Aihe: Kaapin laatu ja kaappi+combo yhdistelmä
1 2 3
Sambuttrue
21.09.2007 17:49:43
Rock! Hei kertokaapa amatöörille ny,kun mulla on ENGL Screamer combo ja olen kaappia hommaamassa sille kaveriksi ja haluaisin tosiaan Botnee,eli alakertaan kunnon jytinää!!! niin tarkoittaako noissa kaapeissa kun puhutaan ylä- ja alakaapeista että toi alakaappi olis sit sitä mitä mä hakisin eli mahd.paljon jytinää alapäähän?!? ja mitä 4x12 kaappia suosittelisitte...eli hyvää ja halpaa onko olemassa?!?!
cruel_destiny
21.09.2007 18:31:32
Rock! Hei kertokaapa amatöörille ny,kun mulla on ENGL Screamer combo ja olen kaappia hommaamassa sille kaveriksi ja haluaisin tosiaan Botnee,eli alakertaan kunnon jytinää!!! niin tarkoittaako noissa kaapeissa kun puhutaan ylä- ja alakaapeista että toi alakaappi olis sit sitä mitä mä hakisin eli mahd.paljon jytinää alapäähän?!? ja mitä 4x12 kaappia suosittelisitte...eli hyvää ja halpaa onko olemassa?!?!

ala ja yläkaappi meinaavat kaapin muotoa ns. full stäkeissä, joissa on kaksi 412 kaappia päällekkäin, saundi eroja ei ole.
I eat rice and curry everyday surreal
Jucciz
21.09.2007 22:01:56
Miksei? Mulla on nyt pari kuukautta ollu instrumenttipiuha kaapin ja nupin välissä. Käyttö päivittäistä eikä mikään mättää. Ennen luulin vain, että piuha se on korkeintaan joka siinä kärähtää. Olisikohan sittenki aihetta hommata oikeanlainen kaapeli? :D

Tulee vielä joku päivä kalliit savut pihalle. Se piuhan hajoaminen on siinä vaiheessa ehdottomasti vähäpätöisin asia. Kun piuha hajoaa, jää putkivahvistin ilman kuormaa, jolloin hajoaa yleensä a)pääteputket, b)ulostulomuuntaja tai c)molemmat. Tapauksesta riippuen 50-500 euron remontti.

Instrumenttipiuha EI ole tehty kaiutinkäyttöön, vaikka se liittimiensä puolesta käykin nupin ja kaapin väliin.
Line6 flextonessa Small Tweed mallinnus kuulostaa aidommalta kuin putkivahvistimet aikoinaan kuulostivat. - ode_
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)