Alpha 23.09.2007 16:18:48 (muokattu 23.09.2007 16:24:10) | |
---|
Vituttaisi minuakin nähdä nälkää tuollaisen laiskan ääliön takia. Nämä päivä- ja "Olette tunnin..."-tehtävät eivät vaikuta millään lailla noiden budjettiin. Viikkotehtävät ratkaisevat ja niissä Kadi on ollut mukana. E:Lisätään nyt sen verran, että ollut mukana sikäli kun pystyy. Tästäkin tulee kohta joku mussuttamaan. |
Alpha 23.09.2007 16:33:42 | |
---|
|
DJKaaos 23.09.2007 17:31:22 (muokattu 23.09.2007 17:37:58) | |
---|
Meikää ärsyttää Kadin perusasenne, eli tämä vastarannankiiskeys. Joka helvetin asiaan pitää olla, että mä en tee sitä enkä mä haluu tätä enkä tota. "mä ainaki sotken mun naaman hammastahnalla ku ollaan tossa sohvalla tai laitan rähjät kuteet tai sit mä en tuu ollenkaan sohvalle". E: Nämä päivä- ja "Olette tunnin..."-tehtävät eivät vaikuta millään lailla noiden budjettiin. Mutta ne vaikuttavat sitäkin enemmän tiimihenkeen ja ilmapiiriin, kun joku lilluu rantatuolissa sen takii ku sitä ei satu huvittamaan. Minä olen minä. |
Hetfield 23.09.2007 18:42:00 | |
---|
"AAAAaaanna OLLA NYTTEEE. KETÄÄN EI MENE TONNE KU NUKKUMAAN JA SE ON SELVÄ" Piia on kyllä talon rasittavin. No onhan juu se rasittava. En voi sille mitään, mutta se ärsyttää minua jopa ulkonäöllisesti. Samaten en vain pysty sulattamaan tuota ketään-sanan väärinkäyttöä =P Särähtää joka kerta korvaan. Ei Aki kovin hyvin vetänyt, mutta Kadi vasta hankala olikin... Ymmärrän kyllä miksi joillain meni siihen hermo. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Alpha 23.09.2007 18:49:57 | |
---|
Muistakaa nyt sit antaa Hekalle miinuksia. Helissä on enemmän potentiaalia tulevaisuutta ajatellen. |
NHR 23.09.2007 19:14:20 (muokattu 23.09.2007 19:18:15) | |
---|
Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla... oli natsilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi. - Rauno Repomies |
arancia 23.09.2007 19:59:29 | |
---|
Ei mulla muuta kuin että ei jumalauta meinas palaa hihat eilen Akiin. Toivottavasti olisi ensi viikolla äänestyksessä. Hävisi kyllä sanasodan aika 100-0 Kadille, kuulostaa harvinaisen tyhjäpäältä, jos ei saa suustaan mitään muuta kuin yhden lauseen. Ja viimeistään siinä vaiheessa kiehui, kun aki totesi, että "jos mä löisin sitä, se kuolis HETI". |
London Leatherboy 23.09.2007 20:01:43 (muokattu 23.09.2007 20:02:51) | |
---|
Jarkko taitaa ehkä olla koko ryhmän järkevin loppujen lopuksi. Hekan äänestäisin ulos. Seuraavaksi Aki, sitten Pia, sitten Timo ja sitten Heli. Loput voivat taistella voitosta TOP4: Jarkko Kadi Maxime Sauli Sauli ehkä heikoin noista koska ei ole tarpeeksi hetero mielestäni |
Bonesaw 23.09.2007 20:33:35 | |
---|
Sauli ehkä heikoin noista koska ei ole tarpeeksi hetero mielestäni Sanoo nimimerkki "London leatherboy" Joo'o |
London Leatherboy 23.09.2007 20:35:41 | |
---|
Sanoo nimimerkki "London leatherboy" Sanoppas tuo Udolle tai Wolf Hoffmanille! |
DethBanger 23.09.2007 20:42:12 | |
---|
Eiku nytmä muistinki, sehän oli tää Raision (?) Banaani Janne, mikä mulle tuli mieleen tosta Akista: Kyllä, Raision. Minun surullisenkuuluisa kotikaupunkini :) toi oli kyllä ärsyttävä toi "AAAaaAANanna olla nytte!!!!" 1971 |
dipshit 23.09.2007 21:08:58 | |
---|
Sanoo nimimerkki "London leatherboy" Nyt repesin ihan vitusti :DD ++ sorry offtopic, no BB on käynnissä nyt ja sanotaan näin että Henri putoaa, tosin toivoisin Helin putoavan :/ |
Joees 23.09.2007 21:11:39 | |
---|
Ei mulla muuta kuin että ei jumalauta meinas palaa hihat eilen Akiin. Toivottavasti olisi ensi viikolla äänestyksessä. Hävisi kyllä sanasodan aika 100-0 Kadille, kuulostaa harvinaisen tyhjäpäältä, jos ei saa suustaan mitään muuta kuin yhden lauseen. Ja viimeistään siinä vaiheessa kiehui, kun aki totesi, että "jos mä löisin sitä, se kuolis HETI". Ei se Kadikaan verbaalisella annillaan loistanut yhtään sen enempää. Kiukutteli kuin pikkukakara. Paljon jo kertoi sen reagointi kun Timo sanoi mitä mieltä oli päivätehtävän toiminnasta. No anyway, lisää rähinää vaan. Hyvää viihdettä. Noin kun kävisi selvinpäinkin niin olisi vielä hienompaa. Porukka ehkä hiffaisikin mitä muut ajaa takaa. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Bluesmies 23.09.2007 21:44:14 | |
---|
Sanoo nimimerkki "London leatherboy" Tipahdin totaalisesti. |
gasser 23.09.2007 22:31:55 | |
---|
Ihan syyhkyy toi, kun näytetään ekat kaks uutta ja sitten hehkutetaan siihen kaksneljäseiskaa päälle. Sen kerran kun teki mieli tsiigata lisää, niin ei. ihan tosi? |
dipshit 23.09.2007 22:32:27 (muokattu 23.09.2007 22:34:39) | |
---|
Vaikuttipa tämä uusi tulokas "Farbod" munattomalta kaverilta. Pikainen ja jäätävä halaus metrin päästä ja sitten nopeasti livisti vessaan. Suvi taas oli aivan helvetin hyvännäköinen. BTW meinasiko tuo Käytä valtaasi -äänestyksen "Leijonan paluu"-kohta Eikan paluuta? Se jos mikä olisi mahtavaa :E |
stigcarpelan 23.09.2007 22:35:15 | |
---|
Vaikuttipa tämä uusi tulokas "Farbod" munattomalta kaverilta. Pikainen ja jäätävä halaus metrin päästä ja sitten nopeasti livisti vessaan. Suvi taas oli aivan helvetin hyvännäköinen. Se vaikutti just huipulta. Sen Suvin taas ois saanut jättää ulos näin alkuvaikutelman perusteella. Tissit. THV-klubi#48 "Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio." |
Dunga 23.09.2007 22:37:18 (muokattu 23.09.2007 22:38:04) | |
---|
Vaikuttipa tämä uusi tulokas "Farbod" munattomalta kaverilta. Pikainen ja jäätävä halaus metrin päästä ja sitten nopeasti livisti vessaan. Katoin eka, että onko Borat tullut taloon :) Viikset vaan puuttuu (shoppailuja odotellessa). Suvi taas oli aivan helvetin hyvännäköinen. Not, aika muovisen oloinen tapaus. There be no shelter here |
gasser 23.09.2007 22:40:26 | |
---|
Vaikuttipa tämä uusi tulokas "Farbod" munattomalta kaverilta. Mä kuulin sen nimen "darfur" ja salaa toivon sen aiheuttavan poliittisia ongelmia. ihan tosi? |
Suvi taas oli aivan helvetin hyvännäköinen. Minen löytänyt kauheesti silmälle iloa siitä. Siitä vielä saadaan toivottavasti kunnon noita, edellytyksiä näkyy olevan. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |