Liver-Box 22.09.2007 09:47:43 (muokattu 22.09.2007 09:51:02) | |
---|
Kaivelemaan se kyllä jää. Hyvä juttu sinänsä, mutta kun uniinkin tulee. Eipä siinä, perusonnellinen loppu olisi pilannut koko leffan. Spoiler Maximus Spiritus
Mun mielestä tää K-Pax planeetan matkaaja oli mennyt Robertin kehoon siinä vaiheessa kun se oli sinne jokeen mennyt hukuttautumaan. Sitten kun oli aika lähteä takaisin ni ruumis sitten palasi siihen kuntoo mihin se oli siellä jorpakossa mennyt. Edit: Eiku fak, täähän matkaaja sano hypnoosis, että oli vieraillut Robertin luona jo aijemmin. Mutta mielestäni joko Robert oli itse tai Robertin ruumiissa eli tämä "matkaaja" koska se Bess tyttönenhän katosi jäljettömiin.
Teh 3nd Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
reos 23.09.2007 18:56:29 | |
---|
Kaivelemaan se kyllä jää. Hyvä juttu sinänsä, mutta kun uniinkin tulee. Eipä siinä, perusonnellinen loppu olisi pilannut koko leffan. Näinpä, mutta eräät suuret elokuvatietäjä tuttavani mitävät tätäkin loppua perusonnellisena, kuten koko leffaa, ja täten myös paskana. Tiedä häntä, omasta mielestäni tää on kovinki hieno ja lasken jopa ei-kakaksi. basso / 2 vuotta. Lyömäsoitin se on eikä keräilytavara. |
Itteen ei kyllä tehny kauheasti vaikutusta tämä.. jotenki siinä ei edes kauheasti kiinnostanu oliko se vai ei... kaikesta ei vaan vissiin voi tykätä, vaikka Kevin Spacey onkin loistava näyttelijä. Kalamies #16 >-)))> |
KillingMachine 24.09.2007 14:11:34 | |
---|
Minun mielestä tässä leffassa ei ole juuri mitään mikä jättäis kylmäksi. Olen kolme kertaa nähnyt enkä pistäis pahitteeks vaikka tulis neljännen kerran katottua. Näyttelijäkaarti on onnistuneesti valittu. The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay |
Karwin 27.07.2011 10:05:38 | |
---|
Varsinkin loppu nostaa tämän parhaaksi Yhdysvalloissa tehdyksi scifi-elokuvaksi. Aikalailla samaa henkeä on Anna Melikyanin elokuvassa "Rusalka". Jos pidit K-PAXista, kannattaa katsoa myös tuo leffa. http://www.youtube.com/watch?v=8ToV9bNQV7s |