duc 22.09.2007 16:11:45 | |
---|
Painaa varttia vaille 1000 kg. En huomannut että tuo paikallisessa oleva yksikö olisi ollut mitenkään erikoisen painava. Mikkikytkin siinä tosin oli rikki... |
kuolio 23.09.2007 00:24:14 | |
---|
No, onkos tuota Joe Strummer-teleä kukaan päässyt hiplaamaan? Jonkun verran himottaisi moinen. Nnnnngh! |
FensonGibder 23.09.2007 08:19:03 | |
---|
"Painaa varttia vaille 1000 kg." En huomannut että tuo paikallisessa oleva yksikö olisi ollut mitenkään erikoisen painava. Mikkikytkin siinä tosin oli rikki... Testasin 10 erilaista Fenderin telemallia ja J5 Triple oli selvästi painavin. Jokin toinen mexico-malli pääsi lähelle (ei muistu malli mieleen), mutta ameriikan mallit oli näitä kevyempiä (Thinline tietysti koko joukon kevyin). Ainoastaan Bigsby-asennettua teleä en kokeillut, kun kartan painoa eikä B ole ainakaan vielä alkanut kuumottamaan. Zen se vasta oli fixu kaveri.. ja Paavo takaisin Eduskuntaan! |
kloppis 23.09.2007 13:48:19 (muokattu 23.09.2007 13:49:17) | |
---|
Suositelkaas minulle alle 300e maksavaa Telecasteria. Hinta/laatusuhde mielellään kohdillaan :) Olen siis ostamassa ensimmäistä kitaraa. Kaupassa kokeilin Squier teleä. Taisi olla affinity sarjaa. En kuitenkaan ihan varma ole, niin kuitenkin aivan loistava tuntuma siinä oli. |
meitu 23.09.2007 14:07:56 | |
---|
Suositelkaas minulle alle 300e maksavaa Telecasteria. Hinta/laatusuhde mielellään kohdillaan :) Olen siis ostamassa ensimmäistä kitaraa. Kaupassa kokeilin Squier teleä. Taisi olla affinity sarjaa. En kuitenkaan ihan varma ole, niin kuitenkin aivan loistava tuntuma siinä oli. Hiljattain Squierin Affinity Telen hankkineena en voi kuin suositella, hinta-laatusuhde pelissä on todellakin loistava. Osatkin ovat vähintäänkin kohtuullisia lukuunottamatta mikkivalitsinta, joka tuntuu muoviselta rimpulalta. Suoraan paketista otettuna säädötkin olivat juuri kohdallaan! "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
kloppis 23.09.2007 16:16:38 | |
---|
|
meitu 23.09.2007 16:49:06 (muokattu 23.09.2007 16:51:02) | |
---|
mites tuossa on ruusupuuotelauta, eikös affinityissä oo aina vaahteraa? edit. ja hinnasta en osaa sanoa mitään, se on jokaisen oma päätös että haluaako tilata ulkomailta jos saa halvemmalla. "There are no good guns. There are no bad guns. Any gun in the hands of a bad man is a bad thing. Any gun in the hands of a decent person is no threat to anybody -- except bad people..." -Charlton Heston |
mites tuossa on ruusupuuotelauta, eikös affinityissä oo aina vaahteraa? Ainakin vuodesta 2002 alkaen Affinityssä on erillinen vaahteraotelauta ollut. Tuo huono kuva voi olla vanhemmasta pelistä tai Standardista. "Rock 'n' Roll's a loser's game,
it mesmerises and I can't explain,
The reasons for the sights and the sounds"
Ballad Of Mott The Hoople/Ian Hunter |
ninos 24.09.2007 13:18:51 | |
---|
Ainakin vuodesta 2002 alkaen Affinityssä on erillinen vaahteraotelauta ollut. Tuo huono kuva voi olla vanhemmasta pelistä tai Standardista. Spekseissä lukee: "Vaahterakaula Ruusupuuotelaudalla" |
Lonesome 24.09.2007 14:31:00 | |
---|
Spekseissä lukee: "Vaahterakaula Ruusupuuotelaudalla" Niillä on sitten ihan oma "Soitin Laine Limited Edition". ;) Kerrankos ne speksit "vähän" heittää... "Rock 'n' Roll's a loser's game,
it mesmerises and I can't explain,
The reasons for the sights and the sounds"
Ballad Of Mott The Hoople/Ian Hunter |
rrroope 24.09.2007 15:12:24 | |
---|
iiiih. olen nyt fender japan '52 reissue vintage telecasterin onnellinen uusi omistaja. on kyllä hieno. vielä täytyy vaihtaa siihen noi paksummat kielet (ihme naruja ne noihin laittaa tehtaalla) ja lähtä kunnolla luukuttamaan. |
author 24.09.2007 18:51:16 | |
---|
iiiih. olen nyt fender japan '52 reissue vintage telecasterin onnellinen uusi omistaja. on kyllä hieno. vielä täytyy vaihtaa siihen noi paksummat kielet (ihme naruja ne noihin laittaa tehtaalla) ja lähtä kunnolla luukuttamaan. Onneks paljoo! Teleropnoa kehiin! It's Gripped! Sorted! |
rrroope 24.09.2007 19:01:24 | |
---|
|
kloppis 25.09.2007 22:51:39 | |
---|
Itte sain tänään nyt Soitinlaineelta Affinity mustavalkoisen Telen :). Samalla kaupasta tuli Microcube. Kyl kivaa on soitella nyt, soolot lähtee jo :P |
Corto 26.09.2007 14:23:48 (muokattu 26.09.2007 16:02:14) | |
---|
|
kloppis 26.09.2007 17:35:45 | |
---|
Miksi muuten mun Telen A-kieli vinkuu kun sormella painaa suht kovaa? Vireessä on ja se ei voi olla syy. Saattais olla syynä että osuu toi kieli joihinkin metallikohtiin. Joillain muilla samaa ongelmaa? |
Joees 26.09.2007 20:09:40 | |
---|
Miksi muuten mun Telen A-kieli vinkuu kun sormella painaa suht kovaa? Vireessä on ja se ei voi olla syy. Saattais olla syynä että osuu toi kieli joihinkin metallikohtiin. Joillain muilla samaa ongelmaa? Vinkuu missä ja miten? Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Bladder 26.09.2007 22:02:08 | |
---|
Valaiskaa tele-ihmiset minua! Olisi Fender Telecaster Japan tarjolla. Tarkempaa mallia tai muuta en tiedä, mutta tiedän sarjanumeron. Voiko sen perusteella päätellä kitaran valmistusvuotta ja mallia? Sitä oltaisiin myymässä minulle n. 500 euroon tai ehkä korkeammallakin hinnalla. Kitaraa tietysti menen katsomaan ennen ostoa. Se vain sijaitsee sen verran kaukana, että pelkästään katsomisen takia en menisi. Väri on musta/ruskea ja otelauta beessi, jos näistä tiedoista mitään hyötyä on. Sarjanumero on: N:O VO19025 Toivottavasti näistä tiedoista saatte jotain tietoa annettua. -Ville Jemi se olla pitää |
varakeef 26.09.2007 22:37:04 | |
---|
Valaiskaa tele-ihmiset minua! Olisi Fender Telecaster Japan tarjolla. Tarkempaa mallia tai muuta en tiedä, mutta tiedän sarjanumeron. Voiko sen perusteella päätellä kitaran valmistusvuotta ja mallia? ... Sarjanumero on: N:O VO19025 Se on V019025, vm 1996-97, mallista ei voi sanoa mitään. http://www.fender.com/support/japanese_instruments.php "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
p130 27.09.2007 09:07:43 | |
---|
Olisi Fender Telecaster Japan tarjolla. Tarkempaa mallia tai muuta en tiedä... ...Sitä oltaisiin myymässä minulle n. 500 euroon tai ehkä korkeammallakin hinnalla. Reissuesta ihan ok hinta, standardista liikaa. Googlaamalla varmaankin mallien erot selviävät. Logo, talla ja virittimet ovat suurimmat ulkoiset erot. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |