Aihe: Youtube rumpupläjäykset
1 2 3 4 557 58 59 60 61122 123 124 125 126
Deino
21.09.2007 15:46:16

Poljettiinko siinä liian vähän tuplapedaaleita?

Tiesin, että tällainen kommentti tulee.
Roberto
21.09.2007 15:58:38

Poljettiinko siinä liian vähän tuplapedaaleita?

Ei onneks, veikkaan et olis ollu vielä paskempi niin. Oli kyl aikamoista pekulaa nytkin.

Cissen laulukin pykii pahasti (kaveri on kuumeessa). Mut ne jotka on tuntee tarkemmin osaa ottaa tonkin asiaankuuluvalla asenteella, ilman vittu-paskaa julistuksia.

Selitys ja berberi löytyy jokaiselta. On tuntee tarkemmin?
J. Cool
21.09.2007 16:27:57

niinhän se vaan menee, et tiukkaa arviointia ei täs maailmassa kestä heittää tasapuolisesti kaikille tai vihat tulee niskaan. Kaikkihan muistaa tapaus Ari Koivusen. Jos nyt tuota rumpuraitaa ruvettaisiin arvioimaan niin... jätetäänpä arvioimatta.

esim: jos nuori sälli sanoo "vittu mitä paskaa" tälle biisille, niin tylytetään nuorta sälliä, mut jos vanha sälli sanoo "vittu mitä paskaa" vaikkapa wecklille, niin tylytetään sitä wecklin soittoa sitten, jossa teknisessä mielessä ei oikeastaan vikaa edes ole - aikalailla päinvastoin kuin tähän klippiin verrattuna. Musa ja soittotyyli on sit niitä, mistä voidaankin olla montaa mieltä. Ihmiset tykkää eri asioista, mutta jostain syystä toisten mielipide on yhteisössä merkittävämpi kuin toisten. Eli massat voittaa ja muita dissataan. Ovelaa, eikö. Näpit palaa järjestäen aina, jos paljastaa julkisesti olevansa eri mieltä kuin enemmistö.

Musta toi rumpalointi on ihan linjassa muunkin biisissä tapahtuvan musisoinnin kanssa. Mulla teki tiukkaa katsoo loppuun lähinnä laulun takia. Mut ei sieltä yleisö näytä pois juoksevan. Silti, eikös ole hienoa miten paljon teknisesti musiikoiden taidot on menny eteenpäin vuosien saatossa. Kaikesta huolimatta tuota biisiä kuulee vieläkin aika usein radiossa ja bändien soittamana. Ja leffaakin pukkaa. Eli massat (joiden kyky ja kiinnostus soitannolliseen arviointiin on milloin mitäkin) tykkää. Onko silloin siis epäonnistuttu? Vanha suomirokkihan on hyvin pitkälti soitto- ja laulutasoltaan melkein tuota osastoa.
Nolte
21.09.2007 17:35:05 (muokattu 21.09.2007 17:44:45)
Kaikesta huolimatta tuota biisiä kuulee vieläkin aika usein radiossa ja bändien soittamana. Ja leffaakin pukkaa.

Joo, eihän tuo nolo pätkä mitenkään pyyhi pois sitä asiaa, että bändillä oli myös ne maagiset hetkensä.
.fhgkjlsdfgnakjlrghkjdf!!!
Deino
21.09.2007 17:55:18

Joo, eihän tuo nolo pätkä mitenkään pyyhi pois sitä asiaa, että bändillä oli myös ne maagiset hetkensä.

Mutta se, että bändillä on ollut maagisia hetkiä ja että se on legendaarinen, ei ole selitys sille että tuosta pätkästä on pakko pitää eikä sitä saa haukkua.
Linnunlaulupuu
21.09.2007 18:11:32
Mutta se, että bändillä on ollut maagisia hetkiä ja että se on legendaarinen, ei ole selitys sille että tuosta pätkästä on pakko pitää eikä sitä saa haukkua.

Zeppelin, ganes ja muu tylsä musiikki on jätettävä koskemattomaksi kritiikille!
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
J. Cool
21.09.2007 18:29:04

Zeppelin, ganes ja muu tylsä musiikki on jätettävä koskemattomaksi kritiikille!

sanoiks juuri tylsäks? parempi katsella yöllä pimeellä kujalla vähän olan yli kun kulkee... :D

jos aivan rehellisiä ollaan: miettikää, jos tuon klipin rumpupätkä olis erillisenä jonkun anonyyminickin takaa postattu tuonne soittonäytteisiin. veikkaan vähän, että aika moni ajattelis kauniisti sanoihin puettuna "jaa joku on juuri aloittanut rumpujen soiton". laulu menis ihan suoraan karaoken piikkiin.
Nolte
21.09.2007 18:30:56

No toki saa haukkua. Ja jos tuota pätkää tarkastellaan yksittäisenä, ei siitä löydäkään mitään positiivista. Enkä minä sitä paitsi ole tosiaankaan mikään Hurriganes-fani. Minua niiden homma on aina nolottanut enemmän tai vähemmän. Sen maagisuus -kommentin sanoinkin ihan yleiseltä pohjalta, koska se on faktaa, tykkää niistä tai ei.

Se, että kritisoidaan monen fanittamia suuria nimiä on minulle se ja sama. No, kyllä se joskus ärsyttää, jos joku tulee ilmoittamaan suurella äänellä, miten hirveätä paskaa joku musiikki on, mutta lähinnä vain huonompina päivinä. Se, mitä mieltä joku muu on ei muuta millään muotoa minun (eikä varsinkaan kenenkään kovan fanin) suhtautumista ko. bändeihin. Minulla on oma mielipide niistä, eikä sitä kukaan toinen pysty muuttamaan. Siinä mielessä on tavallaan turhaa kertoilla tykkäämisistään/ei tykkäämisistään. Toisaalta, eipä siltä tällä palstalla voi välttyä, ja olen sitä itsekin harrastanut. ;)
Deino
21.09.2007 18:33:26 (muokattu 21.09.2007 18:36:25)

jos aivan rehellisiä ollaan: miettikää, jos tuon klipin rumpupätkä olis erillisenä jonkun anonyyminickin takaa postattu tuonne soittonäytteisiin. veikkaan vähän, että aika moni ajattelis kauniisti sanoihin puettuna "jaa joku on juuri aloittanut rumpujen soiton". laulu menis ihan suoraan karaoken piikkiin.

This is my point, young Sir.

E: Ja en tarkoittanut kommenttiani Noltelle, vaikka hänen viestiään lainasinkin :)
Linnunlaulupuu
21.09.2007 18:37:12
sanoiks juuri tylsäks? parempi katsella yöllä pimeellä kujalla vähän olan yli kun kulkee... :D

Näin kauniisti puettuna kyllä ;)
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
Nolte
21.09.2007 18:39:35 (muokattu 21.09.2007 18:40:12)
E: Ja en tarkoittanut kommenttiani Noltelle, vaikka hänen viestiään lainasinkin :)

Niin vähän ajattelinkin, eikä vastauskaan ole suinkaan pelkästään sinulle. ;) Halusin vain yleisestikin kommentoida sitä kritisointi-asiaa.
J. Cool
21.09.2007 18:41:57

Näin kauniisti puettuna kyllä ;)

seuraavaksi kai haluat yhden rieseneistäni
Linnunlaulupuu
21.09.2007 18:44:34
seuraavaksi kai haluat yhden rieseneistäni

Haluisin kylläkin hyviä rumpupätkiä!
K.Suninen
21.09.2007 18:57:12
Musta toi rumpalointi on ihan linjassa muunkin biisissä tapahtuvan musisoinnin kanssa. Mulla teki tiukkaa katsoo loppuun lähinnä laulun takia. Mut ei sieltä yleisö näytä pois juoksevan.

Mua lähinnä häiritti tempon heittelehtiminen ja kompin jännitteen hajoileminen. mutt se on sitä rokkia, ei silloin ollu rumpukoneita..
niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et?
J. Cool
21.09.2007 18:58:30

Haluisin kylläkin hyviä rumpupätkiä!

en pysty siihen auttaa, mut ehkä tää sälli pystyy

http://www.youtube.com/watch?v=ADnlXZWHLKk
lurkki
21.09.2007 19:05:19
Tässäpä tämä:

Stewart Copeland : Rhythmatist

http://www.youtube.com/watch?v=OlEx-zkvvjk
"...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..."
markkuliini
21.09.2007 21:18:12

http://www.youtube.com/watch?v=QDaWUR38iWk

Ei herranjumala ku alkaa aina naurattamaan :D remu on remu.

Itse en ole mikään Ganes-fani koskaan ollut 8enkä ole vieläkään), mutta musta on jotenkin makeeta kun keikoilla on läsnä sellainen vauhtia-ja-vaarallisia-tilanteita-tunnelma. Samalla keikalla soitetaan esim.
http://www.youtube.com/watch?v=kgpab4YvajQ

Toimii tuo komppi ja etenkin bassari fillit kuin junan vessa. Ja sitten välillä kontataan I will stay. Mulle jotenkin pervolla tavalla uppoa tuollainen arvaamaton toiminta rokkikeikoilla.
Roberto
21.09.2007 22:23:50

Ja sitten välillä kontataan I will stay. Mulle jotenkin pervolla tavalla uppoa tuollainen arvaamaton toiminta rokkikeikoilla.

Noissahan on sit tietty aina se, et keikoilla toimivakin pauhu on joltain tallenteelta ikäänkuin ihan väärin perustein arvioitavissa. Sama ku kuuntelis pa:n läpi sikalujaa levyjä tai jotain.
Strumbali
22.09.2007 00:26:26 (muokattu 22.09.2007 00:27:17)
Rock lähti siitä, oli auto, missä soi hurriganes (made in sweden), dark side of the moon ja ultimate sin. Ei jääny zhaanseja. Kaiken syy on Wunderbaum. Haen oikeus korvauksia... oykey jeh.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)