Veikko 26.01.2004 23:44:30 | |
---|
Onko kenelläkään M.nettiläisellä omakohtaisia kokemuksia näistä Danon mini effects-pedaaleista. Olisin kiitollinen kokemuksista, varsinkin tuon choruksen suhteen. -Multilatentti- |
HS 27.01.2004 08:43:17 | |
---|
Terfe Piskuinen TunaMelt Tremolo on hyvä. Hinta-laatusuhde suorastaan loistava. Spinning Speaker "leslie-simulaattori" on muuten hyvä, mutta boostaa aivan liikaa päälle kytkettäessä. Pikkuchooruksesta ei ole kokemuksia, mutta isoveli Cool Cat on kyllä hyvä. |
N_Bates 27.01.2004 08:47:46 | |
---|
Ihan pätevä tuo pikkuchorus on. Joskus ostin kun halusin soittaa nirvanan come as you area.. Eipä sille sitten hirveämmin ole käyttöä löytynyt.. Tosin nyt meiän bändin kitaristi on innostunut tuosta, joten taitaa kohta koorus vaihtaa omistajaa. Mutta joo, ihan pätevä chorus. http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Mulla on myös tuo tonnikala-tremolo ja se on varsin oiva peli. Löytyy pehmeämpi fender-tremolo ja jyrkkä vox/shaller. Keikkaolosuhteisiin varsinkaan raskasjalkaiselle soittajalle en kyllä suosittele, sillä muovikuoret saattavat jossain vaiheessa antaa maiharin alla periksi... miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
nothingnes 27.01.2004 08:58:50 | |
---|
mulla on tuo fish&chips eq hyvin pelittää hyvä hinta laatu suhde |
zorro 27.01.2004 09:07:21 | |
---|
mulla on hashbrown-flangeri. En ole muita flangereita testannu, mutta hyvin on kestäny, en ymmärrä miten lujaa te hypitte pedaalien päälä että ne menee rikki?? OSTETAAN: Digitech WH1 |
Kostello 27.01.2004 09:45:44 | |
---|
Pepperoni-phaseri omistin vähän aikaa. Ihan mukavaa suhinaa siitä sai aikaiseksi, mutta hommasin kuitenkin Small Stonen ja myin pepperonin kavereille. Kovassa käytössä tuntuu edelleen olevan, eikä itsellekään mitenkään paha maku suuhun jäänyt. Hyvä ainakin ekaksi phaseriksi. |
Jabe 27.01.2004 10:01:21 | |
---|
Mulla on Chicken Salad Vibrato. Pidin sitä jonkun aikaa coverkeikoilla pedaalilaudassa (viime kesän huttukeikat, suunnilleen). Hyvää: - hienon näköinen :-) - laaja säätöalue: nopeasta vibratosta aina psykedeeliseen, lähes flangerimäiseen pyörintään - ihan ok-soundi - uutenakin halpa Huonoa: - heppoinen rakenne - syö soundin kirkkautta (jossain määrin tämä tietysti kuuluu vibratoefektiin, mutta yleissoundi on jotenkin tuhnumpi verrattuna muihin modulaatiospeduihin, joita omistan (flangereitä, choruksia, tremoloita ..)). - mitätön jälleenmyyntiarvo (jos haluaa myydä, niin kehtaisko edes kahtakymppiä pyytää?) |
Exhausted 27.01.2004 11:42:41 | |
---|
mulla on pepperoni phaser. Vähän liikaa säröttää signaalia, ettei voi käyttää cleanilla, mutta muutan asiallinen vehje. Tosin nyt menee myyntiin kun Podin phaserimallinnus sen korvaa...=) |
Mika K 27.01.2004 11:58:56 (muokattu 27.01.2004 11:59:40) | |
---|
Multa löytyy Pastrami Mini Overdrive. En ole värkkiä kylläkään tarvinnut enää pitkään aikaan, mutta noin soundillisesti ihan pätevä laite. Toimi mielestäni hyvin Tubescreamerin edessä ja antoi mukavasti lisää sustainia, yksinään oikeastaan melko tarpeeton laite. Tähän tulee allekirjoitus |
Chemo 27.01.2004 12:46:19 | |
---|
Surf & Turf Kompura löytyy. Ihan kohtuullinen, mutta varsinkin nupit ovat aika heppoista kamaa. Jos käyttäisin jotain sellaista minipedaalia jota pitää polkea myös, niin ainakin haluaisin sen semmoisen muovisen nuppisuojuksen siihen. Ja varapedaalin mukaan matkaan varmuuden vuoksi :-| Ramalamadingdong. |