Artist 19.09.2007 21:06:53 | |
---|
Steven Adler kunnostautuu jälleen. Mies väittää että Matt Sorum ja Scott Weiland eivät päästäneet Slashia lavalle Key Clubilla tässä taannoin, koska Slash on Velvet Revolverin jäsen. No miksi sitten Duff oli lavalla, vaikka hän soittaa samassa bändissä?
Heh, Adlerin jutut on aina melko sekaaa luettavaa, pistää miettimään tajuaako heebo aina itsekään juttujensa pointtia. "Is she really going out with him?" |
Nyt kun tekisivät sen comebackin mut sorum rummuissa :D Jees jees |
papitsu 19.09.2007 21:16:00 (muokattu 19.09.2007 21:17:03) | |
---|
Nyt kun tekisivät sen comebackin mut sorum rummuissa :D Jotenkin vähän tuntuu, ettei Axl olisi ihan heti osallistumassa. Vasta sitten, kun tuo odotettu uusi levy floppaa ja jostain pitää rahaa kiskoa.. ;) Mutta olisi kyllä todella hienoa tuo. Onkos tuo Steven muuten kuinka kunnossa, noin niinko soitannollisesti, nykyään? Että kulkeeko soitto? Jos jonkinlainen reunion edes sattuisi tulemaan, niin ehdottomasti ennemmin Steven rumpalin penkille. Jos siis soittokunnossa sattuu olemaan. Minulle on Adler ollut aina _se_ GN'R-rumpali. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
HaloOfFlies 19.09.2007 21:29:02 (muokattu 19.09.2007 21:32:15) | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
opaa 19.09.2007 22:10:39 | |
---|
|
papitsu 20.09.2007 07:23:01 | |
---|
Toivon, että tuossa videossa oli jotain häikkää, eikä Adlerin taimi oo noin pahasti kierossa.. Joo, aika pelottavalta kuulosti välillä... Ei ihan ollut iskut kohdillaan. Ehkä kuitenkin kannattaisi se Sorum ottaa rumpuihin, jos joskus sattuisi reunion-keikkaa tulemaan. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
kupteri 21.09.2007 13:32:23 | |
---|
Uusimmassa Soundissa olivat saaneet Kiinasta (!) käsiinsä Gunnareiden uuden levyn. Tosin ei sekään tuo virallinen ollu, "Chinese Democrazy" kuitenkin. Sisälsi vissiin vanhoilta levyiltä ei-niin-ilmiselviä hittibiisejä ja sitten noita uudelle levylle mahdollisesti tarkoitettuja. Tiedä sitten mitä versioita, noihinhan törmää vähän väliä (onhan ne livenä niitä soitellu ja studioversioitakin liikkuu - tosin mikäänhän niistä ei koskaan ole ollut valmis). Kyllä kyllä. Saapa nähdä montako milliä levy-yhtiö on vielä valmis satsaamaan Axl:in ikuisuusprojektiin ennenkuin sieltä alkaa tulla paineita saada jotain myytävääkin kauppaan :-) |
Atomic Cafe 23.09.2007 13:17:23 (muokattu 28.09.2007 05:57:20) | |
---|
If we could take the time to lay it on the line |
Atomic Cafe 23.09.2007 13:17:27 (muokattu 28.09.2007 05:58:05) | |
---|
I could rest my head Just knowin' that you were mine All mine |
Sälski 23.09.2007 13:41:13 | |
---|
Slash on muuten yksi aliarvostetuimmista kitaravelhoista, monipuolinen ja taitava mies. Ai että slash aliarvostettu? ;D valittu varmaan 543454 kertaa maailman parhaaksi kitara lehdissä ympäri maailmaa. Pretending not to notice
How history had forebode us
With the green house in effect
Our environment was wrecked... |
Atomic Cafe 23.09.2007 13:52:16 (muokattu 28.09.2007 05:58:54) | |
---|
So if you want to love me then darlin' don't refrain Or I'll just end up walkin' In the cold November rain |
Dr. Muff 23.09.2007 16:58:02 (muokattu 23.09.2007 16:58:51) | |
---|
Ai että slash aliarvostettu? ;D valittu varmaan 543454 kertaa maailman parhaaksi kitara lehdissä ympäri maailmaa. Aliarvostettu Slash ei ole. On ihan syystäkin arvostettu soittaja, mutta Gunnareiden jälkeen ei ole saanut oikein mitään aikaiseksi. Velvet Revolverissa kaveri menee ihan hukkaan koska biisit eivät ole samalla tasolla kuin gunnareissa. Kummallakaan VR levyllä ei ole ainuttakaan killerisooloa tai riffiä. Gunnareissa niitä piisasi. Ja biisintekijänä Slash ei ole omimmillaan. Ehkä tarvitsee Axl:in kannustamaan :D Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
miscage 23.09.2007 17:00:01 | |
---|
Aliarvostettu Slash ei ole. On ihan syystäkin arvostettu soittaja, mutta Gunnareiden jälkeen ei ole saanut oikein mitään aikaiseksi. Velvet Revolverissa kaveri menee ihan hukkaan koska biisit eivät ole samalla tasolla kuin gunnareissa. Kummallakaan VR levyllä ei ole ainuttakaan killerisooloa tai riffiä. Gunnareissa niitä piisasi. Ja biisintekijänä Slash ei ole omimmillaan. Ehkä tarvitsee Axl:in kannustamaan :D Niin kun taas Slash`s Snakepitillä se Slashin sooloilu meni ihan överiksi. Musta se hoitaa VR:ssä hommat hyvin, se bändi kun ei ole kasarirokkia missä masturboidaan sooloilla. Maailmassa on paljon hyviä syitä käyttää vahvoja huumeita itsetuhoisesti. |
Izer 23.09.2007 18:33:53 | |
---|
Niin kun taas Slash`s Snakepitillä se Slashin sooloilu meni ihan överiksi. Musta se hoitaa VR:ssä hommat hyvin, se bändi kun ei ole kasarirokkia missä masturboidaan sooloilla. Minusta taas Slash's Snakepitissä kaverin sooloilu oli vielä aivan mahtavaa (ja soitto muutenkin). Tuntuu, että se jokin siitä soitosta on sen jälkeen kadonnut, soundit ovat huonommat minusta ja soolot ovat vähän päättömiä, punainen lanka hukkunut. Harmi sinänsä, kun kuuntelee tuota vanhempaa tuotantoa. Ridin' with the wind! |
Abysmal 23.09.2007 18:38:03 | |
---|
Ja biisintekijänä Slash ei ole omimmillaan. Ehkä tarvitsee Axl:in kannustamaan :D Veikkaanpa kuule vaan, ettei se biisien synty aina Rosesta kiinni ole. |
Joees 23.09.2007 21:06:16 | |
---|
Velvet Revolverissa kaveri menee ihan hukkaan koska biisit eivät ole samalla tasolla kuin gunnareissa. Kummallakaan VR levyllä ei ole ainuttakaan killerisooloa tai riffiä. Gunnareissa niitä piisasi. Ja biisintekijänä Slash ei ole omimmillaan. Ehkä tarvitsee Axl:in kannustamaan :D Mun käsittääkseni Slashia ei ees kiinnosta(no joo, ehkä rankasti sanottu mutta anyway) vetää VR:ssä mitään elämää pidempiä sooloja. Kai se diggaa vaan vetää lonkalta. Hyviä riffejä kyllä löytyy VR:n levyiltä vaikka kuin. Paljon vaan taitaa vaikuttaa se että GnR oli isompi bändi kuin VR ja ehkä eräänlaisessa "jumala" tilanteessa oleva bändi. Mitä biiseihin tulee, etenkin GnR:n, taisi se kirjoitusinto ja luovuus tulla suurimmaksi osaksi muualta kuin Akselin tai Slashin syövereistä... Tuo Ain't Life Grand-levy on kyllä erityisen kova, kovia riffejä ja hyviä biisejä. Ja ompa siellä pari kovaa sooloakin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Dr. Muff 23.09.2007 21:33:58 | |
---|
Mun käsittääkseni Slashia ei ees kiinnosta(no joo, ehkä rankasti sanottu mutta anyway) vetää VR:ssä mitään elämää pidempiä sooloja. Kai se diggaa vaan vetää lonkalta. Hyviä riffejä kyllä löytyy VR:n levyiltä vaikka kuin. Paljon vaan taitaa vaikuttaa se että GnR oli isompi bändi kuin VR ja ehkä eräänlaisessa "jumala" tilanteessa oleva bändi. Ei lonkalta vetämisessä ole mitään vikaa jos sen tekee niinkun David Gilmour eli ykkösellä tulee maailman öbaut komein soolo eli Another Brick pt2 soolo :) VR:n levyillä ne on vaan jotenkin niin ideaköyhiä, toisaalta, niin on kyllä monellä muullakin, mutta silti täytyy pitää rimaa korkealla. Olen oikein yrittänyt pitää VRstä, muttei se vaan herätä mitään intohimoja. Ei samalla lailla kun Stone Temple Pilots tai Guns n' Roses. Tokihan on myös niin että sitä oli paljon vastaanottavaisempi sillon kun itse gunnareihin tutustuin -89 tai -90, en muista tarkkaan. Mitä biiseihin tulee, etenkin GnR:n, taisi se kirjoitusinto ja luovuus tulla suurimmaksi osaksi muualta kuin Akselin tai Slashin syövereistä... Suurimmaksi osaksi on ehkä vähän liioiteltua..mutta olihan se bändi enemmän kuin osiensa summa, kuten hyvät bändit aina ovat. Paljon biisejä on kirjailtu kaksikon Stradlin/rose-nimiin ja kunnon pöhöilyt kuten November Rain ja Estranged pelkästään Rose. Slashinkin nimi on monessa kovassa veisussa kuten Don't Damn Me ja edellä mainituissa pöhöilybiiseissä on varsin merkittävässä roolissa. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Atomic Cafe 24.09.2007 00:10:17 (muokattu 28.09.2007 05:59:46) | |
---|
And when your fears subside And shadows still remain |
Joees 24.09.2007 01:01:30 | |
---|
Stone Temple Pilots ja Guns n' Roses on bändejä joiden tekemisiä on vaikea kenenkään ylittää, ei siihen pysty ukot itsekään, täytyy muistaa että kaverit oli lähes 20v nuorempia kun tekivät parhaat biisinsä, tekniikkaa voi kehittää mutta tunnepuoli on ikäkysymys. En tiiä, mä pidän kovastikin VR:n biiseistä. Mun mielestäni ne ovat varsin mainiota kamaa. Eivät häpeä biiseinä mun mielestä gunnareiden virsille yhtään. Saattaa siitä sitä nuoruuden paloa juu puuttua, mutta on siinä taas muuta tilalla. Mun mielestä ei oo typerämpää kuin verrata jonkun hemmon nykyistä ja entistä bändiä keskenään. Ne yleensä ovat kuitenkin hyvin eri juttuja. Siinä olen samaa mieltä, jotta tuo VR:n hemmojen menneisyys varmasti vaatii oman osansa bändin suosiosta. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Dr. Muff 24.09.2007 07:57:49 (muokattu 24.09.2007 08:02:06) | |
---|
Siinä olen samaa mieltä, jotta tuo VR:n hemmojen menneisyys varmasti vaatii oman osansa bändin suosiosta. Uskoakseni bändin jäsenten menneisyys on mahdollistanut paljon laajemman levikin ja suosion mihin omin avuin olisi ollut mahdollista. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |