Aihe: Hevarius
1 2 3 4 5 6 7 8 914 15 16 17 18
Räkkipeli
19.09.2007 12:36:24
Hohhoijaa. Osui ja upposi? Vai menikö vaan pahasti ohi? Ja ei. En kysy koska minulla ei ole pikkuveljeä.

No minusta toi oli ihan ymmärrettävästi väärinymmärretty, jos katsoo viestin asua.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kirjoitus virhe
19.09.2007 16:46:27
No minusta toi oli ihan ymmärrettävästi väärinymmärretty, jos katsoo viestin asua.

Kuten jo mainitsin "minulla ei ole huumorintajua" (tähän hymynaama)
Sir Härö
19.09.2007 18:48:12
Hevi medal = Serious business... No jokes allowed!

http://img146.imageshack.us/img146/3169/commandong6.jpg
Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa!
thaav
19.09.2007 19:39:13
Hevi medal = Serious business... No jokes allowed!

Except Tankard!

-----

Mä olen kaappihevari. Kovasti mainostan kuuntelevani muutakin, mutta kyllä hyllyssä on 8 levyä 10:stä jonkinsorttista heavy metallia. Housuista roikkuu ketju ja tukkakin on pitkänlainen, ja sen pari kertaa päivässä kun tartun kitaraan, vahvarista kajahtaa särön sotkemaa triolimössöä.

Nyt olen astunut ulos kaapista, ja olen poseri. Saan kadulla tappouhkauksia true-miehiltä. Joskus naisiltakin, sillä olen heikko koska en ole true.
Raaagh hevi metal raagh
Quu
19.09.2007 20:27:12 (muokattu 19.09.2007 20:28:53)

Karhula-Hevari

Omistaa parran ja army-lippiksen. Soittaa kymmenessä eri bändissä, joiden kaikissa kokoonpanoissa samoja tyyppejä yli 50%. He kaikki ovat parrakkaita.

Tälle repesin totaalisesti ja ekana tosiaan tuli mieleen jo aiemmin mainittu Total Devastation.
http://users.kymp.net/p200043a/arch … gallery/band/total_devastation4.jpg

E: Ei siinä, hyvää mäiskettä kyseinen bändi on, innostuin sen jälkeen kun SYL oli ensin iskenyt.
Siitä en tiedä onko kys. bändin joka jäsenellä n+1 sivubändiä.
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
Räkkipeli
19.09.2007 20:44:25 (muokattu 19.09.2007 21:25:19)
Kuten jo mainitsin "minulla ei ole huumorintajua" (tähän hymynaama)

No seon sinun ongelmasi.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Informaatiokameli
19.09.2007 22:55:09 (muokattu 19.09.2007 22:55:24)

Kuten kaappihevari, häpeähevari yrittää peitellä sitä faktaa, että on metallipää. Selvänä erona on se, että häpeähevari inhoaa itseään musiikkimakunsa takia. Metalli on häpeähevarille kuin tupakka, josta haluaisi päästä eroon, mutta siihen aina sortuu. Metallin tilalle yritetään tuoda kilokaupalla indietä, jazzia ja konemusiikkia, mutta loppujen lopuksi häpeähevari yllättää itsensä aina moshaamasta Soilworkin tahtiin olohuoneessaan. Häpeähevari pukeutuu tavallisesti, ehkä popimmin (lue: homommin) kuin voisi olettaa, ja yrittää mainostaa musamaussaan kaikkea muuta kuin metallia, ettei tulisi leimatuksi.

Ai sääkö tunnet mut??
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
sahkojohto
20.09.2007 15:16:03
Mitkä bändit ovat "true" heviä/metallia?
Sutela
20.09.2007 15:19:45 (muokattu 20.09.2007 15:20:10)

Burzum.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
sahkojohto
20.09.2007 15:22:44
Ihme kyllä, en muistaisi kenenkään haukkuneen In Flamesia "non-true" bändiksi, vaikka se ei mitään raskasta musiikkia olekaan. Onhan siitä uudesta materiaalista montaa eri mielipidettä, mutta silti.
hullu_ukko
20.09.2007 15:25:32

Mikä tahansa coolilla nimellä varustettu suhinabändi.. Mitä mahdottomampaa bändin nimi on lausua tai kirjoittaa, sitä truempi bändi on kyseessä. Muita true-hevin tuntomerkkejä on sirkkelisoundi, kitaristien 666-kulmaiset hevisuunnikkaat, örinälaulu sekä saatanaa ylistävät/kristittyjä pilkkaavat lyriikat. Vielä truempaa on, jos joku bändin jäsenistä istuu vankilassa murhattuaan ihmisen saatanallisessa rituaalissa. Truebändien levymyynnin tuotot eivät saa ylittää levyn äänitykseen käytettyjä menoja. Jos näin käy, bändi on sell-out posermusiikkia.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Nidhöggr
20.09.2007 15:40:15
Burzum.

Oppitunti nro. 1: Burzumia ei saa tituuleerata heviksi. Tr00-black-evil-churchburnereille tulee paha mieli.
Krää-ähh.
hullu_ukko
20.09.2007 15:49:22 (muokattu 20.09.2007 15:49:45)
Oppitunti nro. 1: Burzumia ei saa tituuleerata heviksi. Tr00-black-evil-churchburnereille tulee paha mieli.

Oppitunti nro. 2: Tr00-Kirkonpolttosaatanahevareilla ei ole tunteita (paitsi viha heitä syrjivää kuollutta yhteiskuntajärjestelmää kohtaan), joten heille ei tule paha mieli.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
mie666
20.09.2007 15:50:04

Oppitunti nro. 2: Varg on susi
Oh, yep... Gothenburg
forestsaw
20.09.2007 20:07:35

Kovimmat bändit kusevat heidän logonsa alamäkeen, ja laittavat heti kaikkialle kirkon seinille näytille valokuvia siitä kun pitkätukat kussoo omaa logoaan.
Sitten he ryöstävät/kaappaavat nunnan, raiskaavat sen, paloittelevat, ja laittavat levynsä kanteen kuvan jossa tekevät näitä asioita tälle kyseisen uskonnollisen ääriliikkeen edustajalle.
Kyllähän se ratakiskokin erilailla kolisee kun kunnolla mättää!
Jonttu
21.09.2007 00:15:17

Karhula-Hevari

Omistaa parran ja army-lippiksen. Soittaa kymmenessä eri bändissä, joiden kaikissa kokoonpanoissa samoja tyyppejä yli 50%. He kaikki ovat parrakkaita.

Hahahahaha!!! Tää oli kyllä hyvä!!!! Terveiset vain kaikille!
jazzIII
21.09.2007 10:11:55
Häpeähevari:

Kuten kaappihevari, häpeähevari yrittää peitellä sitä faktaa, että on metallipää. Selvänä erona on se, että häpeähevari inhoaa itseään musiikkimakunsa takia. Metalli on häpeähevarille kuin tupakka, josta haluaisi päästä eroon, mutta siihen aina sortuu. Metallin tilalle yritetään tuoda kilokaupalla indietä, jazzia ja konemusiikkia, mutta loppujen lopuksi häpeähevari yllättää itsensä aina moshaamasta Soilworkin tahtiin olohuoneessaan. Häpeähevari pukeutuu tavallisesti, ehkä popimmin (lue: homommin) kuin voisi olettaa, ja yrittää mainostaa musamaussaan kaikkea muuta kuin metallia, ettei tulisi leimatuksi. Jos metallibändejä on pakko mainita, otetaan esille ne kaikkein taiteellisimmat ja/tai progeimmat bändit ja käytetään täten musiikillista ainutlaatuisuutta AINOANA syynä koskea metalliin.

Ja ei, itsehän en missään nimessä ole tällainen.

Osu ja uppos... :DD otapa plussa! +
cldron
21.09.2007 23:02:23

tr00-bändin logo on sellaisella fontilla kirjoitettu, ettei levynkannesta vahingossakaan voi päätellä, mikä yhtye on kyseessä..

http://www.hammer-of-hate.com/pics/Forgjord_logo.jpg
tuossa siis lukee Forgjord
OHAN TÄÄLLÄ VELLIÄ!
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
mongoloidi
22.09.2007 00:22:48
tr00-bändin logo on sellaisella fontilla kirjoitettu, ettei levynkannesta vahingossakaan voi päätellä, mikä yhtye on kyseessä..

http://www.hammer-of-hate.com/pics/Forgjord_logo.jpg
tuossa siis lukee Forgjord

Tuo forgjordhan on vielä ihan selvää kamaa, Necrofuck in Hell pisti paremmaks http://www.metal-archives.com/band.php?id=7891
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)