The Rocker 02.09.2007 21:01:25 | |
---|
A. Aallon Rytmiorkesteri: Pilvet hiljaa liikkuu. Kuunnelkaa ihmiset...erittäin hieno kappale.... |
jajuhani 04.09.2007 13:24:35 | |
---|
Hankin netistä historiaäänitteen: Viljo Vesterinen 1929-1953 Vol.1. Kuuntelin läpi. Tipan ja vähän enemmänkin sai linssiin Vilin viimeinen levytys tasan 50 vuotta sitten, eli 4.9.1953 "Soittajan kaipuu" sävel Viljo Vesterinen, sanat Aune Ala-Tuuhonen (Annuli) laulaa Kauko Käyhkö. Sooloa soitti Viljo Vesterinen, toista hanuria Lasse Pihlajamaa, viulussa oli Volde Jussila. Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
sticky fingers 04.09.2007 14:24:22 | |
---|
Band of Brothersin alkutunnari vetää haikeaksi. Tosin on surullinen meno itse sarjassakin. Toi korkea huipennus E:stä puolisävelen ylöspäin on aina todella hieno veto. Tosin mulla voi olla kitarakin vähän epäsessä, mut sinnepäin se on kuitenkin. http://www.youtube.com/watch?v=50iElH7AS74 tää on kyllä yksi äärimmäisen hieno.... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
Seljanmarja 04.09.2007 17:23:06 | |
---|
Jostain ihmeen syystä Metallican Fade to Black, varsinkin alku.. The freakiest show I know
Is the show of my own.. |
-prinsessa- 05.09.2007 10:20:12 (muokattu 05.09.2007 10:20:22) | |
---|
Jostain syystä Oasis - Don't go away herkistää, mutta Eric Claptonin Tears in heaven saa ihan itkemään. ;) None of us were angels. |
Milkop 05.09.2007 10:39:47 | |
---|
Klassiselta puolelta huomasin tällaista vaikutusta Edward Elgarin sellokonsertolla, Jacqueline Du Prén soittamana. Varsinkin avausraita pistää polvet tutisemaan. On se vain niin kaunista. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
Äsken tuli herkät fiilikset kun kattelin Neil Youngin Heart Of Gold dvd:tä ja Falling Off The Face Of The Earth alkoi soimaan. Hieno biisi ja hieno tallenne muutenkin. Kyllä tuon dvd:n One Of These Days on kanssa aika hurjaa kamaa, kun Spooner Oldhamilla Niilosta itsestään puhumatta tuntuu olevan vaikeaa pitää pokkaa. Kaunis vertaus kanadalaiselta: ystävät pitkin maailmaa ovat kuin tuulen levittelemiä vaahteranlehtiä. "I'm listening to Neil Young / I gotta turn up the sound / Someone's always yelling turn it down" (Bob Dylan) |
Marlowe 20.09.2007 09:13:13 | |
---|
The Bandin sydäntäsärkevä "It Makes No Difference" yhtyeen vähemmän tunnetulta levyltä "Northern Lights - Southern Cross" sai tipan linssiin etenkin silloin kuin omasta erosta oli kulunut vasta pieni tovi. "It makes no difference how far I go Like a scar the hurt will always show It makes no diff'rence who I meet They're just a face in the crowd on a dead-end street And the sun don't shine anymore And the rains fall down on my door These old love letters Well, I just can't keep 'Cause like the gambler says Read 'em and weep And the dawn don't rescue me no more..." Aika herkkiin fiiliksiin saa myös The Poguesin ensimmäisen maailmansodan australialaisesta mosurista kertova "And The Band Played Waltzing Matilda". "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
StJerky 20.09.2007 09:35:11 | |
---|
Neil Young: Powderfinger |
jajuhani 22.09.2007 23:47:19 | |
---|
Kuuntelen juuri Baddingia,kaikki kappaleet saa tipan linssiin! Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
Columia 23.09.2007 01:39:10 | |
---|
Nirvanan: Radio Friendly Unit Shifter on saanut viimeaikoina tipan linssiin. Myös lähes koko Joy Divisionin tuatanto saa herkistelemään, yliannostus johtaa tosin ikävästi masennukseen, laitanpa jotain iloista vastapalloksi |
hapan 23.09.2007 01:41:15 | |
---|
Edgar Winterin Autumn. Se on hieno. |
elbowski 23.09.2007 02:24:36 | |
---|
At the Drive-Inin Hourglass on kyllä melko tunteikas veto. There is blood on all the shoes you've worn |
tiina62 23.09.2007 03:18:08 | |
---|
Eilen biisi Naurava kulkuri. Humalainen trio esitti sen karaokekeikallani. Minä yritin mikserin takana tehdä parhaani...... Ajattelin, ettei koskaan enää.... Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
PomppoK 24.09.2007 09:22:48 (muokattu 24.09.2007 09:23:14) | |
---|
Pitkästä aikaa kuuntelin Antony and the Johnsonsin viimeisintä I am a Bird Now -levyä, ja kyllä sitä tippaa pukkasi linssiin edelleenkin, ei sille mitään mahtanut tälläkään kertaa. Jos jokin tietty kappale pitäisi valita, niin ehkäpä päätöskappale Bird Girl (jos sen näin vulgaarimuodossa saa kirjoittaa). Ei riitä, että siinä(kin) Antonyn äänestä ja kappaleesta yleisesti välittyy järisyttävä tunnelataus, mutta kun esim. sovitustakin tarkemmin ajatellessa näky on niin vaikuttava, että reaktio on yksi ja sama, niin... Huh. :) Kuunnelkaa ihmeessä, jos syystä tai toisesta onnistuitte välttymään pienoiselta Antony and the Johnsons -buumilta, joka Suomessakin aikansa jylläsi hiljattain. |
texjazz 24.09.2007 09:28:58 | |
---|
Eilen biisi Naurava kulkuri. Humalainen trio esitti sen karaokekeikallani. Minä yritin mikserin takana tehdä parhaani...... Ajattelin, ettei koskaan enää.... Silloin kun tuo oli hitti ja soi kaiken aikaa Suomen Yleisradiossa, alkoi jo itkettää pelkkä kuuleminen. "Mä tuun heti vihaseks kun mä kuulen jatsia" -Avovaimo |
Elukkaa 24.09.2007 14:46:01 | |
---|
Anssi kelan kaksi sisarta ja puistossa ja mikan faijan bmw SANOJEN takia kuunnelkaapa ne sanat nii ymmärrätte. ihan ku ois ite kokenu ne |
Tomtom 25.09.2007 11:56:30 | |
---|
Dave veti eilen Yle Teemalla jousi-immeisten kanssa Pieni ja hento ote- biisin aika komeesti. Siinä oli sitä tyyltä. Liikutuin. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
reino 25.09.2007 12:16:25 | |
---|
Pink Floydin Wish You Were Here on aika takuuvarma tälläinen biisi. Biisi on itsessään jo kaunis, mutta vielä kun biisin liittyy niin paljon hyviä muistoja. ding-dong |
juici 25.09.2007 15:50:45 | |
---|
Tomas Albinonin Adagio in G-Minor hiljentää aina hetkeksi. Kai mä sit olin. | "Lapasethan sulla on siinä, mutta näkyykö moposta edes perävalot enää?" -qlqnen | Lue musiikkiblogia. |