Neljä Ruuvia 19.09.2007 00:58:28 (muokattu 19.09.2007 01:15:54) | |
---|
edit: ei sitä kirjoitusta voinu jättää tähän ku se oli niin tyhmä ja pikkunosteessa kirjoitettu.Sitä viimestä puolikastakaan ei tarttenu soittaa,ni olkoon ny sit.... |
Begemoth 19.09.2007 01:01:23 | |
---|
Kyllä sen vertta nuoteista ymmärrän, että Paratiisin osaan. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Ukko 19.09.2007 16:29:43 | |
---|
Kyllä sen vertta nuoteista ymmärrän, että Paratiisin osaan. Eiks se olekaan Parasiitti ? |
isojussi 19.09.2007 17:44:08 | |
---|
Tuon uskon täysin.
No, haitanneeko tuo mitään, mutta liian täydellisiä ainakaan minä en ehdi lukemaan ja soittamaan samaan aikaan. Vanhamia lainatakseni, olen sitä tylpintä pohjakastia, epäilemättä. Senpä takia niitä asioita tässä kysellään Huonomuistisella vakisoittajalla muuten nuo tarjoamani "minimal- laput" muuten todella toimivat. sointukulku, rakenne ja sovittu sovitus yhdellä A4:lla , **tun suurella fontilla. Kaltaiselleni, ööh... mikä se sana nyt olikaan... niin siis huononäköinen... eiku huonomuistinen... tai jotain sinnepäin. Mutta vakisoittajalla on myös vastuu oman tonttinsa lapuista tuuraajaa ajatellen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 19.09.2007 17:44:25 | |
---|
edit: ei sitä kirjoitusta voinu jättää tähän ku se oli niin tyhmä ja pikkunosteessa kirjoitettu.Sitä viimestä puolikastakaan ei tarttenu soittaa,ni olkoon ny sit.... Sinä oot mammari! Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Begemoth 19.09.2007 19:37:59 | |
---|
Eiks se olekaan Parasiitti ? Son taas H.K. aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä. |
Timi 19.09.2007 22:14:26 | |
---|
Kyllä sen vertta nuoteista ymmärrän, että Paratiisin osaan. Minä tiedän nuoteista sen verran että osaan laittaa ne telineeseen oikein päin. Jopa kasata ja pakata sen härdellin. Kylmän viileesti! |
jeppeq 19.09.2007 22:19:18 | |
---|
Bege tais unohtaa kertoa, että partasiili saattaapi onnistua ihan millä pelillä vaan. Suorituksen palkaks vaikka pussillinen marjoja... Jos tulee kovaa -luumu auttaa!! |
rintapek 19.09.2007 23:42:02 | |
---|
Kyllä sen vertta nuoteista ymmärrän, että Paratiisin osaan. Vedän parasiitin rummuilla ihan mistä sävellajista tahansa ;-) Samoin haitarilla ja akustisella. Laulaa jos pitää, niin olen sävellajin suhteen krantumpi. En vedä, ellei ole välttämätön pakko. Yritämme keikoilla välttää noita puhkisoitetuimpia karaåkehelmiä. Parasiitti. dadadaada, marilyn satumaassa jne... **ttu ne vetää tämänkin, mikä tää nyt olikaan... on hakemamme ilmiö. **ttu joka paikassa samaa ja aina vain samaa on se, mitä yritämme välttää. One kind of music only - the good kind |
Lennu 20.09.2007 10:23:54 (muokattu 20.09.2007 10:26:00) | |
---|
Minä tiedän nuoteista sen verran että osaan laittaa ne telineeseen oikein päin. Jopa kasata ja pakata sen härdellin. Ai ne taitettavat rimpulaständit? Mä aina vääntelen ne voimalla jotenkin sinnepäin ja puristan käytön jälkeen palloksi. Mun tavoite on ennenpitkää saada ne loppumaan maailmasta, jotta ihmiset ostais tukevampia tellinkejä. E: just tuli mieleen, että voishan olla reilumpaa ostaa kaikille kunnon tellinkit. Mut kun ei oo rahaa. "Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine |
Ai ne taitettavat rimpulaständit? Mä aina vääntelen ne voimalla jotenkin sinnepäin ja puristan käytön jälkeen palloksi. Mun tavoite on ennenpitkää saada ne loppumaan maailmasta, jotta ihmiset ostais tukevampia tellinkejä. E: just tuli mieleen, että voishan olla reilumpaa ostaa kaikille kunnon tellinkit. Mut kun ei oo rahaa. Tiedätkö minkä takia ne ovat sellaiset? Ne menee pienen tilaan ja on helppo kuljettaa mukana. Se on ainoa syy miksi ne on tehty sellaisiksi. Huilu, viulu tms. koteloon mahtuu hyvin ja ei vei tilaa. Muuhun käyttötarkoitukseen ja kestävyyteen en ota kantaa. COVS jäsen N.o 3 |
KoskPaavo 20.09.2007 10:33:07 | |
---|
Tiedätkö minkä takia ne ovat sellaiset? Ne menee pienen tilaan ja on helppo kuljettaa mukana. Se on ainoa syy miksi ne on tehty sellaisiksi. Huilu, viulu tms. koteloon mahtuu hyvin ja ei vei tilaa. Muuhun käyttötarkoitukseen ja kestävyyteen en ota kantaa. Toisekseen , niitten kasaaminen ennen keikkaa oli mm. hanuristiukoilta ylimääräinen vartin kestävä ohjelmanumero. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
jon lord 20.09.2007 10:36:21 | |
---|
Toisekseen , niitten kasaaminen ennen keikkaa oli mm. hanuristiukoilta ylimääräinen vartin kestävä ohjelmanumero. Se kuuluu edelleenkin pääsykoevaatimuksiin tanssipuolen karkeloissa. Klasarihemmot tuon jo osaakin. Jaaha nyt kohti Imatraa,on lastennäytelmä siellä illalla. COVS jäsen N.o 3 |
Lennu 20.09.2007 10:42:59 | |
---|
Tiedätkö minkä takia ne ovat sellaiset? Ne menee pienen tilaan ja on helppo kuljettaa mukana. Se on ainoa syy miksi ne on tehty sellaisiksi. Huilu, viulu tms. koteloon mahtuu hyvin ja ei vei tilaa. Muuhun käyttötarkoitukseen ja kestävyyteen en ota kantaa. Juu, olen soittanut viulua ja mulla oli noita peelsepupin vehkeitä. Aina joku aisa notkollaan, kun vähän jäi perseen alle. Ne oli varmaan jostain tinasta tehty. Olis edes titaania. "Siirryn digihanuriin sinä päivänä, kun analogiset hanurilähetykset lopetetaan." -Qsine |
uruttaja 20.09.2007 10:46:20 | |
---|
Se kuuluu edelleenkin pääsykoevaatimuksiin tanssipuolen karkeloissa. Klasarihemmot tuon jo osaakin. Jaaha nyt kohti Imatraa,on lastennäytelmä siellä illalla. Mites ku mä en osaa kasata enkä koota sitä? |
Mandoman 20.09.2007 11:57:22 | |
---|
Mites ku mä en osaa kasata enkä koota sitä? Ole huoletta. HM-tietotoimisto kertoi että Patelan urkuhemmojen ei tuota tarvitsekaan osata... Eiku! |
sesese 20.09.2007 12:35:45 | |
---|
Jokaisella on tyylinsä ja niistä on turhaa kiistellä. Meillä mennään näin: Mapit ovat mustia ja siistejä. Mapit ovat aina kunnossa (mappisulkeiset ovat bändissämme tuttuja). Kämpillä on oma pc ja laser tulostin jolla pidetään laput kunnossa. Laput ovat word muodossa otsitko 24 pistettä TimesPS ja leipäteksti 14 pistettä TimesPS. Bändin urkuri pistää soinnut paikalle ja tarvitessa melodia. Meillä on ohjelmistossa 639 kpl biisiä eikä kaikkia voi muistaa ilman lappuja. ps. ketä kiinnostaa "nähdä" tiedostoni olen valmis lähettämään zipattuna. kamariorkesteri tulee taas |
Janus 20.09.2007 12:50:19 | |
---|
Laput ovat word muodossa otsitko 24 pistettä TimesPS ja leipäteksti 14 pistettä TimesPS. --- ps. ketä kiinnostaa "nähdä" tiedostoni olen valmis lähettämään zipattuna. Anteeksi, mutta Hyi Vittu Anteeksi. |
kepulainen 20.09.2007 15:05:37 | |
---|
Anteeksi, mutta Hyi Vittu Anteeksi. Saat anteeksi, tämän kerran. |
Ukko 20.09.2007 16:02:20 | |
---|
Mites ku mä en osaa kasata enkä koota sitä? Siks just. |