Pallo-Kala 24.09.2007 21:06:59 | |
---|
Olen katsellut tuota screamer comboa käytettynä. Täällä on puhuttu että taakaa avonaisesta combosta ei tarpeeksi murinaa. Ajattelin että jos tuonne screamerin taakse tyrkkäisi vanerin niin hoituisiko homma näin? Tuo nuppi ja kaappi oli kyllä paras vaihtoehto, mutta sillä tämä firma menisi kyllä konkurssiin. |
Antti1 24.09.2007 21:09:12 | |
---|
Tuo nuppi ja kaappi oli kyllä paras vaihtoehto, mutta sillä tämä firma menisi kyllä konkurssiin. Se firma menee myös konkurssiin siitä, että sä suljet sen combon ilmanvahdosta suuren osan. Ei noin pienestä ja muutoinkin alapäästään vähän laihasoundisesta purkista saa mitään rectoa vaneria lisäämällä. Ainoa vaihtoehto on ostaa botnekas lisäkaappi mun mielestä. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
mhaarala 24.09.2007 21:11:06 | |
---|
En suosittele muuttamaan combon takaa avonaista rakennetta suljetuksi, koska silloin putket eivät saa tarvitsemaansa jäähdytysilmaa. Voipi aiheuttaa kalliinkin laskun... mielestäni screamerista saa ihan hyvän soundin ilman lisäkaappiakin kun vähän säätää ja kun on oikeat mikit. Viime keikalla lainassa ollut ESP Horizon FR ainakin toimi sen kanssa tosi hienosti. Kunhan vain saa avattua volumeja vähän niin johan alkaa rähjäämään. Hetken kävi itseasiassa mielessä pistää ValveKingi myyntiin kun kuulin että kaveri olisi myymässä Screameriaan pois... :P Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Pallo-Kala 24.09.2007 21:12:43 | |
---|
Eli se on sitten selvä. Nyt ei auta muu kun käydä säästämään lisää. |
Antti1 24.09.2007 21:14:51 (muokattu 24.09.2007 21:15:28) | |
---|
Nyt ei auta muu kun käydä säästämään lisää. Voithan sä ostaa sen combon, pärjäillä sillä tuskissasi, sitten ostaa lisäkaapin ja olla tuskissasi, kun ei ole nuppia. Sitten voit vaihtaa combon nupiksi ja olla tyytyväinen. Vaihtoehtoisesti voit säästää hetken lisää rahaa, ostaa käytetyn nupin ja kaapin, jonka jälkeen olet tyytyväinen niiden kanssa. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Mhaarala sulla kun on toi valvekingi niin oisiko se hyvä vaihtoehto. Riittäis ainakii rahat viel kaappii. |
Pallo-Kala 24.09.2007 21:16:29 | |
---|
Vaihtoehtoisesti voit säästää hetken lisää rahaa, ostaa käytetyn nupin ja kaapin, jonka jälkeen olet tyytyväinen niiden kanssa. Se kun taas on aika vaikeaa löytää toi nuppi käytettynä. Kun on näkynyt noita kompoja vain myynnissä. |
Antti1 24.09.2007 21:16:40 (muokattu 24.09.2007 21:17:34) | |
---|
Mä en oo mhaarala, mutta vastaan silti. Noi kaksi on soundeiltaan aivan eri maailmoista, ei niitä juuri parane vertailla. Mä omistin Screamerin muutaman vuoden ja bändikaverilla on ollut pitkään Valveking. Sillä kokemuksella sanoisin, etten ikipäivänä ottaisi Valvekingiä Screamerin sijasta. EDIT: Mitä taas tulee löytämiseen, niin sullahan on säästäessä hyvää aikaa etsiä. Kyllä niitä liikkuu. Ilmoittelet itsestäsi ja halukkuudesta vaan tarpeeksi näkyvästi. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Pallo-Kala 24.09.2007 21:18:23 | |
---|
Mä en oo mhaarala, mutta vastaan silti. Noi kaksi on soundeiltaan aivan eri maailmoista, ei niitä juuri parane vertailla. Mä omistin Screamerin muutaman vuoden ja bändikaverilla on ollut pitkään Valveking. Sillä kokemuksella sanoisin, etten ikipäivänä ottaisi Valvekingiä Screamerin sijasta. Selväksi tuli. Screameria olen testaillut ja se tuntui täydelliseltä minun tarpeisiini. |
Antti1 24.09.2007 21:19:48 | |
---|
Selväksi tuli. Screameria olen testaillut ja se tuntui täydelliseltä minun tarpeisiini. Toi tosin on mun mielipide vaan, ei se oo mikään laki tai jumalan sana. Jos Screamer on sulle täydellisen tuntuinen, niin epäilen sun pettyvän Valvekingin tarjoamaan soundimaailmaan. Se on huomattavasti tummempi, löysempi ja tiheäsäröisempi laitos. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
mhaarala 24.09.2007 21:55:43 (muokattu 24.09.2007 21:56:46) | |
---|
Mhaarala sulla kun on toi valvekingi niin oisiko se hyvä vaihtoehto. Riittäis ainakii rahat viel kaappii. No ValveKingissä on kyllä rutkasti enemmän alapäätä kuin Screamerissa ja hinta/laatu-suhteeltaan se on varmaan yksi parhaista tällä hetkellä. Ja ihan hyviä soundeja siitä on ongittu irti, ei siinä mitään... mutta kyllähän se on aika selvä asia että jos verrataan toisiinsa n. 450e ja 1000e koneita niin onhan niissä eroa. Suurin ero noiden kahden välillä on se, että Screamerista saa hyvin toimivan soundin ulos todella helposti. ValveKing vaatii enemmän huomiota ja säätämistä - ja varovaisuutta gainipotikan kanssa (ettei mene liian "tiheäksi" ja muhjuksi se särö, paljon riippuu tietysti kaapistakin..). Mutta niin kuin tuossa sanoin, melkein tekisi mieli pistää myyntiin tämä jos saisin sopivalla rahalla Screamer Combon tilalle... se kertonee ainakin omista prioriteeteistani näiden kahden välillä vaikka olenkin ollut ihan tyytyväinen omaani. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |