käki 21.01.2004 15:49:09 | |
---|
Noh, kyllä se vähän sama asia on. Meinasin ton dissaamiskommentin ihan kuitenkin vaan läpällä. Nyt en vaan voi kirjottaa enempää, soittelen tässä samalla mun Fenderillä ja pitäis opetella toi Continuum vähän paremmin:) Blokkasitko sen Continuumin tosta vaan vai onko sulla nuotit ? Hyvinhän se tajuntaa laajentaa, kun tietää miten joku juttu on alunperin soitettu, mutta improvisoi loppubiisi/soolo-osa vaikka itse, niin siinäpä kehität omaa muusikkouttasi imitoinnin sijaan. Asialliset hommat hoidetaan vasurilla, muuten tehdään töitä kuin ellun kanat. |
Niskamies 21.01.2004 16:07:28 | |
---|
Blokkasitko sen Continuumin tosta vaan vai onko sulla nuotit ? Hyvinhän se tajuntaa laajentaa, kun tietää miten joku juttu on alunperin soitettu, mutta improvisoi loppubiisi/soolo-osa vaikka itse, niin siinäpä kehität omaa muusikkouttasi imitoinnin sijaan. Blokkaan. Työn alla vielä on, ja kyllä siihen tulee todennäkösesti jotain omia häröilyjä :) |
Teijo K. 21.01.2004 16:30:53 | |
---|
Dissaatteko te kaikki nyt mua ku mulla on Jaco-signature? Ja kyllä, Puppea voi kuunnella. Electric Cityllä on oikeesti hyviä biisejä, siis mun mielestä. Joo, ei ollut tarkoitus olla henkilökohtainen tuon. Otin sen Jacon esimerkiksi, koska ei siinä äkkiä tullut mieleen muitakaan signatureja. En tiennyt sunla semmosta olevan. Vaikka tuo kunnioitus vainajaa kohtaan juttu mua edelleen kaivelee. Ja en tässäkään nyt tarkoita sinua, vaan sitä valmistajaa. Mutta ihanko tosiaan olet tosissasi tuossa Puppe-kuuntelussa? ;-) Peace? Jiihaa.
-Teppo "Jiihaa" Nättilä. |
balzary 21.01.2004 16:34:59 | |
---|
Mutta ihanko tosiaan olet tosissasi tuossa Puppe-kuuntelussa? ;-)
pupesta tuli mieleen, että onko netissä mitään basistivideoita, missä soitetaan samaan tyyliin kuten siinä rusty cooleyn kitaravideossa. eli soitossa ei oo yhtään mitään järkeä, tarkotuksena vaan esitellä nopeutta jne.
Str prd skrz prdel! |
Karlsson 21.01.2004 16:40:19 (muokattu 21.01.2004 16:41:00) | |
---|
pupesta tuli mieleen, että onko netissä mitään basistivideoita, missä soitetaan samaan tyyliin kuten siinä rusty cooleyn kitaravideossa. eli soitossa ei oo yhtään mitään järkeä, tarkotuksena vaan esitellä nopeutta jne. http://www.billthebuddhadickens.com/ Ole hyvä. "Hatala, hatala, hatala hey,
Play my sitar every day!"
- Dr. Bombay |
Niskamies 21.01.2004 16:41:00 | |
---|
Joo, ei ollut tarkoitus olla henkilökohtainen tuon. Otin sen Jacon esimerkiksi, koska ei siinä äkkiä tullut mieleen muitakaan signatureja. En tiennyt sunla semmosta olevan. Vaikka tuo kunnioitus vainajaa kohtaan juttu mua edelleen kaivelee. Ja en tässäkään nyt tarkoita sinua, vaan sitä valmistajaa. Mutta ihanko tosiaan olet tosissasi tuossa Puppe-kuuntelussa? ;-) Peace? Okei rauha sovittu :) Mielestäni Pupen jotkut biisit ovat hyviä. Uudelta levyltä esimerkiksi Nice, joka on aika hidas rauhallinen biisi joka on soitettu nauhattomalla. Kuulostaa melkein Jaco-tribuutilta. Ja Electric Cityn ykkös ja kakkosversiot ovat mielestäni hyviä, ei noi mitään hirveitä kikkailuita oo jos vertaa vaikka Wooteniin tai Stuart Hammiin yms. |
balzary 21.01.2004 16:41:54 | |
---|
Str prd skrz prdel! |
Johannes_t 22.01.2004 18:09:58 | |
---|
Ei ainakaan mulla toimineet nuo Da Buddhan videot. Miten muilla? |
lfc 22.01.2004 18:28:15 | |
---|
Minulla toimivat ja nopeutta näytti kaverilta löytyvän. tyylitajusta en olisi niinkään varma. The harder you play, the better it sounds. |
Karlsson 23.01.2004 08:21:34 | |
---|
Minulla toimivat ja nopeutta näytti kaverilta löytyvän. tyylitajusta en olisi niinkään varma. Joo, ja se harrastaa noita 9-kielisiä Conklin-bassoja... "Hatala, hatala, hatala hey,
- Dr. Bombay |
balzary 23.01.2004 08:24:39 | |
---|
Minulla toimivat ja nopeutta näytti kaverilta löytyvän. tyylitajusta en olisi niinkään varma. juu nopea on ja sitä esitellään. muistan yhden basistin opetusvideon, missä se näytti jotain kuviota, ja just kun meinas päästä kärryille niin joku älytön salamanopeusfilli kehiin. että tänks, sehän opetti. Str prd skrz prdel! |
MrQ 23.01.2004 11:10:29 | |
---|
Tuotanoin, pojat hei. Moon soitellu ny bassoa joku 10 vuotta mutten ole ikuna tietääkseni kuullut Pastoriusta. Toisaalta, eipä hirveesti kyllä kiinnostakaan. Niin, miksei kiinnosta? Sehän on yleisesti pidetty maailman paras basisti..? |
vanttera 23.01.2004 11:13:25 | |
---|
Niin, miksei kiinnosta? Sehän on yleisesti pidetty maailman paras basisti..? Se on tuolla ylhäällä se vastaus. Eli eiei, en aliarvioi tms. vaan mua ei yksinkertaisesti kiinnosta jonkin yksittäisen muusikon lahjakkuus, varsinkaan levyllä. Livenä voisi olla eri asia. Jos kys. artistin musiikki ei ole ajautunut korviini, eikä sitä kukaan ole myöskään musiikkina suositellut, ei kiinnosta. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
poppamies 24.01.2004 15:04:35 | |
---|
Dissaatteko te kaikki nyt mua ku mulla on Jaco-signature? ... Ei. Jos sait sen edullisesti niin varmasti hyvät kaupat teit. Hyvä basso. Sillä soittaa vaikka loppuikänsä. Sitten on toinen asia että tuskin siitä kannattaisi maksaa 2000 € uutena. Kahdella tonnilla saa nimittäin aika hyvän kepin keneltä tahansa laatubassovalmistajalta. "G-strings are for strippers" |
el_hefe 25.01.2004 21:02:22 | |
---|
onkos kukaan kokeillut silikonikieliä? |
Karlsson 26.01.2004 09:32:39 | |
---|
onkos kukaan kokeillut silikonikieliä? Hemmolla on semmonen Ashbury-basso, jossa on silikonikielet. Ei ihan mun juttu kyllä.. tosin se uskomattoman lyhyt skaala vaikuttaa asiaan myös. "Hatala, hatala, hatala hey,
- Dr. Bombay |
skebajaba 26.01.2004 23:12:53 | |
---|
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
lfc 26.01.2004 23:17:25 | |
---|
F-musiikissa myyvät kaheksalla kympillä, noita nelikielisen settejä. Viisikielisen setistä saa sitten jo pulittaa yli satasen. The harder you play, the better it sounds. |
skebajaba 26.01.2004 23:19:24 | |
---|
F-musiikissa myyvät kaheksalla kympillä, noita nelikielisen settejä. Viisikielisen setistä saa sitten jo pulittaa yli satasen. mitenköhän soundi toimii? noh kuuleehan sen sitten kuhan saapi bassoon kiinni ne kielet... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
mitenköhän soundi toimii? noh kuuleehan sen sitten kuhan saapi bassoon kiinni ne kielet... Mä en tykkää noiden tuntumasta, saundista, enkä hinnasta. Noi kuulostaa jotenkin "tunkkasilta" IMO. Ja maksaa ihan liikaa. |