Jackie 13.09.2007 09:40:52 | |
---|
Loistavaa! Sinne mennään! Tuutha sieki? |
the Gas Fuzz 13.09.2007 11:16:42 | |
---|
Tulen tulen, pakko tulla. Siellähän on vanhanliitonmiesten kokoontumisajot. Aijai, mahtavaa. |
Blue Moon 13.09.2007 15:26:38 | |
---|
No tuunhan mie, totta kai. Puss 'n boots. |
Marlowe 13.09.2007 15:47:59 | |
---|
Voi pojat! Liput tilattu, nyt vaan työvuoroja järjestelemään... "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
ozz3 13.09.2007 16:58:38 | |
---|
Kyllä on vakaassa harkinnassa. Vielä näkyy olevan lippuja myynnissä, mutta nopeasti pitää kyllä toimia. On muuten häpeä jos ei mene loppuun tälläinen tapaus. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Gardiner 13.09.2007 17:37:16 | |
---|
Pitihä ne piletit varraa. Siel humppa soi ja väk` karkeloi. "White collar conservatives, pointing their plastic fingers at me, hoping, that my kinds would die" Jimi Hendrix ...,se äänteli omalla tavallaan: |
hanuristi 14.09.2007 15:22:40 | |
---|
Vois tulla jos jaksaa kun ei tartte tuonne maksaakaan, mutta viimeksi ei dollsit vakuuttaneet, suureksi harmiksi. |
sormunen 14.09.2007 15:49:32 | |
---|
No niin, on piletit sekä mulla että perheen päällä. Toivottavasti kuulonhuoltoterroristit pysyis tän kerran himassa, jottei tarttis kuiskailla ettei häiritsis ketään. |
Feggy 21.09.2007 14:29:57 | |
---|
Juu, tulossa ollaan. Kuuntelen just tätä comebäck-levyä eikä tää ole yhtään hullumpi. |
OlawiSladen 22.09.2007 22:33:00 | |
---|
Todellakin tullaan! "Trust me ~I know what
I`m doing..."
~Sledge Hammer |
Siis mitä?! Totta ja? "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Fabtom 24.10.2007 15:30:11 | |
---|
Kävin heitä katsomassa viime vuonna Tukholmassa ja pitäähän ne nähdä uudestaan. |
Jackie 20.11.2007 12:34:47 | |
---|
Kävikin niin kivasti että en pääse katsomaan, joten jos sinulta puuttuu lippu tähän loppuunmyytyyn keikkaan, niin ota pikaviestillä yhteyttä. |
sormunen 08.12.2007 12:54:22 | |
---|
No niin. Se oli siinä. Loppujen lopuksi kääntyi positiivisen puolelle, ei siinä mitään. Ekat kuusi-seitsemän biisiä menivät täysin ns. miksaajan piikkiin. Oli sellaista kihinää, että mä toivoin vain, jotta oi jospa olisi ollut vain backline huutamassa ja laulukamat Johansenilla, niin jopa. Vähitellen pahin kihinä hävisi ja lopussa tämä ilmeisesti ammeriikkalainen paksupoika ei enää ollut suorastaan haitaksi. Siihen nähden, hyvä meininki. Mutta mutta, olihan siellä oikealla laidalla ammottava, Johnny Thundersin kokoinen aukko. Ei sille mitään voi. Johansen on kyllä hyvä, Syl Sylvain ei ole ton kummempi pöhköfantti koskaan ollutkaan ja kyllä Sami Yaffa oli todella tyylikäs basisti, jotta kyllä se rokkibändistä kävi, mutta kyllä oli ikävä Thundersin tyylitajuista ja vaarallisen kuuloista kitarointia ja tietenkin presenceä. Andy olis varmaan ollut lähin korvaaja. |
the Gas Fuzz 08.12.2007 21:52:20 | |
---|
Olihan se yhtä juhlaa. Johansen ehkä vähän väsynyt (tai juubassa). Pari uudempaa biisiä ei oikein toimineet, tuntuivat vähän turhilta ja läpisoitetuilta. Vanhoissa biiseissä olikin sitten sitä kuuluisaa fjongaa. Sam Yaffan basso soi loistavasti, mieletön rock'n' roll basisti. Piirunverran holtittomampi kuin RuisRokissa vuosi sitten. |
Shabby 09.12.2007 15:52:51 | |
---|
No niin. Se oli siinä. Loppujen lopuksi kääntyi positiivisen puolelle, ei siinä mitään. Ekat kuusi-seitsemän biisiä menivät täysin ns. miksaajan piikkiin. Oli sellaista kihinää, että mä toivoin vain, jotta oi jospa olisi ollut vain backline huutamassa ja laulukamat Johansenilla, niin jopa. Vähitellen pahin kihinä hävisi ja lopussa tämä ilmeisesti ammeriikkalainen paksupoika ei enää ollut suorastaan haitaksi. Tuo lohduttaa vähän... Siihen nähden, hyvä meininki. Mutta mutta, olihan siellä oikealla laidalla ammottava, Johnny Thundersin kokoinen aukko. Ei sille mitään voi. Johansen on kyllä hyvä, Syl Sylvain ei ole ton kummempi pöhköfantti koskaan ollutkaan ja kyllä Sami Yaffa oli todella tyylikäs basisti, jotta kyllä se rokkibändistä kävi, mutta kyllä oli ikävä Thundersin tyylitajuista ja vaarallisen kuuloista kitarointia ja tietenkin presenceä. Thundersin olen nähnyt muistaakseni kolme kertaa, joista yhdellä keikalla Sylvain Sylvain joutui paikkailemaan maestron osuutta, kun hän ei ollut ihan tällä planeetalla. Siitä huolimatta jokaista keikkaansa rakastin. Näkemäni David Johansenin keikka oli "vain" hyvä. Nyt kun oikein ajattelen, Sam Yaffaa en välttämättä olekaan nähnyt livenä... vakava puute :/ Andy olis varmaan ollut lähin korvaaja. En oikein allekirjoita. 1) Johnnya on mahdoton korvata 2) Andy on Andy, eli ei se etenkään Sam Yaffan basso soi loistavasti, mieletön rock'n' roll basisti. Käännä vain puukkoa haavassa! Oma moka tietenkin, kun en ajoissa lippua ostanut, mutta en olisi odottanut loppuunmyydyksi, kun Stoogeskin jäi vajaaksi... Olihan tietty esiintymispaikkakin vähän isompi heillä... "Sä oot Maailman Pelottavin Basisti! Sä oot itseasiassa niin pelottava, ett mun on pakko tarjoo sulle drinkki." -Punk-Mikko- |
Gardiner 09.12.2007 16:19:20 | |
---|
Miusta se oli ihan hyvä keikka. Olin vaan loppuillasta ihan kauheessa juubassa. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Blue Moon 09.12.2007 17:03:41 (muokattu 09.12.2007 17:06:03) | |
---|
Happy rock'n roll meininki oli mun mielestä ja viihdyin Johansenin, Sylvainin ja aina yhtä tyylikkään Yaffan ansioista. Johnny-klooni jäi pieneen rooliin ja tää rumpali ei ollut niin hyvä jerrynolan, kuin se aiempi tumma kaveri. Thundersin puuttumisen myötä puuttui myös vaaran tuntu ja arvaamattomuus. Oli siellä kuitenkin muutama vähän kaoottisempi hieno hetki, jolloin ei ollut ihan varma mitä tapahtuu ja miten homma jatkuu. Muutenkaan ei ollut liian hiottua tai suunnitellun oloista touhua. Pakollisista piiseistä ei "Frankenstein" 'ia kuultu lainkaan ja uuden matskun tilalla olisin mieluusti kuullut vaikka "Mystery Girls" in ja jonkun Shangri-Las -vedon. |
Marlowe 09.12.2007 21:57:30 | |
---|
New York Dolls heitti oikein hyvän setin, joka sijoittuu kyllä hyvin korkealle tämän vuoden parhaat keikat -listallani. Kovasti tykkäsin ja mukana rokkasin. Bo Diddley -laina "The Pills" oli minulle illan kohokohta, ja kuten HS:n arvostelussa todettiin, ei yhtye soittanut ilmeisesti kovinkaan paljon biisejä "Too Much Too Soonilta". Joku yllättävä vetokin kuultiin, tai minä en ainakaan osaisi yhdistää "Piece of My Heartia" millään tavalla New York Dollsiin. Mieluummin olisin kuullut "Frankensteinin" tai vaikkapa "(There's Gonna Be) a Showdownin". Ja se nyt oli oikeastaan odotettavissa, että yhtye ei tule esittämään mitään sellaista arvaamatonta ja vaarallista kuin 1970-luvulla (kaipa bändi olisi manan majoilla jo kokonaan, mikäli touhu olisi jatkunut samanlaisena tähän päivään saakka). "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |