Aihe: dödöt
1 2 3 4 5 6
Spike
25.01.2004 21:36:21
Mikähän ihme on kun ei tahdo mistään löytää miellyttävää deodoranttia? Kaikki axet haisee ihan kamalalta nenään eikä muutenkaa oo löytyny. Oon päätyny ajan kuluessa johonki Nivean roll-oniin, joka on aika neutraali ja mieto, mut ei sekää ihan miellytä. Ei peitä tarpeeks. Joku vahvempi ois mukava, nii et kestäis vaikka jonku illan verran ees. ja mikskähä vineen sitäki. Ihme juttu. Hmm.. No, ei sitä aina jaksais haista tosimiehelle, eli edellisen illan baarikeikalle tai oluelle/viinallekaan.
Paskaks vaan ja palamaan.
Garbo
25.01.2004 21:41:32
Joo.

On se axeman muuten kova jätkä, kun sillä on oma dödömerkkikin;)
Jonte
25.01.2004 21:47:07
Mikähän ihme on kun ei tahdo mistään löytää miellyttävää deodoranttia? Kaikki axet haisee ihan kamalalta nenään eikä muutenkaa oo löytyny. Oon päätyny ajan kuluessa johonki Nivean roll-oniin, joka on aika neutraali ja mieto, mut ei sekää ihan miellytä. Ei peitä tarpeeks. Joku vahvempi ois mukava, nii et kestäis vaikka jonku illan verran ees. ja mikskähä vineen sitäki. Ihme juttu. Hmm.. No, ei sitä aina jaksais haista tosimiehelle, eli edellisen illan baarikeikalle tai oluelle/viinallekaan.

Fabergen Brut 33.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Vilhelmus
26.01.2004 22:45:50

Hugo Bossit.
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
Jormaz
27.01.2004 02:54:29
Hugo Bossit.

*nuuuh* niin on.
Back to the 80's
rockitsb
27.01.2004 10:33:49
Missä on AXE Voodoo?! Eikö sitä enää valmisteta? Jos ois tienny et lopetetaan ni oisin hamstrannu 20 purkkia.
"Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne
gnar138
27.01.2004 15:38:34
en tue.
i'm about to have a nervous breakdown.
Stain
27.01.2004 16:05:39
Missä on AXE Voodoo?! Eikö sitä enää valmisteta? Jos ois tienny et lopetetaan ni oisin hamstrannu 20 purkkia.

Itsekin tykkäsin tuosta. Axeista en tosiaan välitä, ne ovat liian "tavallisia" ja tuoksuvat hirveälle. Kalliiseen tavaraan ei ole varaa, tällähetkellä käytän niveaa.
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Härski
27.01.2004 17:21:31
Tällä hetkellä on itseasiassa kolmea erilaista..

1. Police: Aika hirveetä happoa. Toisinaan sitä saatan suhauttaa, lähinnä wc-pönttöön.

2. Rexona Gobalt Blue: Tää on ihan jees, tää on sitä kuivattavaa staffia, joten ei tunnu kainalot sademetsiltä päivisin. Ja ihan jees tuoksuistakin.

3. AXE uusin: Joku punanen se on, en nyt muista mikä. Menee myös osastoon WC- raikastin.
JM
27.01.2004 18:55:24
Aika perusvarma ratkaisu on myös Harley Davidsonit. Sitä originalia käytän minä ja tyytyväinen olen. Eikä ole niin hirmuisen kallistakaan, tai riippuu vähän mihin vertaa.
"It`s always funny until someone gets hurt... And then it`s just hilarious"M.Patton
noir
27.01.2004 19:05:14 (muokattu 27.01.2004 19:05:38)
Itseltäkin löytyy Härskimäisesti kolmea. Joku Rexonan roll-on, jota käytän ääriarkisissa tilanteissa, CK:n Crave, joka on tuoksultaan mieto ja miellyttävä, kovaa tykkään tämä, sekä uusimpana Ferrarin Black, joka on terävämpi ja miehekkäämpi, eikä voimakkuudestaan huolimatta haise hyttyskarkotteelta.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä.
sterbo
27.01.2004 20:53:31
Ainut dödö mitä mies tarvitsee on Miracle homme, lancômelta. Ehdottomasti parasta, käykääpäs haistelemassa kaupassa
"Siitä miten asiat ovat, ei voida päätellä sitä miten niiden pitäisi olla" - G.E. Moore
Härski
27.01.2004 21:36:28
Aika perusvarma ratkaisu on myös Harley Davidsonit. Sitä originalia käytän minä ja tyytyväinen olen. Eikä ole niin hirmuisen kallistakaan, tai riippuu vähän mihin vertaa.

Harlikka on muuten jees. Se punanen purkki rochaa! Ja se vihree kans.
Sävis
27.01.2004 22:24:13
Naisen mielipide:
Axet haisee kamalalle, kuin Aurinkokuninkaan takapuolta haistelis.

Yleensä ne vähän tyyriimmät tuoksut miellyttävät myös naisten neniä. Esim. poikaystäväni käyttämä CK:n Eternity saa jalkani vipattamaan.
Mitäs jos tohon laittaisi been?
PIRU
27.01.2004 22:50:38
Tosimies haisee moottoriöljylle.
Piru vie!
Vilhelmus
27.01.2004 23:28:29

Naisen mielipide:
Axet haisee kamalalle, kuin Aurinkokuninkaan takapuolta haistelis.

Joskus muksuna käytin Axea ja ainakin parit muijat oikein kehaisi. Riippuu Axesta. Joku Inca oli aika kauhea, mutta on hyvejäkin. TOsin Hugo Bossin Bossista on tullu tosi hyvää palautetta.
Tanistaa, saatana
Burning Winter The Coveralls
Pallisti
27.01.2004 23:56:31 (muokattu 28.01.2004 15:06:24)
Osta joku hyvä hajuton dödö. Hyviä hajuttomia dödöjä saa kunnon kosmetiikkapuljuista.. Hajuttoman dödön kanssa voi sitten kivasti mielen mukaan käyttää eri hajusteita.
"Ei olla mikään Collarbone. Onneksi." -arva www.collarbone.tk
PomppoK
28.01.2004 10:18:25

Axe Marine oli ihan ok hinta/laatu -suhteeltaan, mutta tuskin sitä enää mistään saa. Laivalta löysin. Rexona Cobalt Blue jäljittelee sitä hieman.

Ja Rexona Cobalt Blue tuolta löytyy, se on ihan hyvää arkikäytössä. Myös pakollinen lahjapakkaus-Axe löytyy. Sitten on vielä jokin kalliimpi, olikohan Empirio Armanin. Sen tuoksu on melko voimakas/tehokas ja pehmeä, ei missään nimessä pistävä.

Periaatteessa olen vahvasti sitä mieltä, että mieluiten ihminen saa tuoksua/haista vasta lähietäisyydeltä (alle puoli metriä). Pätee molempiin sukupuoliin, naisilla (etenkin vanhemmilla) tuo tahtoo mennä useammin överiksi kuin miehillä. Tulee päänsärkyä lähinnä, jos jatkuvasti joutuu oleilemaan voimakkaiden tuoksujen ailaisena. Haiskaa mieluummin vaikka hielle sitten.
"I've been busier than one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
vantage
28.01.2004 12:17:29
Axet on ainakin huonoja!
Ne tuoksuu pahalle ja liikaa, ja kun hikoaa niin ne alkaa tuoksumaan väkevältä ja menettää tehonsa.
All are gone, all but one No contest, nowhere to run No more left, only one This is it, this is the Countdown to Extinction
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)