Aihe: Hevarius
1 2 3 4 57 8 9 10 1114 15 16 17 18
hullu_ukko
24.09.2007 16:13:26
Hohhoijjaa!

No niinpä hei!
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
hullu_ukko
24.09.2007 16:20:09
Onko kenties tylsää :D ?

Lievästi sanottuna. Paint ja huonot Immortal-kuvamuokkaukset estävät onneksi täydellisen kuoleman.

Ja tää koko keskustelu on kyl niin läppä.. "en oo mikää anksteinihevari ku täytin just 15 ja kuuntelen ynderbläkdethbrutallihaveitsisilppurimusaa, joten vihaan edes sanaa hevi, juuri näin pojat ja tytöt :)

Läpäksi tämä keskustelu tietääkseni tehtiin. Välillä vaan joku ottaa vähän liian vakavasti tämän sillä onhan asia sentään niin, että hevi metal = serious business.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
dmntn
24.09.2007 16:26:47 (muokattu 24.09.2007 16:27:34)

Lievästi sanottuna. Paint ja huonot Immortal-kuvamuokkaukset estävät onneksi täydellisen kuoleman.

Eikun kuvahan on loistava.

EDIT: Ja mulla ei oo enää polkkatukkaa.
Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä. Paskakitaristit #7
Baraka
24.09.2007 16:32:00
Läpäksi tämä keskustelu tietääkseni tehtiin. Välillä vaan joku ottaa vähän liian vakavasti tämän sillä onhan asia sentään niin, että hevi metal = serious business.

Läppänä tän varmaan kaikki ottaakin :D jos ei ni oma moka
Quru
24.09.2007 17:25:24
Huuh, käytänpän jälleen törkeästi hyväkseni tilaisuutta kertoilla itsestäni ja omista näkemyksistäni, vaikka ketju onkin ohjautunut muuhun suuntaan. Tulossa sekalaista, polveilevaa tarinaa 15-vuotiaan pääasiassa heavymusiikkia kuuntelevan nuoren kynästä (näppäimistöstä). Olen saanut plussan jostain vastaavasta kirjoituksesta, joten jatkan käpistelyä, syyttäkää plussan antajaa että joudutte kestämään näitä.

Hevari. Termi joka on nykyään korvannut hippi-ilmaisun pitkätukkaisen mieshenkilön synonyymina. Ari Koivunen ja Lordi ovat tuoneet hard rockin ja kevyen powermetallin listoille, jossa se on tosin suomessa ollut aikaisemminkin. Nyt tästä on vain tullut mummojen, keski-ikäisten perheenäitien ja esikoululaisten musiikkia. Se ei toki ole huono juttu sinällään, kukin saa kuunnella mitä musiikkia haluaa, mutta sinällään ottaa päähän lokerointi hevariksi samaan lokeroon Ari Koivusta fanittavien kanssa, onhan kyse aivan eri musiikista. Ari laulaa power-metalliksi luokiteltavaa tavaraa, itse kuuntelen lähinnä thrash-metallia, aivan erilaista musiikkia kuin tämä idols-tähtemme edustaa.

Sinällään tällä lokeroinnilla ei ole väliä, en kuuntele musiikkia kuuluakseni tiettyyn ryhmään, kuuntelen tietynlaista musiikkia koska pidän siitä. Mielestäni ihmisille pitäisi kuitenkin kertoa myös muusta heavymusiikista kuin näistä listaykkösistä, lajeja on kuitenkin niin paljon. Jos sinulle tulee joku Hurriganesia fanittava vanhan polven rokkari kertomaan kuuntelevansa rockia, ei sinulle varmaan tule ensimmäisenä mieleen se teinityttöjen suosima Sunrise Avenue?

Hevarius itsessään on kuitenkin joillekin siinä määrin tärkeä imago-osa, että se menee jo naurettavuuksiin. Koen itseni ns. "hevariksi" puhtaasti sen perusteella, että kuuntelen hevimusiikkia. Pukeudun mustaan, mutta en siksi, että se "kuuluu hevareille". En käytä nahkatakkeja, maihareita tai valtavaa määrää ketjuja ja niittejä. Minulla on toki pitkä tukka, mutta pidän sitä usein ponnarilla, se on vaan paljon kätevämpi kuin letin auki roikottaminen "uskottavuuden" luomiseksi.
En juo kaljaa tai muutakaan alkoholijuomia (selittyy kyllä osittain nuorella iällä, vaikka monet ikäisistäni vetävätkin kännit joka viikonloppu), en polta tupakkaa. Tykkään kirjoittaa paljon, tykkään tunteideni ja mielipiteideni ilmaisemisesta, vaikka se olisikin "homojen hommaa". Väittäisin pystyväni peittoamaan sanallisessa mittelössä yhdeksän kymmenestä ikäisestäni pojasta. Homojakaan vastaan minulla ei ole mitään, itseasiassa pidän homomiehiä jopa paikoin reilusti fiksumpina keskustelukumppaneina kuin heteroja, koska tuntuu että he uskaltavat ja osaavat ilmaista itseään paljon paremmin. Homot uskaltavat olla oma itsensä, minäkin pyrin siihen. En peittele mielipiteitäni, sanon mitä ajattelen. Ehkä tämä kaikki ei sovin stereotypisen hevarin kuvaan. LISÄKSI, en ole musiikillisesti rajoittunut. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, kunhan se on hyvää. Omalla kohdallani hyvän piiriin kuuluvat todella vahvasti thrash-metal ja metalli yleensäkin, mutta kaikenlainen muukin mikä vain sattuu kolahtamaan.

Ja kyllä, käytän pipoa.
saastara
24.09.2007 18:00:11
Oppitunti nro. 2: Tr00-Kirkonpolttosaatanahevareilla ei ole tunteita (paitsi viha heitä syrjivää kuollutta yhteiskuntajärjestelmää kohtaan), joten heille ei tule paha mieli.

Tosihevari ei voi vihata yhteiskuntaa koska hän on niin nihilistinen, ettei häntä voisi kiinnostaa vähempää yhteiskunnan syrjintä.
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
Teksu
24.09.2007 18:02:45
En juo kaljaa tai muutakaan alkoholijuomia (selittyy kyllä osittain nuorella iällä, vaikka monet ikäisistäni vetävätkin kännit joka viikonloppu), en polta tupakkaa. Tykkään kirjoittaa paljon, tykkään tunteideni ja mielipiteideni ilmaisemisesta, vaikka se olisikin "homojen hommaa".

Kaljanjuominen, tupakanvetäminen, suvaitsemattomuus ja yleinen karskeus on ikäisellesi pojalle ihan normaaleja ominaisuuksia, nuoruuden tyhmyyksillä kokeillaan omia rajoja ja luodaan sosiaalisia kontakteja, joita tekstin yleisestä fiiliksestä päätellen tunnut kipeästi kaipaavan. Eikä sinun tarvitse noita pelätä ja torjua. Go with the flow :)
Äläkä mieti mitään "sanallisia mittelöitä", harva ikäisesi varmasti välittää ollenkaan verbaalisista taidoistasi, saat vain nokkiisi jos liian nokkelaksi ryhdyt :/

Elä nuoruutes täysillä, kadut muuten myöhemmin. Rässi ja kalja on muutenkin kaks niin toisistaan erottamatonta asiaa että ai stn.
kiip on thräshin!
saastara
24.09.2007 18:06:48
Kaljanjuominen, tupakanvetäminen, suvaitsemattomuus ja yleinen karskeus on ikäisellesi pojalle ihan normaaleja ominaisuuksia, nuoruuden tyhmyyksillä kokeillaan omia rajoja ja luodaan sosiaalisia kontakteja, joita tekstin yleisestä fiiliksestä päätellen tunnut kipeästi kaipaavan. Eikä sinun tarvitse noita pelätä ja torjua. Go with the flow :)
Äläkä mieti mitään "sanallisia mittelöitä", harva ikäisesi varmasti välittää ollenkaan verbaalisista taidoistasi, saat vain nokkiisi jos liian nokkelaksi ryhdyt :/

Elä nuoruutes täysillä, kadut muuten myöhemmin. Rässi ja kalja on muutenkin kaks niin toisistaan erottamatonta asiaa että ai stn.

Kenties moraalisesti maailmanhistorian arvellutavin postaus.. :D
Ei se koko vaan se tekniikka! Ja pyh, ei se tekniikka vaan se voima!
thaav
24.09.2007 18:51:06
Quru: *snip*

Ei jumalauta, mikä wimp/poser. Nyt haet pussikaljat ja menet muiden ikäistesi kanssa kuuntelemaan Slayeria puistoon.

Muistakaa heilua tyhmännäköisesti ja huutaa: "Eiiii vittuh mikä soolo!! Slayer on vittu paras ja kristityt pellejä!".
Raaagh hevi metal raagh
shovi
24.09.2007 19:07:13
Hevari. Termi joka on nykyään korvannut hippi-ilmaisun pitkätukkaisen mieshenkilön synonyymina. Ari Koivunen ja Lordi ovat tuoneet hard rockin ja kevyen powermetallin listoille, jossa se on tosin suomessa ollut aikaisemminkin. Nyt tästä on vain tullut mummojen, keski-ikäisten perheenäitien ja esikoululaisten musiikkia. Se ei toki ole huono juttu sinällään, kukin saa kuunnella mitä musiikkia haluaa, mutta sinällään ottaa päähän lokerointi hevariksi samaan lokeroon Ari Koivusta fanittavien kanssa, onhan kyse aivan eri musiikista. Ari laulaa power-metalliksi luokiteltavaa tavaraa, itse kuuntelen lähinnä thrash-metallia, aivan erilaista musiikkia kuin tämä idols-tähtemme edustaa.

Korvannut hippi-ilmaisun? No huh huh. Kyllä hippi hippi on aina hipille hippi ja hevari on hevarille hevari. En oikein jaksa uskoa, että pohjimmainen syy hevin listoille nousemiseen on Lordissa tai Koivusessa, ei ne nyt niin kovia ole. Hevi oli 80 -luvulla massojen musaa, nuorisomusiikkia siinä missä nykyään on toi sun alempana mainitsema Sunrise Avenue. Ne, jotka 70- ja 80 -luvuilla kuunnelleet sen ajan nuorisomusaa, ovat nyt noita "mummoja" ja keski-ikäisiä perheenäitejä. Niillä ei ole aikaa eikä kiinnostusta kahlata helvetillistä määrää jotain helvetin uskottavia hevibändejä. Ne haluaa hyvin tuotetun ja valmiiksi pureskellun iisin paketin, jota voi kuunnella tiskatessa ja nauttia siitä. Se on ihan okei. Musadiggarina mä en suostuisi tällaiseen, mutta jos ajattelen itseäni vaikkapa elokuvafriikin kannalta, mä olisin varmaan kamala jannu. Mitä menetänkään kun en katso ranskalaisia taide-elokuvia vaan jotain pliisuja jenkkikomedioita? Mä en vaan jaksa tutustua niihin, mä haluan viihdettä muutaman kerran viikossa puoli tuntia kerrallaan. Mitä esikouluikäisiin tulee, kyllähän poppihevi tarjoaa helppoja melodioita myös lapsille. Ei se thrashmetallikaan oikeasti kovin rankkaa kamaa ole, mä olen sitä soittanut tuollaisille 1-2 -luokkalaisille ja ne oli innoissaan. Sopivan menevää mutta yksinkertaista musaa.

Sinällään tällä lokeroinnilla ei ole väliä, en kuuntele musiikkia kuuluakseni tiettyyn ryhmään, kuuntelen tietynlaista musiikkia koska pidän siitä. Mielestäni ihmisille pitäisi kuitenkin kertoa myös muusta heavymusiikista kuin näistä listaykkösistä, lajeja on kuitenkin niin paljon. Jos sinulle tulee joku Hurriganesia fanittava vanhan polven rokkari kertomaan kuuntelevansa rockia, ei sinulle varmaan tule ensimmäisenä mieleen se teinityttöjen suosima Sunrise Avenue?

Kyllä ihmiset varmaan diggais jostain Angrasta siinä missä Koivusestakin, mut ongelma on siinä et ne ei halua paljon ajateltavaa. Musiikki on näille ihmisille viihdettä, mulle taidetta. Ei se väärin ole.

Hevarius itsessään on kuitenkin joillekin siinä määrin tärkeä imago-osa, että se menee jo naurettavuuksiin. Koen itseni ns. "hevariksi" puhtaasti sen perusteella, että kuuntelen hevimusiikkia. Pukeudun mustaan, mutta en siksi, että se "kuuluu hevareille". En käytä nahkatakkeja, maihareita tai valtavaa määrää ketjuja ja niittejä. Minulla on toki pitkä tukka, mutta pidän sitä usein ponnarilla, se on vaan paljon kätevämpi kuin letin auki roikottaminen "uskottavuuden" luomiseksi.
En juo kaljaa tai muutakaan alkoholijuomia (selittyy kyllä osittain nuorella iällä, vaikka monet ikäisistäni vetävätkin kännit joka viikonloppu), en polta tupakkaa. Tykkään kirjoittaa paljon, tykkään tunteideni ja mielipiteideni ilmaisemisesta, vaikka se olisikin "homojen hommaa". Väittäisin pystyväni peittoamaan sanallisessa mittelössä yhdeksän kymmenestä ikäisestäni pojasta.

Niin, nythän tää meni taas tähän "mä olen niin vitun ajatteleva ja taiteellinen ja erilainen" -egobuustailuun. Koe itses rauhassa vaikka kameliksi, mutta tuollainen itsetarkoituksellinen erilainen nuori -imagon hakeminen on ihan yhtä naurettavaa kuin niiden "pissisten" muotivaatteisiin pukeutuminen. Ne on sentään sellaisia kuin ovat.

Se, että osaa kirjoittaa virheetöntä kirjakieltä, ei tee kenestäkään verbaalisesti lahjakasta. Verbaalinen lahjakkuus ei myöskään auta varsinkaan nuorten kohdalla sosiaalisessa kanssakäymisessä - paitsi jos se tarkoittaa nokkelia kommentteja ja vitsailua. Ikävä juttu, mutta asia vaan on pääpiirteittäin näin.

Homojakaan vastaan minulla ei ole mitään, itseasiassa pidän homomiehiä jopa paikoin reilusti fiksumpina keskustelukumppaneina kuin heteroja, koska tuntuu että he uskaltavat ja osaavat ilmaista itseään paljon paremmin. Homot uskaltavat olla oma itsensä, minäkin pyrin siihen.

Mä pidän niitä ihan yhtä fiksuina kuin muitakin ihmisiä. Millä perusteella homot uskaltavat olla enemmän itsejään kuin heterot ihmiset? Naurettava stereotypia. Mä en kyllä yleensäkään ajattele ihmisiä homoina ja heteroina, mutta olen huomannut, että silloin kun ihmisestä huomaa, että se on homo (ihmisessä on selkeitä stereotyyppisiä homoihin liitettäviä piirteitä), ihminen on ärsyttävä. Niin keskustelukumppanina kuin kaverina tai minä tahansa. Sama pätee ihan mihin tahansa ihmisryhmään.

En peittele mielipiteitäni, sanon mitä ajattelen. Ehkä tämä kaikki ei sovin stereotypisen hevarin kuvaan. LISÄKSI, en ole musiikillisesti rajoittunut. Kuuntelen kaikenlaista musiikkia, kunhan se on hyvää. Omalla kohdallani hyvän piiriin kuuluvat todella vahvasti thrash-metal ja metalli yleensäkin, mutta kaikenlainen muukin mikä vain sattuu kolahtamaan.

Miksi sitten luokittelet itsesi hevariksi etkä musadiggariksi, jos kerran kuuntelet musiikkia laajasti ja tämä thrashmetalli on vain yksi osa siinä joukossa? Ethän edes ole kovin stereotyyppinen hevari, etkä ainakaan halua luokitella itseäsi sellaiseksi. Toivottavasti et loukkaantunut mistään tekstissäni, vittuiluksi en todellakaan ole tarkoittanut sitä, mutta tulee helposti fiilis, että haluat hirveästi olla jotain, mutta et oikein itsekään tiedä mitä haluaisit olla.

Ja kyllä, käytän pipoa.

Jaa, mä käytän stetsonia. Olenko cowboy vai kantrimuusikko?
Welcome to my website this site is normal guitar site and if you have some suggestions you can go to **** -Ushmir
Stalkah
24.09.2007 20:09:31

seuraavanlaisia esiintyy meidän kuolussamme (yläaste samassa rakennuksessa kuin lukio ettette ihmettele penskahevaria):

penskahevari

teinihevarin esiaste, josta iän tarpeellisen karttumisen jälkeen kehittyy juuri teinihevari. Hyvin yleistä lajilla on Iron Maiden- paita ja niistä paidoista suurin osa piraatteja. Piipittää säälittävällä äänellä siitä kuinka truupperi ja eisishai on maailman parhaat kappaleet ja dänsofdetti on Maidenin uusin levy. Hengaa rillipäisten luokkalaistensa / samanlaisten yksilöiden / luokan rap- musiikin kannattajien kanssa ja koulun jälkeen opettelee polttamaan tupakkia kyseisen porukan kanssa ja kun vanhempi heavyosasto menee ohi niin yritetään peittää se helevetinmoinen yskiminen. räitään maahan ja mennään kotiin koneelle mesettään tai Maidenin nettisivuille.
tuntomerkit: Maiden- t-paita, lenkkarit / skeittikengät, ehkä jopa converset, farkut, parhaassa tapauksessa bronx-corporationin lökäpöksyt, pitkät hiukset / polkkatukka / lyhyt normikampaus.

rasvalettihevari

lukiolaisikäinen tai vähän vanhempi yksilö, joka EI tiedä että hiukset voi myös pestä. Erinäisiä versioita havaittavissa:
-Keksiajan asiesta kaikentietävä Maiden-hyyppä: tietää aivan kaiken keskiaikaisista asiesta ja keskiajasta yleensäkin, niiden ohella myös mopoista, 1.&2. maailmansotien aseista, armeijasta jne. Jos joku uskaltaa edes mainita jotain näistä edellämainituista asioista niin lajin edustaja singahtaa saman tien kädet puuskassa selostamaan kaiken rakennusohjeista purkamiseen asti. kävi Maidenin keikalla ja siitä lähtien pitänyt jatkuvasti koko ajan samaa Maidenin kiertuepaitaa. Rasvainen ja moponosia sisältävä rasvainen polkkarasvaletti
-G 'n' R- rasvaletti: omaa todella rasvaisen ja pitkän rasvaletin. Kuuntelee Guns 'n' Rosesia, päässyt pyöristymään ja pitää omaamaansa metrinpituista maitohaivenpukinpartaansa / pulisonkejaan todella komeana. Dataa, pelaa WoW:ia, harrastaa larppaamista, tietää kaiken tietokonepeleistä / tietokoneista ja saattaa kuunnella myös Megadethiä. Tuntomerkit: Mustat Farkut, pitkä nahkatakki STETSONI, BUUTSIT, G 'n' R Appetite for Destruction- t-paita, pelastusrengas...
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että jättikyrpae johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti hyvinvoivan yhteiskunnan rinnalle muodostuneita epäkohtia.
Lancelot
24.09.2007 21:03:46
seuraavanlaisia esiintyy meidän kuolussamme (yläaste samassa rakennuksessa kuin lukio ettette ihmettele penskahevaria):

penskahevari

teinihevarin esiaste, josta iän tarpeellisen karttumisen jälkeen kehittyy juuri teinihevari. Hyvin yleistä lajilla on Iron Maiden- paita ja niistä paidoista suurin osa piraatteja. Piipittää säälittävällä äänellä siitä kuinka truupperi ja eisishai on maailman parhaat kappaleet ja dänsofdetti on Maidenin uusin levy. Hengaa rillipäisten luokkalaistensa / samanlaisten yksilöiden / luokan rap- musiikin kannattajien kanssa ja koulun jälkeen opettelee polttamaan tupakkia kyseisen porukan kanssa ja kun vanhempi heavyosasto menee ohi niin yritetään peittää se helevetinmoinen yskiminen. räitään maahan ja mennään kotiin koneelle mesettään tai Maidenin nettisivuille.
tuntomerkit: Maiden- t-paita, lenkkarit / skeittikengät, ehkä jopa converset, farkut, parhaassa tapauksessa bronx-corporationin lökäpöksyt, pitkät hiukset / polkkatukka / lyhyt normikampaus.

rasvalettihevari

lukiolaisikäinen tai vähän vanhempi yksilö, joka EI tiedä että hiukset voi myös pestä. Erinäisiä versioita havaittavissa:
-Keksiajan asiesta kaikentietävä Maiden-hyyppä: tietää aivan kaiken keskiaikaisista asiesta ja keskiajasta yleensäkin, niiden ohella myös mopoista, 1.&2. maailmansotien aseista, armeijasta jne. Jos joku uskaltaa edes mainita jotain näistä edellämainituista asioista niin lajin edustaja singahtaa saman tien kädet puuskassa selostamaan kaiken rakennusohjeista purkamiseen asti. kävi Maidenin keikalla ja siitä lähtien pitänyt jatkuvasti koko ajan samaa Maidenin kiertuepaitaa. Rasvainen ja moponosia sisältävä rasvainen polkkarasvaletti
-G 'n' R- rasvaletti: omaa todella rasvaisen ja pitkän rasvaletin. Kuuntelee Guns 'n' Rosesia, päässyt pyöristymään ja pitää omaamaansa metrinpituista maitohaivenpukinpartaansa / pulisonkejaan todella komeana. Dataa, pelaa WoW:ia, harrastaa larppaamista, tietää kaiken tietokonepeleistä / tietokoneista ja saattaa kuunnella myös Megadethiä. Tuntomerkit: Mustat Farkut, pitkä nahkatakki STETSONI, BUUTSIT, G 'n' R Appetite for Destruction- t-paita, pelastusrengas...

Taitaa allekirjoittanutkin edustaa jotain näistä.. Turhaa mollaamista.
Sutela
24.09.2007 21:26:46 (muokattu 24.09.2007 21:45:57)
Pukeudun mustaan nahkatakkiin, minulla on pitkä letti sekä mustat farkut ja maiharit. Soitan hevibändissä Flying V:llä, sekä kuuntelen ainoastaan Death/Thrash/Black Metallia, muut tyylit ei vaan kiinnosta. Poltan tupakkaa sekä juon alkoholia, sekä vihaan vanhempiani ja homoja. Hevari?
gorgonoidi
24.09.2007 21:30:44 (muokattu 24.09.2007 21:31:24)

Pukeudun mustaan nahkatakkiin, minulla on pitkä letti sekä mustat farkut ja maiharit. Soitan hevibändissä Flying V:llä, sekä kuuntelen ainoastaan Death/Thrash/Black Metallia, muut tyylit ei vaan kiinnosta. Poltan tupakkaa sekä juon alkoholia. Hevari?

Hevari.

Edit: Mutta ei sillä väliä, kiva kun joku vielä uskaltaa.
Kirjoitus virhe
24.09.2007 22:12:37
Pukeudun mustaan nahkatakkiin, minulla on pitkä letti sekä mustat farkut ja maiharit. Soitan hevibändissä Flying V:llä, sekä kuuntelen ainoastaan Death/Thrash/Black Metallia, muut tyylit ei vaan kiinnosta. Poltan tupakkaa sekä juon alkoholia, sekä vihaan vanhempiani ja homoja. Hevari?

Hieno mies.
Teksu
24.09.2007 22:14:31
Jaa, mä käytän stetsonia. Olenko cowboy vai kantrimuusikko?

Oi, sielunveljeni!
kiip on thräshin!
ollikainen
24.09.2007 22:27:39 (muokattu 24.09.2007 22:31:14)

Hengaa rillipäisten luokkalaistensa / samanlaisten yksilöiden / luokan rap- musiikin kannattajien kanssa

Tämä ilmeisesti tarkoittaa sitä että saa pyöriä vain muiden Hevimiesten kanssa?

E: Taidat muuten olla hevari kun et osaa kirjoittaa.

Taitaa allekirjoittanutkin edustaa jotain näistä.. Turhaa mollaamista.

Veikkaan että kaikkia jollain tavalla.

Ei, en itse loukkaantunut tekstistä.
"Nussi sikaa!" -Ushimir
Mohla
24.09.2007 22:41:12

Jotenkin tuntuu, että tästä ketjusta meinaa kadota se alkuperäinen pointti aika tehokkaasti. Tuntuu, että nyt ollaan alettu tehdä juuri päinvastoin, mitä ketjun aloittaja sanoi:

Tänne voitaisiin ihan hupimielessä keräillä stereotypioita ja naureskella ehkä vähän itsellemmekin, mikäli siihen suinkin vain kykenee. Ei oteta niin vakavasti.

Löysätkää sitä pipoa vähän!

Oonks mä muuten hevari?
http://muusikoiden.net/dyn/users/8125.jpg
http://www.last.fm/user/Mohla

Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Milkop
24.09.2007 22:46:04 (muokattu 24.09.2007 22:46:12)

Oonks mä muuten hevari?

Oot niin kvlt että Varg pyörii haudassaan. Mutta joo, mennyt kyllä aika monelta ohi tämä ketjun pointti kuten kirjoitit. Mitenkäs se menikään se vanha vitsi, hevarit tyhmiä ja silleen... Lieneekö vitsi ollut lainkaan hoho :D
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)