Aihe: Porcupine Tree
1 2 3 4 550 51 52 53 54106 107 108 109 110
pardy
18.09.2007 20:09:43

Nonii, juuri näin. Äsken käväsin lippupalvelussa lunastamassa ennakkoon varattuja lippuja. Täti vaan totesi ettei mun nimellä näy mitään. No, onneks Pakkahuonelle oli kuulemma muutenkin vielä reilusti lippuja jäljellä ni sain sen ennakkoon varaamani määrän muutenkin. Olis vaan hiukkasen vituttanut jos ne olis nyt tän päivän aikana mennyt kun on ollut reissussa eikä päässyt koneelle.

Joku muukin oli samaan aikaan viereisellä kassalla ostamassa ko. tilaisuuteen lippua, kuka tunnustaa? Paikka siis Treen Stockmann hetki sitten.
Akiman
18.09.2007 20:42:56

Näin on ainakin ollut kaikilla Kultsan keikoilla, joilla olen viime vuosina käynyt.
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI ::
zombywoof
18.09.2007 20:48:40
Näin on ainakin ollut kaikilla Kultsan keikoilla, joilla olen viime vuosina käynyt.

Mitäs arvelet, kuinka hyvin PT toiminee tuolla?
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
Akiman
18.09.2007 21:06:09

Mitäs arvelet, kuinka hyvin PT toiminee tuolla?

No itse jännään juuri, olisiko PT ensimmäinen bändi, joka toimisi Kultsalla soundien puolesta hyvin. Tuollaisia konserttisaleja ei ole suunniteltu tällaisille bändeille ja Kultsalla ei ole toiminut erityisen hyvin oikeastaan mikään. Metallit kaikkein heikoiten ja esimerkiksi Nick Cavekin oli aika puuroa. En ole tosin muistaakseni ollut koskaan Kultsalla niin, että paikka olisi ihan täynnä, joten tämä voi auttaa asiaa paljonkin. Monestihan on sanottu, että porukan vaatteet ovat jo puolet akustiikasta.

Nähtäväksi jää, Pakkahuone on silti prioriteetti itselleni.
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: ICED EARTH, OPETH ja REVEREND BIZARRE / MINOTAURI ::
zombywoof
18.09.2007 21:09:53
^^ Thanks. Toivotaan parasta mahdollista keikkanautintoa.
Heartwood
18.09.2007 21:26:16
No itse jännään juuri, olisiko PT ensimmäinen bändi, joka toimisi Kultsalla soundien puolesta hyvin. Tuollaisia konserttisaleja ei ole suunniteltu tällaisille bändeille ja Kultsalla ei ole toiminut erityisen hyvin oikeastaan mikään. Metallit kaikkein heikoiten ja esimerkiksi Nick Cavekin oli aika puuroa. En ole tosin muistaakseni ollut koskaan Kultsalla niin, että paikka olisi ihan täynnä, joten tämä voi auttaa asiaa paljonkin. Monestihan on sanottu, että porukan vaatteet ovat jo puolet akustiikasta.

Nähtäväksi jää, Pakkahuone on silti prioriteetti itselleni.

Mielenkiintoista. Pitää olla eri mieltä kyllä nyt, tosin metallia en ole käynyt Kultsalla katsomassa, ja nimenomaan metallin sopimattomuudesta ja puuroutumisesta olen kuullut moitteita itsekin.

Olen kolmesti ollut Kultsalla, Nick Cavea, Sigur Rosia ja Jethro Tullia katsomassa. Yhdeltäkään keikalta ei ole kyllä soundien puolesta ollut mitään valittamista, tosin korvatulpat minulla on aina ollut ja paikka on ollut täysi tosiaan. Sitä en sitten tiedä, miten vajaammalla salilla pelittää. Olitko millä Caven keikalla muuten? Itse olin sillä "alkuperäisellä" keikalla, 29.9.2004. 28. ja 30. päivähän sillä taisi olla ne muut esiintymiset silloin.
"Thus men forgot that all deities reside within the human breast" Romantikkoitkijät #42
rocky0
18.09.2007 21:50:16

Vau, jos tämä on totta, niin tämä on aika kova sana mulle ja tyttöystävälle. Oltiin jo ihan pelihousuja repimässä, kun paikat ois 839-840. Miten se lipuntarkistus on aikasemmin menny? Sillee, että voitko selittää tarkemmin? Että jos menee sinne kentälle, nii alkaako ne nakkelee ulos? Tai korjaan... Siis miten ne tarkistaa ne liput? Repäsee vaan sen reunan vai?
Heartwood
18.09.2007 21:55:48
Vau, jos tämä on totta, niin tämä on aika kova sana mulle ja tyttöystävälle. Oltiin jo ihan pelihousuja repimässä, kun paikat ois 839-840. Miten se lipuntarkistus on aikasemmin menny? Sillee, että voitko selittää tarkemmin? Että jos menee sinne kentälle, nii alkaako ne nakkelee ulos? Tai korjaan... Siis miten ne tarkistaa ne liput? Repäsee vaan sen reunan vai?

Aiemmin siellä on ollut tosiaan sellainen systeemi, että ne ovimiehet repäisevät sen reunan irti siinä sisään mennessä, ei siellä ole kukaan tullut vahtaamaan että varmasti menet justiinsa sille lipussa lukevalle paikalle. Eli luulisi tosiaan kentälle pääsevän, kunhan ei mene ihan älyttömäksi tunkemiseksi se homma.
"Thus men forgot that all deities reside within the human breast" Romantikkoitkijät #42
Antti Takalo
19.09.2007 10:03:36
Tietääkös kukaan, että kuinka pian lippupalvelussa täytyy lunastaa varaamansa liput? Se kun ei oikein selviä heidän sivuiltaan..
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #2; Kadonneen Pröötin metsästäjä. Riutta
Aleksi Gaiss
19.09.2007 11:04:11
Pakkahuonehan vetää parhaimillaan tuon 1500 henkeä, että veikkaan lippujen riittävän vielä jonkun aikaa...
Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla!
zombywoof
19.09.2007 11:16:28
Kulttuuritalolle vielä mielivien kannattaa välillä tarkistaa lippupalvelusta tilanne, nytkin on vapaita paikkoja jäljellä.
rakula
19.09.2007 13:01:50
voi vittu, missasin
Ei voi lähtee jos on tullu
Turmis
19.09.2007 16:07:38

Varasin eilen liput, ja ensi tiistaihin mennessä pitäisi lunastaa ne, eli viikko näyttäisi olevan aikaa.

Toisin sanoen tiistaina kyselemään "peruutuspaikkoja"?
Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista.
Rakoni
19.09.2007 18:21:43
voi vittu, missasin

Sama.

Mussunmussun lyhyt kirjoitus
Lottohevi on paskimmillaankin parasta
Lebowski
19.09.2007 23:50:45
Lippu hallussa. Ah. Pakkahuoneella nähdään!
"It's Only after we've lost everything that we're free to do anything"
ramionparas
20.09.2007 00:24:00

Tässähän nyt vois vähän kysäistä noista vanhemmista levyistä, tai siis In Absentia ennen olevista..olisi kiva kuulla vähän missä tyylissä niissä mennään, ja kannattaako hommata..
http://www.evilpiggy.tk http://www.mikseri.net/epm http://www.myspace.com/evilpiggymachine
Borlag
20.09.2007 00:27:07

Mitä vanhempaan suuntaan menet, sitä psykedelisempää se alkaa olemaan. Stars Die 2CD kokoelma voisi antaa aika hyvää osviittaa eikä ole edes kovin kallis.
Ali
20.09.2007 08:34:56

Tässähän nyt vois vähän kysäistä noista vanhemmista levyistä, tai siis In Absentia ennen olevista..olisi kiva kuulla vähän missä tyylissä niissä mennään, ja kannattaako hommata..

Kaikki kannattaa luonnollisesti hommata! :D Tässä pikaisesti omia mietteitä:

On the Sunday of Life... = psykedelisin
Up the Downstair = spacerockmaisin, koneellisin
Voyage 34 = konemaista, kaks viimeistä raitaa lähentelee jo ambientia
The Sky Moves Sideways = pinkfloydmäisin
Signify = ambient + space rock + proge, ehkäpä PT:n monipuolisin levy, paljon instrumentaaleja, ehkäpä PT:n paras levy omasta mielestäni
Stupid Dream & Lightbulb Sun & Recordings = brittipopmaista progepoppia, luultavasti oma suosikkikausi PT:ltä
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Akiman
20.09.2007 14:23:26

Harmittaako Helsingin keikan lippujen missaaminen?

Ei hätää! Keikalle tulee pian myyntiin eräästä syystä johtuen niin paljon lippuja, etteivät ne lopu kesken.

Just wait...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)