Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yle Teema - Näin se tehtiin & Kosketuksessa -sarja
1 2 3 4 5
Veikko
17.09.2007 18:52:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yle Teemalta alkaa tänään mielenkiintoinen ohjelmasarja suomalaisista "merkkipaalulevyistä" ja niiden teosta, Liveäkin on luvassa.
 
http://www.yle.fi/teema/dokumentit/popkulttuuridok/id14289.html
 
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka.
HaloOfFlies
17.09.2007 21:43:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin ihmettelen tuota Maija Vilkkumaan Ei-albumin mukana oloa. En minä sitä minään klassikkoalbumina tai Suomirockin merkkipaaluna näe. Siihen olisi vaikka jonkin Hanoi-albumin voinut tyrkätä, tai Rasmuksen Peepin.
 
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
Heissi
17.09.2007 21:57:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siihen olisi vaikka jonkin Hanoi-albumin voinut tyrkätä, tai Rasmuksen Peepin.
 
Niin tai Faken "Internet-rakkautta".
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Joees
17.09.2007 21:57:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin ihmettelen tuota Maija Vilkkumaan Ei-albumin mukana oloa. En minä sitä minään klassikkoalbumina tai Suomirockin merkkipaaluna näe. Siihen olisi vaikka jonkin Hanoi-albumin voinut tyrkätä, tai Rasmuksen Peepin.
 
Hyvältä kuulosti tuo Eppujen akustinen meininki tuossa kun alkua katsoin. Laitoin nauhalle ja tsekkaan paremmassa rauhassa myöhemmin.
 
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
Mohla
17.09.2007 22:01:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin ihmettelen tuota Maija Vilkkumaan Ei-albumin mukana oloa. En minä sitä minään klassikkoalbumina tai Suomirockin merkkipaaluna näe. Siihen olisi vaikka jonkin Hanoi-albumin voinut tyrkätä, tai Rasmuksen Peepin.
 
Rasmuksen Peep? No, öh. Ei se kyllä yhtään enempää merkkipaalu ole ainakaan tuohon Vilkkumaahan verrattuna. Ei "Ei" munkaan mielestä ehkä klassikko-ole, mutta hyvät soundithan siinä on, vaikkei ihan hirveästi tule kotona luukutettua (paitsi vaimon toimesta).
 

Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
JPQ
18.09.2007 05:33:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin ihmettelen tuota Maija Vilkkumaan Ei-albumin mukana oloa. En minä sitä minään klassikkoalbumina tai Suomirockin merkkipaaluna näe. Siihen olisi vaikka jonkin Hanoi-albumin voinut tyrkätä, tai Rasmuksen Peepin.
 
no en minä myöskään apulantaa koska se on nimensä veroista ja tosiaan hanoi puute on paha. vaikka varsinaisesti fani en olekkaan mutta.
 
Rotuvaari
18.09.2007 10:23:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no en minä myöskään apulantaa koska se on nimensä veroista ja tosiaan hanoi puute on paha. vaikka varsinaisesti fani en olekkaan mutta.
 
Itse taas odotan aika malttamattomana Aivan Kuin Kaikki Muutkin -levyn livevetoja. Senkin takia, että se puoli Apulannan historiasta on itselleni se rakkain. Apulanta, kuten Hanoikin on hyvin merkityksellinen bändi Suomessa ja toki Hanoi jopa ulkomaita myöten, joten olisihan tuohon dokkariin voinut vaikka Two Steps from the Move'n sisällyttää. Liekö sitten ollut YLElle liian suuri riski ottaa Andyn ja Miken tapaiset kukot samaan aikaan studioon... Vai mistä lie kiikastaa.
 
Huhut kirjoittajan pienestä peniksestä ovat suuresti liioiteltuja.
Veikko
18.09.2007 15:50:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Liekö sitten ollut YLElle liian suuri riski ottaa Andyn ja Miken tapaiset kukot samaan aikaan studioon... Vai mistä lie kiikastaa.
 
Niin, käsittääkseni Akun Tehdas on tuottanut koko sarjan. Joten he kai ovat päättäneet ketkä ohjelmassa käsitellään. Laaja kattaushan tuo on.
 
Suojele Suomen metsiä. Tapa tikka.
Roger
21.09.2007 23:19:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eppu uusinta menossa nyt!!!!!
 
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Cujo
22.09.2007 00:16:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eppu uusinta menossa nyt!!!!!
 
!!!
 
Kiitos. Vähän myöhässä huomasin, mutta kuitenkin! : )
 
You are what you are, and what you are is ok.
HaloOfFlies
22.09.2007 00:43:10 (muokattu 22.09.2007 00:49:53)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava oli tuo Eppu-keikka. Oli mukava kuulla Mies soittaa rokkia, Bob Dylan ja Nuori Poika soitettavan. Oma arvostus Pantse Syrjää kohtaan kitaristina nousi uudelle tasolle, on se kova kepittäjä. Eikä Torvinen jää yhtään taakse.
 
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5
texjazz
22.09.2007 08:46:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toisaalta taas, kun Teeman syksyssä suomalainen populaarikulttuuri elää vahvana. Näin se tehtiin ja Kosketuksessa muodostavat maanantai-iltoihin huikean paketin suomalaisen rockin historiaa ja nykypäivää. on teemana, olisi voinut olettaa, että jokaiselta populaarikulttuurin vahvalta vuosikymmeneltä olisi napattu merkkipaaluja -aina 60-luvulta asti. Kun näitä tekijöitä on vielä hengissäkin ja hyvissä voimissa. Esmes Wigwam 1970-luvulta, 60-luvun uranuurtajia Jormasia jne.
 
Mutta hyvä näinkin. Teema- ja Extra -kanavat tekevät hyvää työtä.
 
"Mä tuun heti vihaseks kun mä kuulen jatsia" -Avovaimo
Cujo
22.09.2007 10:47:24 (muokattu 22.09.2007 10:48:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikäkö, ei mittään sittenkään.
 
You are what you are, and what you are is ok.
Exhausted
22.09.2007 12:08:11 (muokattu 22.09.2007 12:08:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, käsittääkseni Akun Tehdas on tuottanut koko sarjan. Joten he kai ovat päättäneet ketkä ohjelmassa käsitellään. Laaja kattaushan tuo on.
 
Ei tuonne välttämättä ole saatu ketä on haluttu. Voi olla ei ole sopinut toisten aikatauluihin tämä. Ja muutenkin tuntuisi että kun kyseessä on suomirockin klassikoiden sarja, niin mukana on vain suomenkielisiä artisteja, eli siksi ei Hanoita tai Rasmusta.
 
Apulanta-kuvauksissa olin yleisössä. Oli tosi mukavantuntuinen tilaisuus, ja oli mukava kuulla suosikkialbumi kokonaan soitettuna. Paria biisiä en ollut kuullut koskaan livenä, ja monien kuulemisesta oli vuosia aikaa.
DDelay
28.09.2007 00:46:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusintana tänään klo 23.10 alkaen
 
Näin se tehtiin: Aino
Kosketuksessa: Dave Lindholm & Otto Donner
 
It`s all in your mind
Flash
28.09.2007 10:04:19 (muokattu 28.09.2007 10:05:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma arvostus Pantse Syrjää kohtaan kitaristina nousi uudelle tasolle, on se kova kepittäjä. Eikä Torvinen jää yhtään taakse.
 
Ja etenkin äijien yhteissoitto on omaa luokkaansa tässä maassa.
 
Näin se tehtiin: Aino
 
Tän ajoitus oli hyvä, koskapa vasta ostin tuon levyn.
 
Kosketuksessa: Dave Lindholm & Otto Donner
 
Kylläpä heitti Davekin muuten hienon setin.
 
Live Music Is Better!
Numbie
30.09.2007 04:19:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä ihan sanoinkuvaamattoman upea tuo Daven setti. Hienot cover-valinnatkin vielä.
 
Kukkis 77
30.09.2007 10:37:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Päivä päivältä kismittää yhä enenevissä määrin kun ei tuo Teema näy.. No ei kyllä näy mikään muukaan kanava. Kai se digiboksi täytyy hommata.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
aikavaikea
01.10.2007 17:03:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään vuorossa 21:00 Moottoritie on kuuma, jonka jälkeen Pelle & 1980.
 
I got run over by truth one day. Didn't see the red light.
Misse
01.10.2007 18:01:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sattumoisin viimeiset 3 viikkoa on hatuttanut oikein suuren silinteripytyn verran, että on niin persaukinen, ettei ole voinut vielä digitalisoitua ja kaapelista näkyy vain nuo väärät kanavat. Lottovoitto heti mulle tänne.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «