Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Scandinavian Music Group: Missä olet Laila?
1 2 3 4
Jenka
20.09.2007 17:15:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyseiseltä bändiltä ilmestyy 3.10. neljäs pitkäsoitto, jonka kaksi biisiä (Vieläkö soitan banjoa? sekä duetto Paula Vesalan kanssa) ovat jo kuunneltavissa osoitteessa:
 
www.myspace.com/scandinavianmusicgroup
 
Bändi kuulostaa omasta mielestäni entistä paremmalta, ja tämän kunniaksi ostan uuden levyn heti julkaisupäivänä. Mitäpä te pidätte?
 
Paperilyhty
20.09.2007 17:23:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, pidän. Kiinnyin edelliseen levyyn ja sitä edelliseen ja sitä edelliseen (meniköhän nyt laskut oikein? :) , varsinkin joihinkin lauluihin sen verran, että uusinkin on pakko-ostos. Tampereen keikkaakin odottelen.
 
Yhdistetty PS ja OT: Hmm, jo toinen telkkari-avatar täällä mnetissä.
 
Ladies and gentlemen, the evening is over
discominister
20.09.2007 17:25:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Männeen Virgil Oilin keikan perusteella mulla ainakin kovat odotukset tulevalle levylle. Ihan mahottoman hyviä biisejä.
 
Nimismies
20.09.2007 17:34:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa mukavan karheaa soundimaailmaa. Tuo Vesalan kanssa tehty duetto on parasta suomalaista poppista, jota olen aikoihin kuullut.
 
Pitänee mennä keikalle kun tänne tulevat.
 
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin. Päivitetty 8.6 Aiheena: Levennetty kanava ja lihoneet sukulaiset.
Cujo
20.09.2007 21:59:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö soitan banjoa? on kyllä mahtava : ) Ja onhan Terhi Kokkosella aivan uskomaton ääni.
 
You are what you are, and what you are is ok.
jussimus
20.09.2007 22:27:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SMG on aivan loistava pändi, eikä vain siksi että pändi on kyllästetty huippumuusikoilla, vaan myös siksi että itse piisit ovat oikeasti todella hienoja sävellyksiä. Hyvähyvähyvä!
 
Piepe
20.09.2007 23:29:43 (muokattu 20.09.2007 23:33:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustana maidolla kylmänä kuumana on siis aivan vitun loistava. Eipä taida Suomesta tällä hetkellä löytyä muita bändejä ketkä tällaista tekisi.
 
Eilen vasta huomasin että eihän tässä ole kuin pari viikkoa niin levy ilmestyy, minä kun olin luullut että kuukausi tai pari menee vielä. Keikalle pitää varmaan lähteä Tavalle ja Lappeenrantaan, kaikki SMG:n keikat on ollut ihan jotain hengellisiä messuja meikälle.
 
Kansitaide jälleen kerran mykistävän hienoa! Vieläkö soitan banjoa -promon kansi taasen ehkä huonoin SMG:n diskografiassa, heh. Vähän hätänen silleen mutta mitäs sitte.
 
Veepee
21.09.2007 10:19:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustana maidolla kylmänä kuumana on siis aivan vitun loistava. Eipä taida Suomesta tällä hetkellä löytyä muita bändejä ketkä tällaista tekisi.
 
Eilen vasta huomasin että eihän tässä ole kuin pari viikkoa niin levy ilmestyy, minä kun olin luullut että kuukausi tai pari menee vielä. Keikalle pitää varmaan lähteä Tavalle ja Lappeenrantaan, kaikki SMG:n keikat on ollut ihan jotain hengellisiä messuja meikälle.
 
Kansitaide jälleen kerran mykistävän hienoa! Vieläkö soitan banjoa -promon kansi taasen ehkä huonoin SMG:n diskografiassa, heh. Vähän hätänen silleen mutta mitäs sitte.

 
Jostain syystä bändi ei oo iskeny ekan levyn jälkeen enää niin kovaa. Ekalla levyllä tuntuu olevan niissä biiseissä niin valtavan paljon sitä sisältöä, useita tasoja ja jotain rehellistä herkkyyttä. Ehkä tämän jälkeen itsellä on tapahtunut jotain kyynistymistä tai oon vaan lukenut liikaa bändin studiopäiväkirjaa ja nähnyt liikaa kulissien ja biisien taakse...
 
Tämän levyn sinkkuja en oo tarkotuksella vielä kuunnellut, ostan levyn ja yllätän itseni taas herkistelemästä...=)
 
tuluppa
21.09.2007 10:26:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein hyvae biisi kyllä. Oiskohan, että Vesalan läsnäolo vie biisin ihan uusiin sfääreihin. Kannesta en tykkää, mutta sillähän tiedolla ei ole mitään käytännön painoarvoa, joten sen jätän sanomatta.
 
Rattata
21.09.2007 11:03:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkäsin molemmista biiseistä. Edellinen levy osoitti jo että bändi on menossa vaan parempaan suuntaan, joten eiköhän tämäkin tuu hankittua.
 
Nick Lazy
22.09.2007 10:23:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun Neljä Ruusua on hajonnut/tauolla on kyllä Suomen tylsimmän bändin viitta siirtynyt SMG:lle. Ymmärrän täysin jos joku tästä tykkää, mutta itse en voi sietää.
Tuntuu vaan entistä enemmän siltä että tylsiltä ihmisiltä tulee tylsää ulosantia. Vähän kuin Big Brotheria katsoisi. Tyhjää täynnä.
 
timus
22.09.2007 13:54:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

itsellenikin on tämä SMG vuosien mittaan aina vaan paremmin hiipinyt tykkäys-listalle. Ehkä osasyynä on, että bändi soitto on mukavaa vastapainoa tälle kompressisäröi$kelmäahistussuomirokille. Joka levylle mahtunut hyviä biisejä, tosin uudelta olen vasta kuullut tämän banjo-homman.
 
Hello Cleveland!!!!
Coran
22.09.2007 20:49:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole SMG:hen pahemmin ennen tutustunut, vaikka Ultra Brata olen paljon kuunnellutkin. Pakko nyt kuitenkin todeta, että Mustana maidolla kylmänä kuumana on fresseintä suomalaista poppimatskua mitä olen hetkeen kuullut. Hieno biisi hienoilla sanoituksilla.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
Informaatiokameli
22.09.2007 20:53:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pirun hyvän kuuloisia nuo uudet veisut. Pitääpä hommata tuo uusi levy ja voisi samalla haalia edellisetkin levyt omistukseen kun ovat jostain syystä kauppojen hyllyille unohtuneet. Tuo banjo-biisi kuulosti hämmentävän paljon Leevi and the Leavingsilta, voin helposti kuvitella Göstan laulamaan kyseistä veisua.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Kassis
22.09.2007 22:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edellisen nimimerkin allekirjoitukseen viitaten että tämän bändin rumpali kyllä onnistuu svengaamaan levylläkin niin että mä oon ainakin ihan lovena.
 
Mohla
28.09.2007 13:21:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mustana maidolla kylmänä kuumana on kyllä helvetin hyvä biisi. Vaikkakin pidän itse enemmän Terhi Kokkosen laulutulkinnasta. En nyt tarkoita että Paula Vesala mitenkään biisiä huonontaisi, ihan hyvin se tonne sopii.
 
Ensimäinen levy kolahti todella kovaa, ja sen jälkeen kaikki levyt on kyllä toimineet. Livenä myös erinomainen orkesteri.
 
Nuo kaksi uutta biisiä kyllä kuulostaa niin hyvältä, että taas kerran tulee aivan pakko hankinta.
 

Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Tarkastaja
28.09.2007 14:41:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältä kuulostaa.
 
Kitarmän
28.09.2007 18:06:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosi hyvää musaa. Tykkään.
 
"Life is life, come on stand up and dance" - Opus
BaariMikko
28.09.2007 19:36:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään kyllä minäkin! Toisin kuin muut, ehkä kuitenkin enemmän tuosta Vieläkö soitan banjoa -lohkaisusta.
 
Bändi iski lopullisesti tajuntaan viime pitkäsoiton myötä, sitä ennen olin diggaillut lähinnä yksittäisiä biisejä. Ilmaisu on kehittynyt mukavaan suuntaan ja nyt vaikuttaisi taas olevan aika freesiä matskua tuloillaan - kuitenkin selkeästi bändin kuuloista sellaista. Taidanpa ostaa levyn heti kunhan se tulee.
arancia
30.09.2007 16:24:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi nämä molemmat MySpacessa olevat uudet biisit kuulostavat loistavilta, mutta Vieläkö soitan banjoa on minunkin suosikkini. Viime joulukuussa Tavastialla soittivat enemmänkin uusia kappaleita, ja siitä asti olen odottanut uutta levyä. En ole tämän vuoden aikana odottanut mitään levyä tällaisella innolla.
 
Tutustuin SMG:hen ensimmäisen levyn ilmestymisen aikoihin, ja siitä asti se on ollut yksi suosikkiyhtyeistäni.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «