Demostudio 25.01.2004 19:09:37 | |
---|
Bändin nimi: Virha Kappaleen nimi: Huomenta (rock) URL: http://rmk.hamk.fi/~ahojuss1/musiikki/01-huomenta.mp3 (Mp3) Tämä on keväällä tulevan demomme avausraita. Kyseinen versio on vielä hiukan keskeneräinen, joten parannusehdotuksia otetaan vastaan. Linkki on toiminnassa vain toistaiseksi, koska lopullisen demon julkaisuun mennessä tämä biisi tulee vielä muuttumaan (lopulliset masteroinnit yms). http://www.virha.tk |
Saikkonen 25.01.2004 21:14:14 | |
---|
Alapäätä on ainakin reilusti, vaan parantunee masteroinnissa! Laulaja on aika persoonallinen ja hyvä-ääninen, mutta hieman venyvä ja huolimaton artikulaatio tekee sanojen ymmärtämisen hankalaksi. Eikä särösoundi laulussa minusta oikein istunut, eikö sen voisi jättää kertseissä pois? Pääriffi mukavan venkoileva, vähän YUP-tyylinen. Sävellys ei ole mikään hittihakuinen, vaatisi muutamia kuunteluita, että avautuisi. Soundeja selkeämmiksi, ja kaikkia "vähän lähemmäksi", niin paranee, mutta ei huono nytkään! |
Mättöpiiska 25.01.2004 21:57:58 (muokattu 25.01.2004 22:09:54) | |
---|
Alapäätä on ainakin reilusti, vaan parantunee masteroinnissa! Tuota mieltä olen itsekkin. Studiokaiuttimissa se alapää kuulostaa niin hyvältä mutta muissa kajareissa suttaa aikalailla. Laulussa ei haluttu keskittyä täydelliseen ääntämiseen, vaan tarpeeksi hulluun tulkintaan. Sanat voi lukea sitten levynkannesta... :) Eikä särösoundi laulussa minusta oikein istunut, eikö sen voisi jättää kertseissä pois? Kokeiltiin, ei toiminut. Nyt siinä on sellaista tiettyä rupisuutta, jota kaivattiin. Tuo yup-vertaus on näköjään meille kirous. Me ei päästä siitä ikinä eroon. Mutta kiitoksia, että kuuntelit tämän ja kiitoksia myös hyvästä palautteesta. EDIT: Huomasin muuten että toi linkki heittää jotain herjaa tohon ruudulle, että kopioikaapa se tuohon osoiteriville, niin pelittää. Sosiaalisuus rajoittaa elämää. |
Tapani L 26.01.2004 21:55:32 | |
---|
Kootut ajatukset: Biisi on tosi hyvä ja mun mielestä toi säröefekti laulussa sopii tosi hyvin koko biisiin. Ja laulu on muutenkin tosi hyvä; juuri sellaista laulantaa, josta minä pidän :) Alapäätä on kyllä vähän turhan paljon, mutta sehän on jo sanottu. Soittajat osaavat asiansa hyvin, kuten myös laulaja. Biisissä on tarpeeksi eri osia, mutta ei liikaa. Sovitus on hyvä. Sanoista en hirmu hyvin selvää saa, mutta se ei haittaisi, jos tietäisin sanoitukset. Eli kansilehteen ja kotisivuille EHDOTTOMASTI sanat :) Tosi hienoa musiikkia, ostan kyllä varmasti demonne jos rahat saan kasaan. Todella valmis bändi olette :) En oikein moitittavaa keksi vaikka kuinka yritän... Anteeksi häiriö...
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mättöpiiska 26.01.2004 23:27:30 | |
---|
Biisi on tosi hyvä ja mun mielestä toi säröefekti laulussa sopii tosi hyvin koko biisiin. Ja laulu on muutenkin tosi hyvä; juuri sellaista laulantaa, josta minä pidän :) Tätä me vähän ajateltiinkin, että tämä biisi tulee jakamaan kuuntelijat kahtia: Ne jotka tykkää ja ne jotka vihaa. Kiitoksia kehuista. Voisin, kuten tapanani on, laittaa biisin sanat tähän siltä osin kuin muistan. Biisi kertoo parisuhteen arkiintumisesta: Kerto: Tunnelmia aamuisin, hellyyttä happaminta Päivän aloitushetki kruunataan huudolla, sitten suudellaan Hellyyttä happaminta, tunnelmia aamuisia Hiljaisuus rauhoittaa kummasti, sosiaalisuus rajoittaa elämää 2.säe: Istuin pöydän päätypaikkaan, luulin olevani yksin Kuulen, siivoiaisitko huoneiston Toivotan hyvät huomenet, tiedän että häiritsen Tunnin kahden päästä ollaan taas onnellisia Väliosa ennen kertsiä: Joku liannut lempimukini - pilaa? Väärä muki vasemmassa kädessä pilaa aamuni Sosiaalisuus rajoittaa elämää. |
Minä voin paljastaa 1. säkeistön salat! Kiitos ja kumarrus jos joku ees tykkäs... 1 verse. Sanoin huomenta päivää sain pääleni jotain hedelmää Makeaa kaunista nyrkkiä. Kiitos ei, en välitä kiisselistä tänään Keitän vain kahvia huomautan. Kerto: Tunnelmia aamuisin, hellyyttä happaminta Päivän aloitushetki kruunataan huudolla, sitten suudellaan Hellyyttä happaminta, tunnelmia aamuisia Hiljaisuus rauhoittaa kummasti, sosiaalisuus rajoittaa elämää 2.säe: Istuin pöydän päätypaikkaan, luulin olevani yksin Kuulen, siivoiaisitko huoneiston Toivotan hyvät huomenet, tiedän että häiritsen Tunnin kahden päästä ollaan taas onnellisia Väliosa ennen kertsiä: Joku liannut lempimukini - pilaa? Väärä muki vasemmassa kädessä pilaa En tahdo että näet minua nyt...en tahdo että vuokseni sä järkytyt. |
85423321 27.01.2004 15:06:59 | |
---|
Alku kuulosti ihan Toolilta. Sade on Jumalan pissaa. |
kingdom 27.01.2004 16:11:15 | |
---|
En kuuntele tällaista musiikkia joten en osaa tästä mitään oikein sanoa. Soitannan puolella ei ole ongelmia, soitatte hyvin yhteen. Soundit on ihan hyvät. Enpä minä osaa mitään muuta sanoa. Kyllä porukka ilmeisesti tykkää vaikken itse kuuntelekkaan. |
Mättöpiiska 27.01.2004 16:59:38 | |
---|
Alku kuulosti ihan Toolilta. Tooliin ei olekaan vielä kukaan verrannut aikaisemmin. Joku vertasi joskus Peppersiin, mistä olimme ihmeissämme. Sosiaalisuus rajoittaa elämää. |
NHR 27.01.2004 20:42:06 | |
---|
Minä taas en osaa oikein mihinkään muuhun teidän biisejänne verrata. Ei hullumpi biisi tämäkään, mutta muistan kyllä parempaakin Virhaa kuulleeni. Kerto ei taaskaan oikein vedä säkeistölle ja kitarariffille vertoja. Soundimaailma kyllä miellyttää. Särö sopii lauluun ihan hyvin, kun eihän siitä koskaan muutenkaan tahdo oikein tolkkua saada, mutta sanathan voi tosiaan aina lukea jostain, jos sattuu kiinnostamaan. Lopussa ihme häröilyt laulun kanssa ovat kyllä aika ärsyttäviä. Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Mättöpiiska 27.01.2004 22:10:33 | |
---|
Ei hullumpi biisi tämäkään, mutta muistan kyllä parempaakin Virhaa kuulleeni. ... Lopussa ihme häröilyt laulun kanssa ovat kyllä aika ärsyttäviä. Ärsyttävä on juuri se adjektiivi, mitä me tässä haetaan. Noi lopun älinämölinät menee kyllä pitemmän päälle omastakin sietorajasta yli. Voi olla että otetaan ne pois, tai sitten ei. Mikäli olet paremman Virhan perään, niin demon loppupään biisit tulevat ehkä olemaan sitten niitä enemmän kuulijaa kosiskelevia (tässäkin täytyy painottaa sanaa 'ehkä'). Tiputtelen niitä sitten lähempänä tänne Demostudioon tasaiseen tahtiin. Sosiaalisuus rajoittaa elämää. |
Samistoteles 24.03.2004 09:16:15 | |
---|
Kylläpäs jytää! Laulut ovat just sopivan kierot tän tyyppiseen musaan. Selkeyden kanssa olis vähän tekemistä, mutta toimii ja nytkyttää ihan helvetin hyvin.. |
Timo JM 24.03.2004 09:35:47 | |
---|
Ei tää ainakaan mitään radiokamaa ole. Onko bassossa kaikua? Aika kauhea soundi joka tapauksessa. Skittariffi tuo mieleen yhden vanhan eppubiisin nimeltään "Onnellinen hetki elämässä". Soitto ja sovitus toimivat suht hyvin. Siitä huolimatta en kyllä oikein digannut. ...siis mun mielestä. |
NORTON 24.03.2004 18:12:10 | |
---|
Kuullostaa ihan Britney Spearsilta ;) No ei kuullosta, ja mun mielestäni soundeissakaan ei ole juuri valittamista. Sanat saisi kyllä kuulua vähän paremmin. Hyvä ja omaperäinen tyyli. Anteeksi! |
Mättöpiiska 24.03.2004 18:33:35 (muokattu 24.03.2004 18:44:17) | |
---|
Kuka tämänkin nyt kaivoi esiin? Täytyy ottaa koko linkki pois, jotta tällaisia keskeneräisiä otoksia, jossa on kaikki päin v*ttua miksattua dädää, ei pääsisi yleiseen kuunteluun. Kiitoksia kuitenkin palautteesta ;) EDIT: Tiedostoa ei ole enää netissä. "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" - Matti Nykänen |