Bookkeeper 10.08.2007 16:04:54 | |
---|
Aliarvostetut arvostetut kitaristit? Oikeasti aliarvostettu oli Unkarin reissulla hotellin pihalla halvalla (?) akkarilla musisoiva tuntematon kepittäjä. Perskeleen hienoa soittoa, mutta tuskin edes paikalliset tiesivät kaverin nimeä. "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
Askorbiinihappo 10.08.2007 16:54:37 | |
---|
Alexi laiho on yks niitä helvetin YLIarvostettuja Miten joku edes voi olla yliarvotettu? Eiköhän Allukin ole sen kuuluisan maineensa ihan itse hankkinut, se ei oo hänen vikansa ainakaan, jos jonkun mielestä Alexi nauttii liiasta suosiosta. Kova kitaristihan se nimittäin on. En nyt menis sanomaan, että olisi jotenkin aliarvostettu, mutta Stam1nan Pexiä jaksan aina vaan ylistää, kun mies on oikeasti suunnilleen Laihon tasoinen kepittäjä, soolot sujuu. Jos herra olisi jossain englanniksi laulavassa bändissä, niin suosiokin olisi varmasti taitojen mukainen. Harmi vaan, ettei kaikki ihmiset niinkään kuuntele kitarointia, varsinkaan he, jotka eivät itse soita. Sää ja mää
Mää ja sää
On yhdessä lutuista lällättää |
John Titor 10.08.2007 17:00:16 (muokattu 10.08.2007 17:00:28) | |
---|
Miten joku edes voi olla yliarvotettu? Eiköhän Allukin ole sen kuuluisan maineensa ihan itse hankkinut, se ei oo hänen vikansa ainakaan, jos jonkun mielestä Alexi nauttii liiasta suosiosta. Kova kitaristihan se nimittäin on. En nyt menis sanomaan, että olisi jotenkin aliarvostettu, mutta Stam1nan Pexiä jaksan aina vaan ylistää, kun mies on oikeasti suunnilleen Laihon tasoinen kepittäjä, soolot sujuu. Jos herra olisi jossain englanniksi laulavassa bändissä, niin suosiokin olisi varmasti taitojen mukainen. Harmi vaan, ettei kaikki ihmiset niinkään kuuntele kitarointia, varsinkaan he, jotka eivät itse soita. Ei se pelkkä tekniikka, vaan myös se, millaisia ne soolot on sisällöltään;) Kyllä ne Laihon 3-4 ekan levyn soolot on aikas hurjaa settiä. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
gorgonoidi 10.08.2007 17:06:37 | |
---|
Jorma Kaukonen Loisto settiä Jefferson Airplanessa ja Hot Tunassa. Komppaaaan! |
Räkkipeli 10.08.2007 19:56:15 (muokattu 10.08.2007 19:56:28) | |
---|
Alexi laiho on yks niitä helvetin YLIarvostettuja Tästäkin voi olla montaa mieltä. Niin kuin sanottiin...se jäpikkä on kyllä paiskinut ikänsä töitäkin sen arvostuksen eteen. Ja siihen arvostukseenhan vaikuttaa MUUTKIN asiat ku se sen tiluttelu! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Sutela 10.08.2007 20:23:11 | |
---|
Mmm... kuis niin? Harvoja jätkiä joka osaa selittää miten niitä tiluhommia kannattaa opetella, mutta ootko kuullut siltä yhtään hyvää biisiä ikinä? Opettajanahan se on arvostettu kyllä, ja sillä puolella sen suurimmat meriitit onkin. Kyllä olen kuullut siltä biisejä :D Tuo sen Set the world on a fire levy, joka on mielestäni aivan loistava. Joka biisissä on helvetin hyvät koukut ja soolot ovat aivan uskomattomia. http://www.stetina.com/music.html Tuolta voi kuunnella siltä levyltä muutaman klipin. Kuunteleppa esim. You & I biisin soolo. |
John Titor 10.08.2007 21:48:56 | |
---|
Kyllä olen kuullut siltä biisejä :D Tuo sen Set the world on a fire levy, joka on mielestäni aivan loistava. Joka biisissä on helvetin hyvät koukut ja soolot ovat aivan uskomattomia. http://www.stetina.com/music.html Tuolta voi kuunnella siltä levyltä muutaman klipin. Kuunteleppa esim. You & I biisin soolo. Ei toimi linkit:( Guitar9:stä löysin muutaman klipin, aika perus-hard rockia, ei juuri sytytä. Soolot oli aika väsyneen kuulosia. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Sutela 10.08.2007 21:55:29 | |
---|
Ei toimi linkit:( Guitar9:stä löysin muutaman klipin, aika perus-hard rockia, ei juuri sytytä. Soolot oli aika väsyneen kuulosia. Niin no, eihän ne kaikille voi iskee. Ite olin ainakin ihan innoissani siitä levystä kun ekaa kertaa kuulin :D. Mitäs biisejä ja sooloja kuuntelit niistä? |
Artist 10.08.2007 23:10:59 (muokattu 10.08.2007 23:12:40) | |
---|
Ron Asheton. Äijä käytännössä opetteli soittamaan Stoogesin keikoilla, ekalta levyltä löytyy sinänsä asiallista soittoa ja hienoja ideoita, mutta Fun Housella soitto on jo aivan maanista ja kaikin puolin loistavaa. Ja ihan mahtava vieläkin, loisto soundi ja soitto toimii. Kun on nähnyt Ronin vetämässä livenä niin tajuaa... "I wish life could be Swedish magazines." |
Janus 23.09.2007 04:08:33 | |
---|
Emppu Vuorinen (Nightwish) on mielestäni ali arvostettu kun soolot ei oo pelkkää tilua vaan hyvän kuuloisia ja sopivasti tilua. Jep. Holopainenhan sen parhaat soolot on säveltänytkin. |
Uriah Heepin kitaristi Mick Box. |
John Titor 23.09.2007 12:09:24 | |
---|
Niin no, eihän ne kaikille voi iskee. Ite olin ainakin ihan innoissani siitä levystä kun ekaa kertaa kuulin :D. Mitäs biisejä ja sooloja kuuntelit niistä? Taisin kuunnella ne kaikki tarjolla olevat. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Sälski 23.09.2007 12:33:55 | |
---|
Chris Poland megadethin ekoilta, taisi olla jazz-muusikko. Loistava kitaristi. Nykyään soolo uralla en ole kyllä kuullut tuotantoa sitten megadethin. Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
hullu_ukko 23.09.2007 12:56:15 | |
---|
Chris Poland megadethin ekoilta, taisi olla jazz-muusikko. Loistava kitaristi. Nykyään soolo uralla en ole kyllä kuullut tuotantoa sitten megadethin. Soitti muuten Megadethin System Has Failedilla vuonna 2004. Lisäksi soittanut kahdella Lamb of Godin levyllä vierailevana tähtenä.. Voisi toki arvostetumpikin olla. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
opuh 23.09.2007 13:01:35 | |
---|
Chris Poland megadethin ekoilta, taisi olla jazz-muusikko. Loistava kitaristi. Nykyään soolo uralla en ole kyllä kuullut tuotantoa sitten megadethin. Tällainen tuli eilen kateltua: http://www.youtube.com/watch?v=mv5Cvb8jGFI Hahahah |
Luukasa 23.09.2007 14:53:09 | |
---|
Hmm... Ritchie Blackmore ehdottomasti tarvitsisi lisää arvostusta on nimittäin mielestäni sairaan koovaheppu kuunnelkaa vaikka kill the king tulee melekeen vedet silmiin ku sitä kuuntelee on niin pirun hienoo Toinen niin kuin Ozzykin on todennut niin mailman aliarvostetuin kitaristi ja biisinikkari on Tony Iommi... |
J.Hollström 23.09.2007 14:56:15 | |
---|
Hmm... Ritchie Blackmore ehdottomasti tarvitsisi lisää arvostusta on nimittäin mielestäni sairaan koovaheppu kuunnelkaa vaikka kill the king tulee melekeen vedet silmiin ku sitä kuuntelee on niin pirun hienoo Toinen niin kuin Ozzykin on todennut niin mailman aliarvostetuin kitaristi ja biisinikkari on Tony Iommi... Kyllä noille molemmille herroille arvostusta on annettu jo yli 30 vuotta. Ei ne muuten olis kaikkein kitaristien tuntemia heppuja. Enemmän lissee arvostusta tarvitaan, tottakai. "I can't think of anything more exciting than tone hunting" -John Mayer |
Sälski 23.09.2007 15:54:01 | |
---|
Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Jzci 23.09.2007 16:09:13 | |
---|
Hmm... Ritchie Blackmore ehdottomasti tarvitsisi lisää arvostusta on nimittäin mielestäni sairaan koovaheppu kuunnelkaa vaikka kill the king tulee melekeen vedet silmiin ku sitä kuuntelee on niin pirun hienoo Toinen niin kuin Ozzykin on todennut niin mailman aliarvostetuin kitaristi ja biisinikkari on Tony Iommi... No hohhoh. Iommi ja Blackmorehan nimenomaan kuuluvat näihin oikeasti todella arvostettuihin kitaristeihin jotka suurinpiirtein jokainen musiikkia ikinä kuunnellut tietää. |
losalvaros 23.09.2007 16:36:35 | |
---|
Hmm... Ritchie Blackmore ehdottomasti tarvitsisi lisää arvostusta on nimittäin mielestäni sairaan koovaheppu kuunnelkaa vaikka kill the king tulee melekeen vedet silmiin ku sitä kuuntelee on niin pirun hienoo Toinen niin kuin Ozzykin on todennut niin mailman aliarvostetuin kitaristi ja biisinikkari on Tony Iommi... Tuossa Ozzyn kommentissa tulee puolittain esille se, että Iommi on todellakin kova biisinikkari sen kitaroinnin lisäksi. Blackmore taasen on sekä säveltäjänä, sovittajana että kitaristina maailman eliittiä. Tyylitajua sen nopeuden sijasta. Hyvin toimii. "Humppaa tai kuole". |