---|
Tsekkasin. Se on Best of guitar rig 1, ja soundi Arpeggio Delays. aahhahahaaa!!! Ihanaa! täs pienis bissehuuruis vierähti äkkii parisen tuntii ton soundin kanssa! Ihan mieletön!!! Tollahan Guitarrigillä saa kaikenlaisii hullunhauskoja muljutuksia aikaseks! Ihan kiileri softa!!! Kiitti älyttömästi vinkistä! Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? |
Lennu 25.09.2007 14:28:11 | |
---|
aahhahahaaa!!! Ihanaa! täs pienis bissehuuruis vierähti äkkii parisen tuntii ton soundin kanssa! Ihan mieletön!!! Tollahan Guitarrigillä saa kaikenlaisii hullunhauskoja muljutuksia aikaseks! Ihan kiileri softa!!! Kiitti älyttömästi vinkistä! Eipä kestä, samoin meni mulla, hehee. Se enveloper on iha sika hauska. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
sulevi 25.09.2007 14:54:38 | |
---|
Osallistumisaikaa on PERJANTAI 28.9.07 klo 23.59 saakka! voisiko tätä edes viikolla jatkaa? |
Johnnycaster 25.09.2007 15:34:44 | |
---|
Pitäsköhän vetää jotain Keiji Haino-henkistä matskua juhlan kunniaksi? |
BigPapa 25.09.2007 15:40:22 (muokattu 25.09.2007 15:42:14) | |
---|
Pitäsköhän vetää jotain Keiji Haino-henkistä matskua juhlan kunniaksi? En tiijä mut juhlan kunniaks mie heivasin blyyssin ja vedin Speedy-henkisen vedon...hoho!!!! The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
J.Hollström 25.09.2007 15:48:18 | |
---|
En tiijä mut juhlan kunniaks mie heivasin blyyssin ja vedin Speedy-henkisen vedon...hoho!!!! Taitaa olla Pertti Keinoselta pöllitty veto. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
BigPapa 25.09.2007 16:35:32 | |
---|
Taitaa olla Pertti Keinoselta pöllitty veto. Speedy on yksi innoittavimmista esikuvista... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
BigPapa 25.09.2007 19:32:07 | |
---|
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
-AjA- 25.09.2007 20:39:41 (muokattu 25.09.2007 20:42:32) | |
---|
http://data2.naurunappula.com/m/a30 ... velsa%2Fsoolo%20skaba%20-%20100.mp3 yksin jammailu on tylsää........!! Voi perkele, että on Velsalla hieno veto! Mistä noin helvetin hyvä saundi irtoaa? Vähän kokeilevampaa satasen kunniaksi: http://www.zeeroovers.com/johnnycaster_sooloskaba100.mp3 Hahaa, melko häiriintynyttä settiä :-D Aika progea On kyllä muutenkin helvetin hyvä meininki tässä skabassa. Jos vielä skaban vetäjälle voisi esittää pienen toivomuksen, niin jatkettaisko osallistumisaikaa ainakin ton viikonlopun yli? Jooko pliis? Etsäviitsisitsä? :-) (edit) Muah, piti oikein tarkistaa pariin kertaan toi BigPapan linkki :-D Papa on sairaan nopee!! |
BigPapa 25.09.2007 20:57:05 (muokattu 25.09.2007 20:57:22) | |
---|
Muah, piti oikein tarkistaa pariin kertaan toi BigPapan linkki :-D Papa on sairaan nopee!! Prkl kun tahtoo täpätessä toi tukka sotkeentuu kielten väliin....jee jee....bissee.... The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. |
-AjA- 25.09.2007 21:02:16 | |
---|
....jee jee....bissee.... Kyl, sitä juuri. Kippis! |
velsa 25.09.2007 22:10:19 (muokattu 25.09.2007 22:10:36) | |
---|
Voi perkele, että on Velsalla hieno veto! Mistä noin helvetin hyvä saundi irtoaa? Amplitube 2.0 softasta......se on ihan ok tommonen guitar rigin tyylinen skeba softa..... Kauas on pitkä matka........ |