jwa 18.09.2007 22:46:59 | |
---|
mikähän hemmetin asetus mulla on napsahtanut päälle kun easydrummerissa kun otta sen nuotitusnäytön > ei kursoria saa asetettua copy-pastea varten oikeaan kohtaan vaan se pompahtaa suoraan sen patternin loppupäähän..murmur! yritin katella mikä on muuttunut, mutta tuntuu nyt olevan joka projektissa sama ongelma eli joku asetus on nyt keturallaan. |
jwa 19.09.2007 15:15:19 | |
---|
kääk! apuja...? |
Leevi K. 19.09.2007 16:20:38 | |
---|
Olisko sulla käytössä se eräänlainen kvantisointi, jossa kohdistimen pienimmäksi mahdolliseksi siirtymäksi on valittu yksi tahti? Muuta asetusta näytön yläreunassa olevassa ruudussa (valitse esim. 1/16 tms.) |
saattaispa jurkele ollakkin. täytyy zekata iltasella! |
jwa 24.09.2007 23:18:41 | |
---|
no tuohan auttoi. thanx... tuosta seurasi (?) toinen ongelma - tai sitten olen sählännyt jotain muuta... soittelin tuossa selkeästi neljään menevää riffiä ja en saa noita basareita jytisemään tasaisesti samassa tahdissa. asetukset siitä alapaneelista tempo 180 ja 1/64 ja säädin rumpuraidalle tuon saman 1/64. okei - onhan tuo tempo aika rivakka, mutta tuollahan pitäisi saada basareihin - esim - sellaisia kivoja nopeita tata ääniä. mitähän tein väärin? |
CryptoFib 25.09.2007 00:44:10 (muokattu 25.09.2007 00:45:04) | |
---|
no tuohan auttoi. thanx... tuosta seurasi (?) toinen ongelma - tai sitten olen sählännyt jotain muuta... soittelin tuossa selkeästi neljään menevää riffiä ja en saa noita basareita jytisemään tasaisesti samassa tahdissa. asetukset siitä alapaneelista tempo 180 ja 1/64 ja säädin rumpuraidalle tuon saman 1/64. okei - onhan tuo tempo aika rivakka, mutta tuollahan pitäisi saada basareihin - esim - sellaisia kivoja nopeita tata ääniä. mitähän tein väärin? ostaa pamautit cubasen ja eazydrummerin ja "tata-äänet" on hakusessa? Eikö manuaalista löytyny ohjetta? Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
jwa 25.09.2007 09:36:32 | |
---|
sitä online manuaalia olen selaillut, mutta tuo basariongelma ei ota toetakseen. kokeilin siis 1/16, 1/32 ja 1/64 - kyse oli siis siitä, että ne basarin iskut menee ristiin muilta osin paitsi tahdin ensimmäinen (jos se ei osuisi olisi rumpupatterni jo aika pahasti väärässä kohdassa, hohoho...). OT: monasti olen saanut nopeammin apua esim tältä foorumilta kuin manuskoista. tuo nyt ei ole meikän mielestä mikään ihan perusongelma tyyliin "miksi en saa äänitettyä mitään raidalle vaikka näkyy sisään menevää ääntä..." tms pahvia. |
CryptoFib 25.09.2007 18:12:42 | |
---|
laske tempo esim. 90bpm:n ja käytä löyhempää quantisointia. 1/16. nosta tempo playbackia varten.. auttasko? Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |